LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Jag är intresserad av en annan"
2013-12-02,18:33,
Inlägg: #1
"Jag är intresserad av en annan"
Detta har hänt några gånger, inte allt för ofta men händer då och då ibland och det händer för ofta för att vara en tillfällighet. Det som händer är att jag tar ett nummer på Badoo eller ute på krogen. Jag pratar med dom ett litet tag pga för högt tryck i skolan hinner jag inte träffa dom utan jag pratar casual med dom via sms ist. Men säg efter 2 veckor så frågar jag efter en fika och då har det hänt att dom svarar "Sorry jag är intresserad av en annan så känns fel att träffa någon nu" Söker nu efter svar varför, och är som sagt för många som har skrivit någorlunda samma sak för att det ska vara en slumpmässighet. Om jag dock i sms:en pratar om hur jag ska knulla henne etc så får jag icke höra något sådant.
Stay calm and play some beerpong
2013-12-02,18:43,
Inlägg: #2
RE: "Jag är intresserad av en annan"
I det ena fallet blir du diskvalificerad från seriös-relation-facket. I det andra fallet ligger du kvar under kan-kanske-ligga-med-facket
2013-12-02,18:43,
Inlägg: #3
RE: "Jag är intresserad av en annan"
Tror du dom skulle svara så till Brad Pitt? Om inte - varför?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-02,18:59,
Inlägg: #4
RE: "Jag är intresserad av en annan"
(2013-12-02,18:43)Willson Skrev: I det ena fallet blir du diskvalificerad från seriös-relation-facket. I det andra fallet ligger du kvar under kan-kanske-ligga-med-facket

Hmm jao mycket möjligt men jag säger även i tidigt skede till dom damer jag pratar med att jag inte är särskilt intresserad av ett förhållande just nu.

(2013-12-02,18:43)Evilvalle Skrev: Tror du dom skulle svara så till Brad Pitt? Om inte - varför?

Troligtvis inte, därför att han har hög social status och är en alfa hane, den tjej som skulle dissa honom skulle troligtvis vara väldigt socialt felprogrammerad Tongue
Stay calm and play some beerpong
2013-12-02,19:16,
Inlägg: #5
RE: "Jag är intresserad av en annan"
(2013-12-02,18:59)Beerpong Skrev: Troligtvis inte, därför att han har hög social status och är en alfa hane, den tjej som skulle dissa honom skulle troligtvis vara väldigt socialt felprogrammerad Tongue

Precis, han har så pass högt värde/hon har så pass hög attraktion att hon inte skulle dissa.

Med andra ord - hon dissar dig för den andra snubben för att hon har mer attraktion för honom, the illusive obvious lol, så vad är lösningen?

Bli mer attraktiv/arbeta på ditt game mer så löser det sig med tiden. Bli roligare/mer "alfa"/bättre på alla sätt - arbeta på att få henne att investera i dig så mycket som möjligt då investment till och med är starkare än socialt värde.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-02,19:19,
Inlägg: #6
RE: "Jag är intresserad av en annan"
Vad Willson sa. Du går från att ses som knullbar till oattraktiv eftersom du tar för lång tid på att eskalera.
Tycker det verkar rätt självklart med tanke på hur du berättar det. Du har alltså fått tjejerna att bli intresserade men sedan har intresset dött ut när du har tagit på dig rollen som bögkompis och snackar om himmel och väder och väntar med att höra av dig? No shit att de hittat nån annan.

Missa nån tenta kan man göra.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-12-02,19:27,
Inlägg: #7
RE: "Jag är intresserad av en annan"
(2013-12-02,19:19)Donjohan Skrev: Vad Willson sa. Du går från att ses som knullbar till oattraktiv eftersom du tar för lång tid på att eskalera.
Tycker det verkar rätt självklart med tanke på hur du berättar det. Du har alltså fått tjejerna att bli intresserade men sedan har intresset dött ut när du har tagit på dig rollen som bögkompis och snackar om himmel och väder och väntar med att höra av dig? No shit att de hittat nån annan.

Missa nån tenta kan man göra.

yeah du har rätt, detta har hänt med damer som jag mer lr mindre bara vill träffa en gång, sätta dom å sen aldrig höra av mig igen. Damerna som jag ser en gnista skön personlighet i blir jag mer sexuell mot och behåller spänningen, låter dumt I know men är en rätt så lat människa av mig Tongue Naaah får helst inte omtenta på Ingenjörsmatte, thats some fucked up shit.
Stay calm and play some beerpong
2013-12-03,00:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-03,00:15 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #8
RE: "Jag är intresserad av en annan"
"yeah du har rätt, detta har hänt med damer som jag mer lr mindre bara vill träffa en gång, sätta dom å sen aldrig höra av mig igen. Damerna som jag ser en gnista skön personlighet i blir jag mer sexuell mot och behåller spänningen, låter dumt I know men är en rätt så lat människa av mig Tongue Naaah får helst inte omtenta på Ingenjörsmatte, thats some fucked up shit."

Haha I do that shit too. Knulla dom sen kasta ut dom med nån random excuse och sen annan dag man blir skit kåt och hör av sig till dom får man coldass respons Dodgy


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  När hon redan dejtar någon annan? kball 13 9,736 2015-03-23,11:59
Senaste inlägg:: kball
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,277 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}