LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Senaste night game från GLL
|
2014-08-24,12:15,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-24,21:27 av {2} Bruno.)
|
|||
|
|||
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-24,01:41)Mr.21 Skrev: Grejen med rsd är ju även att du kan använda det i många olika situationer i livet för det patetiska i det hela blir om man bara har som mål med gameandet att träffa brudar då och då. Om man kan bygga sin personlighet till det bättre och använda det i hela livet (jobb,gym och tjejer mm) så är det ju bättre än om du bara kan använda det på enstaka senario Var inte alls vad jag menade. Förstå mig rätt, jag diggar det mesta av RSDs inner game-grejer och det är antagligen det som gjort allra mest för min utveckling och livskvalité på det stora hela. MEN vad gäller så kallad "outer game" så anser jag dock att det finns mer att erbjuda och en del koncept är ju bara larv. För någon månad sedan var jag ute och wingade med en 42-årig amerikan från RSDnation (förmodligen semi-oskuld) och några ggr under kvällen så tjöt han högt som en stucken gris, bl.a. mitt inne i en halvtom bar och så att alla tittade därför att han ville "unstiful". Jag menar, tala om att kunna göra sig ännu mer socialt handikappad än vad man redan var från början. Det blir för mycket en del grejer de har. Fast sen har ju även GLL och andra i "the manosphere" mycket om hur man faktiskt bygger upp en framgångsrik livsstil och kickar här i livet, så för egen del har jag nästan slutat följa RSDs grejer. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}