LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Commanders träningsschema och träningsdagbok - kritik, tips och idéer mottages gärna!
|
2012-03-19,05:53,
|
|||
|
|||
Commanders träningsschema och träningsdagbok - kritik, tips och idéer mottages gärna!
Nu är det fanimej dags att ta tag i saker och ting igen efter en vinter med för mycket alkohol och skidåkning och skola. Senaste två månaderna har träningen legat på is, minst sagt.
Nu ska det i alla fall bli ändring på det och jag ska försöka komma igång med nån form av boost-start på mig själv är planen. På grund av mitt ganska hektiska liv där fasta tider och dagar är en bristvara måste jag tyvärr lägga mina Max-OT ambitioner på hyllan tillsvidare och försöka bygga något lite mer flexibelt schema. Nästa potatis är att jag ändå är hyffsat nöjd med min nuvarande styrka (som thank god fortf. är helt okej trots ett par månaders rejält slarvande på träningsfronten) och tänker därför satsa mer på volym nu inför sommaren. Om någon har tips på hur jag bäst ska lägga upp min träning för maxad volym kom gärna med tips! I'm NOT a pro haha! Så till hur schemat ska se ut. Eftersom jag inte har tid för max-OT (vilket jag i övrigt prövade under ca 3 månader förra året med sjukt bra utveckling - rekommenderas för den som pallar) tänkte jag köra på ett fyra dagars schema nu. Ursprungsplanen var att köra likt max-OT med så mkt vikt jag klarar till positive failure - ca 4-6 reps men på 3 lr 4 dagar. Men eftersom jag vill bygga volym nu under våren funderar jag på att skippa den biten och istället gå ner lite i vikt och köra många reps och set istället. TIPS/ÅSIKTER? Ang. schema så är jag lite inne på detta med undantag för onsdagens cardio som jag flyttar till lör/sön tillsammans med att köra magövningar: http://www.jefit.com/routines/workout-ro...p?id=10366 Någon annan som har tips och idéer? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Min träningsplan & diet [tipsa gärna!] | Entreprenören | 11 | 8,850 |
2013-11-28,17:59 Senaste inlägg:: Entreprenören |
|
Träningsdagbok någon? :) | Vitchoklad | 21 | 12,180 |
2013-05-21,23:35 Senaste inlägg:: Nystart |
|
Tips på gym/träning/bodybuilding filmer | Sylvester | 6 | 4,052 |
2013-03-30,20:52 Senaste inlägg:: Entreprenören |
|
Snabb fråga om att skriva träningsdagbok | slyngel | 6 | 3,906 |
2013-02-08,22:03 Senaste inlägg:: slyngel |
|
Tips för att öka testo i kroppen | Insecureboy | 52 | 30,120 |
2012-11-24,16:52 Senaste inlägg:: Ragnarök |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}