LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Infield klipp-tråden!
|
2015-01-08,23:40,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-08,23:43 av {2} SvaMp_.)
|
|||
|
|||
RE: Infield klipp-tråden!
(2015-01-08,20:40)selected Skrev: Jag kör själv inga daygame konstant men när jag är ute o ser en snygg brud så går jag fram, har man problem med logistiken och inte har planer på att ta hem tjejen samma stund som du öppnar så ska man inte köra mycket fysisk kontakt men han på videon körde knappt nåra fysisk kontakt vilket tjejen i sitt huvud kommer med största sannolihet räkna honom som "potionell pojkvän". Om jag känner enorm sexuell attraktion och har bra vibe med henne när jag öppnar så går jag för kyss. Alltså dg skiljer sig lite från night game på det sättet, det är inte bara att dra hem brudarna, och då har jag faktiskt försökt en hel del haha Faktiskt pippat en direkt från dg, men då var det fika emellan (handen på hjärtat hade jag lite tur också, hon skulle åka iväg + var lite desperat), lett hem en till men hon ville inte knulla (hon var också på resande fot), två-tre till har bangat utanför porten och då har jag lurat dem dit lite, inte sagt exakt vart vi ska. Det hör iaf inte till vanligheterna. Sen hade han absolut kunnat ta en fika med henne. Just kino är min erfarenhet att man måste sköta snyggare, är inte bara att lägga handen om hennes midja utan det får va mer subtila grejer (skulle va om man va i jävla högt game state och aggressiv). Sen går det ju såklart, men mycket är nog att hitta rätt tjej för det. Tror jag iaf. (2015-01-08,23:10)Bruno Skrev: Tja, i somras gick jag ut en jävla massa, och kände också att jag höll på att tappa i tempo. Alltså jag var ute som ett djur för några år sen, och nu vart jag påmind om varför jag slutade med det. Min lösning är att jag kör dg och att jag söker andra kanaler. Sen tänker jag mig att ska jag ut så kör jag kort pass ala GLL och aggressict bara scannar igenom om det finns nån dtf kvinna ute. Elelr så drar jag bara ut och slappnar av och har trevligt, drar hem när jag är trött, tänker att det tar mindre energi än att "jobba" Vart iaf påmind om hur kul det kan va att gå ut, samtidigt vad dess baksida är.
Winning Beats the Game
Be Selfish |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}