LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälptråden för internet game
2012-03-20,19:49,
Inlägg: #1
Hjälptråden för internet game
Jag tänkte att vi startar upp en tråd där vi kontinuerligt kan slänga upp korta konvos och ge varandra hjälp när vi kör fast. Så slipper vi starta ny tråd varje gång.

Sitter just nu och drar iväg lite mail då och då medan jag förbereder mig inför en tenta nästa vecka. Hur som helst fick ett svar från den här rödhåriga heta donnan (jag är en sån jävla sucker för red heads!). Men känns inte som jag hookat något alls och kanske även fuckade upp det på slutet. Har skrivkramp, så input needed!

V: Varför har vi aldrig diskuterat världsfred över en falafel?

HB: Jag vet inte, falafel och världsfred kanske är en vinnande kombo?

V: Klart det är! Det är så man vinner nobelpris, gäller att tänka outside the box och det gör man bäst med en falafel i handen.

Du verkar vara en spontan tjej, stämmer det? //Fick inget mer svar, så skrev nästa dagen efter...

V: Nu blev jag jag lite ledsen att jag inte ens fick chansen att ta reda på om du var en soft person.

HB: Vem tog bort den chansen från dig? Din otålighet?
2012-03-20,19:53,
Inlägg: #2
Hjälptråden för internet game
Ouch, vilken vass liten brud hah!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-20,19:56,
Inlägg: #3
Hjälptråden för internet game
Haha, ja. Men jag tycker det är sånt här man verkligen lär sig av. Bara att just nu står det still. För mycket linjär algebra == för mycket logik == tråkig
2012-03-20,20:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-20,20:53 av {2} xChocolate.)
Inlägg: #4
Hjälptråden för internet game
Svara:
"V: Din mens, tydligen =) " (då lär hon blocka dig)

"V: Rarwr, feisty girls turn me on Wink "

Eller så läxar du upp henne lite.

Internet game är svårt. Det är extremt svårt att veta om personen är seriös.


Fittiga svar hon gav dig, jag tycker du öppnade rätt. Random kommentar och rolig.
2012-03-20,20:53,
Inlägg: #5
Hjälptråden för internet game
xChocolate Skrev:Svara:
"V: Din mens, tydligen =) " (då lär hon blocka dig)

Haha snälla denna!

Men annars tycker jag det är kul med nya trådar istället, får mer fart på forumet Smile
2012-03-21,22:11,
Inlägg: #6
Hjälptråden för internet game
Fan! Då var det tid igen... suttit lite på HP medan jag pausat från pluggandet. Men så fort jag dök ner i den logiska tentapluggandet så tappade jag helt kreativiteten. Visar ju bara att det suger att vara i logiskt state när man raggar.

Ny konvo, jag brukar gilla att pusha hårt, men är tvek till om jag kan brassa på här.

V: Du såg ganska tuff ut, men vet du inte att är ohyffs att inte säga hej?

HB: Är det? Det har jag aldrig fått lära mig *Smiley*

V: Jag ska ut och springa en längre runda... vi får prata om dina manners sen!

HB: Haha, tänkte du ta dig i kast med att prata vett och etikett med mig då eller? Wink

V: Ja dig behöver jag nog styra upp. Frågan är bara vad som är mest effektivt, morot eller piska. Wink Efter det kan vi nog börja diskutera hur vi skapar världsfred!

HB: Bra fråga Wink. Hahah.
Waow, jag har alltid drömt om att hitta någon att skapa världsfred med! Big Grin
2012-03-22,12:02,
Inlägg: #7
Hjälptråden för internet game
Den konvon går ju skitbra Villemannen, fortsätt i samma stil så ska det gå bra!
2012-03-22,21:46,
Inlägg: #8
Hjälptråden för internet game
Tja, jag tror att jag är röööökt men hoppas CL kan hjälpa mig.

Såg en otroligt snygg brud på Hemköp idag så jag gick fram och sa hej. Det var länge sen jag blev så här stunned av någon så min konversationsförmåga var icke på topp (det var jävligt awkward). Hon gav mig sitt nummer (ja, det är rätt, har kollat) så jag drog iväg ett sms precis efter.

"Tja flirtade nyss en blondin med mig på Hemköp, vad ska jag göra? //snubben som hade mycket att säga aka George"

No answer.

Har jag fuckat upp allt helt eller finns det en one-itis på g här?
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-22,22:01,
Inlägg: #9
Hjälptråden för internet game
George Costanza Skrev:Tja, jag tror att jag är röööökt men hoppas CL kan hjälpa mig.

Såg en otroligt snygg brud på Hemköp idag så jag gick fram och sa hej. Det var länge sen jag blev så här stunned av någon så min konversationsförmåga var icke på topp (det var jävligt awkward). Hon gav mig sitt nummer (ja, det är rätt, har kollat) så jag drog iväg ett sms precis efter.

"Tja flirtade nyss en blondin med mig på Hemköp, vad ska jag göra? //snubben som hade mycket att säga aka George"

No answer.

Har jag fuckat upp allt helt eller finns det en one-itis på g här?

Tja flirtade nyss en blondin med mig på Hemköp, vad ska jag göra? Låstsas du att du skriver sms till fel person? Isåfall lär inte den vara så rolig om du efteråt skriver vem du är.. vad jag tycker iaf. Hon kommer ju fatta vem som messar oavsett om du skriver "//snubben som hade mycket att säga aka George" eller ej.


Du är la inte rökt, du förlorar ju inget på att forstätta direkt. Bara dra något fett kul mess till henne imorn när du är ute och festar och ni båda är fulla(LÖNEHELG woho)
2012-03-22,22:21,
Inlägg: #10
Hjälptråden för internet game
illdan Skrev:Tja flirtade nyss en blondin med mig på Hemköp, vad ska jag göra? Låstsas du att du skriver sms till fel person? Isåfall lär inte den vara så rolig om du efteråt skriver vem du är.. vad jag tycker iaf. Hon kommer ju fatta vem som messar oavsett om du skriver "//snubben som hade mycket att säga aka George" eller ej.


Du är la inte rökt, du förlorar ju inget på att forstätta direkt. Bara dra något fett kul mess till henne imorn när du är ute och festar och ni båda är fulla(LÖNEHELG woho)

ehm, han menade inte så. dhace har ett bra ex i sin textgame. Push n pull, hade funkat bättre om du hade smsat medans du pratade med henne lr närmare inpå

* såg att du smsade nära efter. Hon kanske bara har missat det, glömt svarat osv
find it, fuck it, forget it.
2012-03-22,22:41,
Inlägg: #11
Hjälptråden för internet game
Okej, fan ska man ge det tid eller snickra ihop något nu?

Skyller allt på no runk, så jävela kåt! Vill bara knullaknullaknullaknullaknullaknullaknulla!

Och där kanske vi har ett passande sms att dra iväg till na?
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-22,23:09,
Inlägg: #12
Hjälptråden för internet game
George Costanza Skrev:Skyller allt på no runk, så jävela kåt! Vill bara knullaknullaknullaknullaknullaknullaknulla!

I feel you bro!!
2012-03-23,00:13,
Inlägg: #13
Hjälptråden för internet game
George Costanza Skrev:Tja, jag tror att jag är röööökt men hoppas CL kan hjälpa mig.

Såg en otroligt snygg brud på Hemköp idag så jag gick fram och sa hej. Det var länge sen jag blev så här stunned av någon så min konversationsförmåga var icke på topp (det var jävligt awkward). Hon gav mig sitt nummer (ja, det är rätt, har kollat) så jag drog iväg ett sms precis efter.

"Tja flirtade nyss en blondin med mig på Hemköp, vad ska jag göra? //snubben som hade mycket att säga aka George"

inget bra sms det där du.... "Snubben som hade mycket att säga" why would u even say that?? Om du säger att eran konversation var awkward varför påminna henne om det negativia igen? Jag brukar ha som grundregel att mitt första sms ska få henne att le. Sen att dom är så fucked up som det bara kan bli är ju min stil men iaf jag hade dragit iväg ett mess i stil med "Tjaaa! Jag är jagad av ett gäng blåa smurfar som är ute efter min kubianska rom. Jag gömmer mig just nu bakom en sten. Tips på hur jag kommer undan med romen i behåll???"
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-23,00:27,
Inlägg: #14
Hjälptråden för internet game
insecureboy: Yeah, you're right.. Och tack för feedback.

MEN DET VIKTIGA NU ÄR ATT VI KOMMER PÅ EN MAGISK NLP LINE SÅ ATT HON BLIR KÅT OCH VILL KNULLA.

Humörsvängningar ftw. Jag ber om ursäkt för mitt förkastliga beteende.
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-23,00:33,
Inlägg: #15
Hjälptråden för internet game
Det viktiga är att du får henne att svara och börja investera i dig.... Ett steg i taget Wink
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-25,21:13,
Inlägg: #16
Hjälptråden för internet game
Ska bara dela med mig en liten update om den där bruden från Hemköp. Vi låg.

Nooooooooot.

Men jag satt och lekte på glada pannkakan nyss och såg en fräsch brud och går in på profilen. Så är det hon! Lite senare ramlar ett sms in, "sluta stalka mig jag är inte intresserad!".

Det här blir kapitel 1 i min kommande bok, "Georgie Method: How to attract beautiful women".

Gör om, gör rätt, Georgie boy.
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-25,22:26,
Inlägg: #17
Hjälptråden för internet game
Haha, sjukt! Se det positivt istället, du är på god väg Smile

Persistence is key, don't stop until the restraining order comes through!
2012-03-26,00:41,
Inlägg: #18
Hjälptråden för internet game
Hahahahahaha goerge.Big Grin
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-28,13:04,
Inlägg: #19
Hjälptråden för internet game
Fan vad jag är aktiv i internetdelen då men jag orkar jue inte lämna datorn.

Anyway här är en konvo från hp, hon är lite äldre än mig och jag är rätt övertygad om att hon inte kommer att svara på det sista mejlet. Don't hold back, vad gjorde jag rätt/fel? Börjar nedifrån.

george:

Vi är fan för jämställda. JAG borde få vara hemma, inte för att städa och så, men typ träna och förbereda mig för sex med frugan på kvällen.

Yrkeskvinna alltså? Ungefär spenderat en vecka av mitt liv på något som kan liknas kontor, har ingen aning om vad som händer där.

Och du har fortfarande inte svarat på det absolut viktigaste i hela min presentation, har du en mysig rumpa?

random brud skrev:
--------------------------------
Haha i wish...vi är alldeles för jämställda i detta landet Smile
men nope jag är en sån där yrkeskvinna inte mäklare dock...

haha så du är en "man" alltså..vid 22... Smile

george skrev:
--------------------------------
Jävligt proffsigt av mig att röja identiteten bara sådär.

Min snygghet har räckt rätt långt men jag är en man så jag gör lite vad jag vill.

Men du är alltså en sån där desperate housewife? Jag gissade på typ mäklare eller nåt

random brud skrev:
--------------------------------
ojdå well yes you fooled me...jag trodde verkligen inte att du var hemlig agent..vad spännande Smile
nej jag är nog bara snygg faktiskt..har inte behövt vara så mkt mer.....själv?

george skrev:
--------------------------------
Nä, jag har bara en kompis som är riktigt bra på hudkrämer. Plus att jag uppger falsk ålder på rutin (extraknäcker som hemlig agent vettu, det är därför jag är så här charmig).

Jahapp, vad är din grej förutom att du är trevlig att titta på?

Och vagnen? Nä jag gick ut från BB. Sann historia.

random brud skrev:
--------------------------------
Hahahahahaha antagligen i skolan när du låg i vagnen.....

george skrev:
--------------------------------
Damn sexy as fuck, vart har du varit i hela mitt liv?
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-28,14:06,
Inlägg: #20
Hjälptråden för internet game
Går ju grejt ju! Hon kommer säkert shittesta dig för ålder fler gånger, men skit i det och kör på som du gör.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,872 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Direkt game -> Bestäm träff = fail. selected 1 2,118 2015-02-05,01:00
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Internet konvo Dynamo 7 2,797 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Internet game: hur går man vidare nu? Rednales 1 1,087 2013-02-22,18:53
Senaste inlägg:: Rednales
  badoo game tjej flippar Beerpong 9 4,554 2013-01-25,12:55
Senaste inlägg:: Nystart
  Ond_Pingvins samlade Internet-terror Ond_Pingvin 19 9,046 2012-10-22,03:34
Senaste inlägg:: TobiasK
  looks doesnt matter på internet? kan nån säga vad jag gjorde fel? Beerpong 13 6,868 2012-10-05,21:19
Senaste inlägg:: WALL-E
  Ni som raggar mkt brudar på internet?! n1ce 9 4,401 2012-09-28,05:50
Senaste inlägg:: Dynamisk
  Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej Mössan 34 14,928 2012-07-05,11:46
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}