LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
När hon redan dejtar någon annan?
2015-01-07,22:49,
RE: När hon redan dejtar någon annan?
(2015-01-07,22:14)Evilvalle Skrev: Lol hon e fett kåt. Var nu trevlig, lite retsam, kanske lite cocky men INGEN verbal sexualitet. Styr upp träff, eskalera lite fysiskt, pusha iväg, säg hon får skärpa sig, möjligt lägg in subtila hintar om att du legat med flickor som har pojkvän förr. Möjligt att du får till det på 1a träffen men högst troligt att det blir 2a.

Lånar tråden lite. Aldrig gett mig in i att aktivt försöka få en tjej som har pojkvän eller dylikt. Alltid nextat och tänkt varför ska jag slösa energi? Men den här tjejen har blivit en slags trophy jag vill ha, så ändrat mig lite Wink

Iaf, en tjej som skrattar åt mina dåliga skämt, tar tillfällen att reta mig (iofs retar jag henne en del), vid ögonkontakt så flackar hon med blicken, ler mkt osv. Lång story men trodde hon var singel då vi träffats via skolan lite indirekt o så, aldrig hört nåt eller sett nåt. Hon var dock med ngn snubbe som kanske är KK/BF, idk.

Hur styrs detta på bästa sätt? Ingen verbal sexualitet tex, utveckla gärna?

Meddelanden
RE: När hon redan dejtar någon annan? - av Nalirot - 2015-01-07,22:49

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  "Jag är intresserad av en annan" Beerpong 7 6,482 2013-12-03,00:14
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 4,066 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}