LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
När hon redan dejtar någon annan?
2015-01-07,13:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-07,14:03 av {2} kball.)
När hon redan dejtar någon annan?
Jag lägger frågan här för det känns som att jag borde kunna detta, haha.

Har en tjej på facebook som jag plockat från hp för nått år sen eller nått. Inte pratat direkt, har väl skickat nått fyllemeddelande "ute ikväll?" style som hon inte inte nappat på. Så jag tänkte styra upp något konkret, sagt o gjort.

hon svarade med ett långt meddelande med smileys osv att hon tyvärr dejtar någon nu, skriver att hon antar att det var det jag menade med att ses? men att hon gärna träffas som vänner.

vill man ligga med tjejen, så säger man nej och försöker om några månader igen? eller säger man ja och ses som vänner men gör ett move ändå?

nu har jag redan svarat men kom på att man kanske kan diskutera olika infallsvinklar

edit:

jag svarade typ hehe lugna dig lite fröken, det är få tjejer som får dejta mig Wink tänkte mest att det vore kul att ses

(tanken var inte nått mer än att liksom komigen, vi har aldrig träffats och du babblar redan om relationer, dejt osv)

Meddelanden
När hon redan dejtar någon annan? - av kball - 2015-01-07,13:55

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  "Jag är intresserad av en annan" Beerpong 7 6,482 2013-12-03,00:14
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 4,066 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}