LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
2012-03-17,19:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-17,19:32 av {2} Ond_Pingvin.)
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Spoiler alert, denna börjar NERIFRÅN! Första mailet skickade kvinnan. Mina är märkta med PINGU och hennes är märkta D.
Litet kul också då jag varit jävligt lugn i det sexuella i denna konvon. För denna tjejen verkar vara litet lugnare gällande det så tar och värmer upp henne litet fint. Testade att eskalera nu på senaste så får se ifall det blir någon respons på det. HERE WE GO!

Pingu:Så tror du, om du är ärlig mot dig själv, att du kan hantera mig? ; )
Exakt, that’s the spirit!

Leka med Klad Hest på jobbet måste ju vara underbart. Hest + klapp = Klad Hest : )
Åhåhhåhåhåhå. oho! Kanske ska dit, kanske inte. Har inte bestämt mig ännu ifall jag har tid.
Jo absolut!
Vad du tänker på just nu?

Du fantiserar hur du står och tillagar en utsökt måltid i ditt kök, i högtalarna spelas ”Freak Me - Silk”. Du skär försiktigt grönsakerna i fina bitar, och du känner hur min vänsterhand lägger sig på din höft och hur min varma andedräkt träffar din nacke. Du lyfter huvudet bakåt samtidigt som min högerhand lätt smeker din mage, du ger ifrån dig en djuv suck samtidigt som du känner värmen från mina läppar som närmar sig din nacke. Jag drar långsamt bort mina läppar som ännu inte rört din nacke samtidigt som jag sjunger med till låten; ”Let me lick you up and down til’ you say stop! Let me play with your body baby, make you real hot!” Medans jag sjunger detta rör sig min högerhand från din mage uppåt, smeker lätt förbi dina bröst innan den slutligen varsamt smeker din hals samtidigt som jag börjar nafsa dig löst i nacken...

Hade jag rätt? ; )

------------------------------------------
D:Förmodligen så är det väl så; ) Ja, det är klart. ; )
Rätt inställning, det kan inte bli annat är bra om man tänker så : )

Det gick helt okej på jobbet. Men det kommer bli en fantastisk utmaning. Och jag bara längtar efter att få sätta igång på riktigt : )
Yes, här skall det sparas pengar. Först och främst till Sweden rock : )
Så kan man också se det. Förmodligen så är det väl ett sätt att bara konstatera också : )
Hehe, upp till bevis; ) Vad tänker jag på just nu?: P

Pingu: Den nya generationen slår den gamla. ; ) Om jag är svårhanterad beror ju på personen ifråga, enbart. ; )
Tack så mycket! Det kommer garanterat gå bra : )

Borde du inte vara, du har ju redan fått jobbet så det är endast vanan som krävs. Man ska visa hästar respekt och varsamhet då de är stora djur men annars är det inget att oroa sig för.
Gör det! Flera vänner till mig har gjort detta och ångrar ingenting. Ah okej, spara pengar då? : )
Fördomar till det positiva är endast något som kan oftast benämnas i samma mening som sanning när det gäller mig. Så ifall jag läser dina tankar, det kanske jag gör delvis också ; )

D:Jaså, så det är det nya? ; ) hehe, ja du lite erfarenhet har man ju dragit på sig med åren ; ) Dock kanske inte så positiv erfarenhet, men varje ”nergång” är en framgång i det långa loppet: )
Aa, vad spännande: ) Önskar dig lycka till! : )

Tack, är inte allt för nervös. Mer än att brukaren är gillar hästar, och hästar funkar för mig men det är allt. Och så är jag lite rädd för dem. Stora flyktdjur, ja det känns ju säkert : P
Allra helst skulle jag vilja åka utomlands och volontär arbeta. I samband med det lära sig ett nytt språk och kanske roadtripa lite: )
Fast jag har en gammal hund så jag får vänta lite med de planerna.
Mjo, nått sånt ; ) tror nästan att du läser mina tankar, eller så har jag fördomar; ) Men fördomar finns väl endast för att bräckas,eller?
Pingu:Ungt blod är grejen; ) Det beror på, vad är din erfarenhet i livets alla akter?; )
Musiklärare tänker jag bli på gymnasie/högskolenivå. Sedan får vi se vart det faktiskt landar. : )

Oh, jag önskar dig all lycka med det nya jobbet, det kommer garanterat gå bra för dig: )
En resa, till utlandet och arbeta och roadtripa eller bara en mindre resa?
Haha, menar du att jag har mer energi, orkar mer än vad du gör och är outtröttlig? ; )

D:haha, lammkött är ju alltid trevligt; ) Då är ju frågan, är du svår hanterad?; )
Vad fullt upp du verkar ha det: ) Antar att drömmen är att jobba med musik?

Jag jobbar som personlig assistent. Eller jag skall börja mitt nya jobb nu imorgon som person.assistent: )
Innan dess så jobbade jag med psyk- och fysiskthandikappade i kommunen.
Har pluggat lite allt möjligt, men vill jobba ihop pengar. För att kanske resa en sväng längre fram : )
Så jag är inte lika sysselsatt som herrn, men jag antar att det har med åldern att göra; )

Pingu:; )
Då antar du rätt! Du är endast så gammal som du känner dig. Hah, legal må jag vara, men är jag hanterbar för ”gamlingen”? ; )
Spontana äventyr.. mmm.. Det slutar ofta gott faktiskt: )
Efter en hård vecka så är det ofta väldigt njutbart att bara kunna ta det lugnt och varva ner: )
Frågan är, vågar du fråga det? Hehe, nejdå jag gör både och. Studer Klassisk Musik på Folkis samtidigt som jag är Gitarrpedagog på deltid. Sedan har jag 2-3 extraknäck utöver det så CSN kan ta sig. : ) Vad är damen sysselsatt med då?

D:hehe, onekligen; )
aha, så då vågar jag anta att du till och med är 3 år yngre än jag...känner mig lite gammal där. Men du är ju iaf legal ; )
Precis! Äventyr är ju bland det bästa som finns, och ett äventyr är ju bäst om det är spontant: )
Att kunna av njuta en lugn kväll utan massor med krav är fruktansvärt skönt det med: )
Vågar jag fråga om du jobbar eller studerar?: )

Pingu:Livet har sina goda stunder vet du ; )
Min är redan förändrad för i år. Men är ändock lika vis som tidigare ; )
Det är det man ska vara : )
Oooh, låter ju onekligen som en väldigt bra kombo allt det där med du! Spontan för äventyr ska man vara samtidigt som man ska kunna avnjuta en kväll i stillsamhet. Livsnjutare är ett måste för ett intressant liv så det låter ju bara kanon du!: )

D:Så hemlighetsfull du är ; )
Okej, då tror jag dig : ) Min ålder stämmer med, fast den kommer att ändras till årets slut ; )
Hehe, lät som en bra kombo av allt : )
Jag skulle nog kunna beskriva mig själv som antingen en sjyst hemmakväll, med tv-spelande. Eller en filt i en park och inta några folköl en skön sommarafton : )
Med andra ord, lite spontant,lite hemmakär, lite livsnjutande: )

Pingu:Kanske, kanske inte.. Det är ju det som gör det intressant ; )
Exakt, men jag kan iaf försäkra dig om att åldern jag utger mig att vara är sann : )
En härlig blandning ska det vara! Som Malaco’s gott och blandat påse, det är så jag kan beskriva mig själv iaf ; )

D: Du lägger fram faktan med en touch av att få mig nyfiken? ; )
ja, vissa utsätts ju för mer erfarenhet tidigare i sitt liv. Hanterar man dem väl så blir man ju mognare: )
jag är också fruktansvärt barnslig. Finns inget bättre än att bara fjanta runt ibland bara för att man kan : ) Istället bara för att skutta runt och vara sådär överdrivet vuxen hela tiden : )

Pingu: Det är frågan, försöker jag det? Eller staterar jag bara fakta?; )
Absolut, åldern brukar ju snarare visa att man har livserfarenhet, men vissa personer har en tendens att samla på sig erfarenheter mycket kvickare än andra. Och därmed mogna vill jag påstå, men sedan så måste jag ju säga att jag faktiskt är jävligt barnslig. Ibland. : )

D:haha, försöker du få mig nyfiken nu?; )
Väldigt sant! Åldern är som du nämnde tidigare bara en siffra. Visserligen så ger åldern en viss erfarenhet med. Fast bara om man tar till sig den : )

Pingu:Någon gång kanske du får reda på det ; )
Absolut! Man behöver inte göra livet så komplicerat. Mycket säker på att jag är 22. Visdom kommer med erfarenhet, inte med ålder. : )
Agree to agree då ; )

D:haha nej det gör jag ju inte, men jag tror faktist att det är lite så ; )
Väldigt kloka ord. Det stämmer så väl: ) Plus att livet blir roligare om man gör saker man själv gillar : ) Säker på att du är 22?
Verkligen: )

Pingu:Inte du ; )
Lev ditt liv för dig själv, inte för någon annan. Brukar bli bra så då ; )
Absolut! Ålder ger en viss charm per automatik

D:ja vem vet; )
Egentligen är det de enda rätt. Ingen annan lär ju sträcka på sig för en, så då får man fixa det själv; )
Det tycker jag med. Den syns att man levt lite då : )

Pingu: Ojdå, undrar om den känslan är något som stämmer överens med verkligheten då.. ; ) Åjo, jag sträcker mig mot skyarna, always ; )
Skrattrynkor är bland det charmigaste som finns. och Smilgropar. : )

D:Jag får en stark känsla av att du lätt kan prata av tjejerna kläderna ; ) Oj, då. Sträck inte för mycket på dig bara ; )
ja, faktist. Men skratt rynkor är ju bara trevligt : )

Pingu: Du skulle bara veta ; ) Oh, så jag får blodet i din kropp att förflytta sig? Alltid kul att veta : )
Så bra så bra, vore synd och skam ifall du skulle bli rynkig och skröplig redan vid 24 ; )

D:Så len du var i munnen då : ) Dina ord fick mig allt att rodna lite, då du visar att du kan leka med ord på ett sånt där vackert vis : )
tack så mycket, jag gör mitt bästa med antirynk-kräm ; )

Pingu:Hej hej och tack! Ålder är bara en siffra min sköna mö, men det jag blev gladast över är att du använde ordet attraktiv, det är så mycket finare än andra adjektiv. : )
För att vara 24 så är du fortfarande attraktiv ; )

D:för att vara 22 så var du väldigt attraktiv : )
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun

Meddelanden
Ond_Pingvins samlade Internet-terror - av Ond_Pingvin - 2012-03-17,19:28

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Internet konvo Dynamo 7 4,140 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,876 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Internet game: hur går man vidare nu? Rednales 1 1,450 2013-02-22,18:53
Senaste inlägg:: Rednales
  looks doesnt matter på internet? kan nån säga vad jag gjorde fel? Beerpong 13 8,471 2012-10-05,21:19
Senaste inlägg:: WALL-E
  Ni som raggar mkt brudar på internet?! n1ce 9 5,740 2012-09-28,05:50
Senaste inlägg:: Dynamisk
  Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej Mössan 34 19,156 2012-07-05,11:46
Senaste inlägg:: Stridskuken
  Hjälptråden för internet game villemannen 24 13,907 2012-04-03,23:16
Senaste inlägg:: TobiasK
  Internet sarging =) Rushdi 20 10,021 2012-03-21,01:35
Senaste inlägg:: Cruz
  Internet Part 1 How to presentera sig! Mercenary 3 2,192 2012-02-28,20:20
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}