LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
2012-02-21,14:26,
Inlägg: #1
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Jag tyckte att det vore kul att nybörjare så väl som mer avancerade kunde få komma in här när de känner att det skulle vara ball att få ett gäng lättsamma och roliga missions innan utgången.

Man skriver helt enkelt en request och andra användare fyller på med enkla missions. Därefter anger man vilka missions man tar sig an, drar ut och gör dem för att sedan komma tillbaka och rapportera.
Man kan även nämna t.ex att man har en sticking point. Då är detta ett bra sätt att hjälpa andra att hjälpa dig, så får du missions som hjälper dig förbi det.


Have fun!
2012-02-22,04:47,
Inlägg: #2
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Kul idé och precis vad jag behöver. Har gått segt senaste tiden att öppna på klubben så ös på med roliga saker. Inge skryt, jag har väldigt många k-close men jag är en riktig vekling när det gäller att bara luta sig in så jag säger alltid något innan men jag är lite less på mina vanliga så ni kan gärna slänga in lite kul grejer o säga precis innan också.
2012-02-22,14:01,
Inlägg: #3
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Min utmaning till dig är att du ska testa på the apocalypse opener på minst en snygg tjej under kvällen.

http://www.bristollair.com/2008/outer-ga...se-opener/
2012-02-23,04:16,
Inlägg: #4
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Set Theory Skrev:Min utmaning till dig är att du ska testa på the apocalypse opener på minst en snygg tjej under kvällen.

http://www.bristollair.com/2008/outer-ga...se-opener/

Okej. Jag är grymt stolt över att jag provade men jag fick långt ifrån samma resultat som killen i artikeln. Enda tjejen jag provade det på tittade på mig sjukt länge (ca 5 sekunder) och sedan log hon. Jag höll minen (som han sa) och sedan kysste hon mig. Efter det skakade hon min hand (wtf?). Jag blev skraj och gav henne en puss på kinden och gick hem.

Pumpa på med tips om saker jag kan köra när jag säger hej och något att säga innan man ska kyssa. Jag vill ha fler utmaningar!
2012-02-23,04:36,
Inlägg: #5
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
DUDE, nästa utmaning: Kötta tills du får en bitchslap. Om du lyckas bjuder jag på tequila
2012-02-23,05:12,
Inlägg: #6
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Jayson1 Skrev:Okej. Jag är grymt stolt över att jag provade men jag fick långt ifrån samma resultat som killen i artikeln. Enda tjejen jag provade det på tittade på mig sjukt länge (ca 5 sekunder) och sedan log hon. Jag höll minen (som han sa) och sedan kysste hon mig. Efter det skakade hon min hand (wtf?). Jag blev skraj och gav henne en puss på kinden och gick hem.

Pumpa på med tips om saker jag kan köra när jag säger hej och något att säga innan man ska kyssa. Jag vill ha fler utmaningar!

Coolt som fan dude.

Eftersom jag gett dig en utmaning innan och ben-hur gav dig en också så ska du få tre av mig nu.

3. Gå fram till en grupp av människor, prata med dem. Öppna sedan en ny grupp av människor. Uppdraget är att försöka merga grupperna tillsammans.
4. Öppna 1 tjej med att säga. "Tjena, var det inte du som sög av mig i sommar?"
5. Säg "tjena!" relativt högt och tydligt till 5 olika grupper/tjejer.
2012-02-23,09:03,
Inlägg: #7
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Set Theory Skrev:http://www.bristollair.com/2008/outer-ga...se-opener/

Shit, aldrig läst om denna innan. Verkar ju hur jävla ball som helst, måste testas!. Denna opener borde ha en egen tråd där folk kan skriva ner deras resultat!.
2012-02-23,11:54,
Inlägg: #8
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Jag körde den där igår for lulz.

Kort tjej, stannade henne.
Resaj: Tja vad händer?
Hon gick sen halvstannade...
Resaj: Va händer..? (högre)
Tjej: Inget typ...
Resaj: Nice, vad gör du senare?
Tjej: Ehh, vet inte..
Resaj: Vill du följa med mig hem?
Hold hold hold hold, hon ler, blev röd...
sen orkade hon kanske inte mer med tension och bara vände sig om hastigt och sprang till sina kompisar. Smile

Bör testas, inte för att den är en bra opener. Men den lär dig fett mkt denna opener. Smile
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-02-23,15:41,
Inlägg: #9
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Ge mig 5 hyffsat enkla uppdrag! Ar i Australien atm. Jag har en hel del AA. Men har jag ett uppdrag blir allt sa mycket enklare.

Ex. Sitter o diskuterar med en kompis "Hur gammal tror du hon ar?" *Bada gissar alder.* Vips har man en enkel orsak som gor det mycket latt att oppna damen. Fuckat mindset, i know..

Men ge mig fem! Smile
2012-02-23,15:53,
Inlägg: #10
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Grabbar jag har ALDRIG hört talas om den öppnaren faktiskt, vilket fan får mig att skämmas. Se den som CLs nya kännetecken.
2012-02-23,18:09,
Inlägg: #11
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Fick höra om den öppnaren för lite mindre än 2 år sedan, var sugen på att testa den men fegade ur... Sen har jag helt glömt bort den Sad.

Vore skitkul att testa! Gillar tanken på en egen tråd för den öppnaren ifall folk tänker utmana sig själva, kan bli spännande resultat! =D
2012-02-23,18:12,
Inlägg: #12
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
http://www.casanovalounge.se/showthread....3#post1573
2012-02-23,18:25,
Inlägg: #13
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Doffe Skrev:Ge mig 5 hyffsat enkla uppdrag! Ar i Australien atm. Jag har en hel del AA. Men har jag ett uppdrag blir allt sa mycket enklare.

Ex. Sitter o diskuterar med en kompis "Hur gammal tror du hon ar?" *Bada gissar alder.* Vips har man en enkel orsak som gor det mycket latt att oppna damen. Fuckat mindset, i know..

Men ge mig fem! Smile

Jag utmanar dig till att:

1. Gå fram till en tjej med nice kropp och säg "hej, jag menar inte att vara oförskämd men du har en riktigt nice ass"
2. Kör the apocalypse opener på minst en snygg brud.
3. Få igång ett samtal med en tjej om din kanin som har dött.
4. Öppna en tjej med ett simpelt "Tjena, vad dricker du för något?".
5. Gå till dansgolvet och VET OM att du är the fucking man och att du inte bryr dig inte ett skit om vad folk tkr om dig och att du ska ha jävligt fett nu...och så dansar du medan. Smile

Edit. Jag råkade missa att du ville ha enkla uppdrag och jag vet inte om jag personligen tycker att samtliga är enkla för mig själv in terms of balls. Men du fick 5 iaf Smile
2012-02-23,20:24,
Inlägg: #14
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Behöver 5 st missions att utföra i helgen. Vad som helst, just throw your craziest shit at me!
Bloddopad av Satan
2012-02-23,20:33,
Inlägg: #15
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Näcken du får ett av mig: Öppna ett gäng tjejer med dina polare genom att sjunga Hakuna Matata, få dom att sjunga med.
2012-02-23,20:51,
Inlägg: #16
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Näcken Skrev:Behöver 5 st missions att utföra i helgen. Vad som helst, just throw your craziest shit at me!

1. Stirra ner en brud du tycker är het riktigt länge rakt i ögonen utan att ha sagt ett ord tidigare till varandra.
2. Kör the apocalypse opener på en snygg brud.
3. I en blandad grupp så fråga en av snubbarna högt, "Vad gör din pappa JUST nu!?" och invänta reaktion.
4. Öppna en tjej med att spela att ni är skitbra vänner från back in the days "Nääämen tjeenare det är ju du!". Spinn vidare med den sjukaste bakgrundsberättelsen som du kan komma på i ert rollspel.
5. Försök få en tjej att gå med på att leka en lek som går ut på att hon ska blunda och räkna högt till 10. Sen drar du bara därifrån under tiden hon räknar.
2012-02-23,21:03,
Inlägg: #17
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Hahaahha sköna missions!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-24,00:01,
Inlägg: #18
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Set Theory Skrev:1. Stirra ner en brud du tycker är het riktigt länge rakt i ögonen utan att ha sagt ett ord tidigare till varandra.
2. Kör the apocalypse opener på en snygg brud.
3. I en blandad grupp så fråga en av snubbarna högt, "Vad gör din pappa JUST nu!?" och invänta reaktion.
4. Öppna en tjej med att spela att ni är skitbra vänner från back in the days "Nääämen tjeenare det är ju du!". Spinn vidare med den sjukaste bakgrundsberättelsen som du kan komma på i ert rollspel.
5. Försök få en tjej att gå med på att leka en lek som går ut på att hon ska blunda och räkna högt till 10. Sen drar du bara därifrån under tiden hon räknar.

HAHAHAHA! Ska antecka dom i mobilen eller nåt, sen blir det fan åka av med rapporter. Älskar den här tråden!
Bloddopad av Satan
2012-02-24,11:52,
Inlägg: #19
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
Set Theory Skrev:Jag utmanar dig till att:

1. Gå fram till en tjej med nice kropp och säg "hej, jag menar inte att vara oförskämd men du har en riktigt nice ass"
2. Kör the apocalypse opener på minst en snygg brud.
3. Få igång ett samtal med en tjej om din kanin som har dött.
4. Öppna en tjej med ett simpelt "Tjena, vad dricker du för något?".
5. Gå till dansgolvet och VET OM att du är the fucking man och att du inte bryr dig inte ett skit om vad folk tkr om dig och att du ska ha jävligt fett nu...och så dansar du medan. Smile

Edit. Jag råkade missa att du ville ha enkla uppdrag och jag vet inte om jag personligen tycker att samtliga är enkla för mig själv in terms of balls. Men du fick 5 iaf Smile

Dom ar helt OK! Ska se till att gora dem nu i helgen, om det blir utgang, annars kommande vecka! Smile Liten FR med resultat kommer.
2012-02-24,12:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-24,12:31 av {2} Fatbill.)
Inlägg: #20
Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag
, nvm........


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,449 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Redpill-tråden på Familjeliv TrailBlazer 10 7,570 2015-01-30,00:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Infield klipp-tråden! Bruno 34 20,180 2015-01-08,23:40
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! slyngel 5 2,835 2013-09-19,18:58
Senaste inlägg:: confused...
  Tråden där alla koncept och begrepp ordentligt förklaras. Sux 28 14,130 2013-04-04,22:57
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Tråden om MM selected 14 5,784 2012-06-05,14:08
Senaste inlägg:: russel
  HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra" russel 21 8,538 2012-04-16,23:08
Senaste inlägg:: russel
  Tråden om din perfekta brud devil 22 9,224 2012-04-07,00:49
Senaste inlägg:: vegas
  Big Brother tråden 2012 Evilvalle 121 54,908 2012-03-26,12:46
Senaste inlägg:: swagger

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}