LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Historier där ni själva blivit approachade
2015-03-20,16:35,
RE: Historier där ni själva blivit approachade
Haha minns när jag precis hade flyttat till ett nytt ställe i Gävle. Så började jag handla på en affär där som låg typ 30 meter bredvid mitt lägenhetshus.

Anyway, var ute på heartbreak en kväll så kommer en brud fram, jag var rätt packad så minns inte allt för mycket av händelseförloppet, men hur som helst så drog hon mig till ett bord, söp ner mig ännu mer och sa att hon jobbade på affären jag handlade ibland och att hon å hennes jobbkompis tyckte jag var "söt".

Anyway, drog hem till henne och blev bangtown någon timme senare.

Helgen efter är jag ute igen, nu kommer hennes jobbkompis fram, säger "du låg med min jobbkompis förra lördagen!", söp också ner mig, sen drog vi hem till henne och knullade.

Kanske 1-2 månader efteråt, ute igen, nu kommer en tredje fram, visar sig att denna tjej OCKSÅ jobbar på affären och hade hört om mina eskapader med hennes kollegor. Sög av mig på toaletten, sen knullade vi i mitt trapphus, i tvättstugan av någon anledning och sen blev det även några ligg morgonen efter.

Var lagom roligt att handla på den affären sen kan jag säga Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
RE: Historier där ni själva blivit approachade - av Evilvalle - 2015-03-20,16:35

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har man blivit friendzonad? Sex Intelligence 4 3,022 2017-04-10,15:50
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Jag har blivit kär och töntig! Vetinte 9 6,877 2016-05-05,20:00
Senaste inlägg:: Vetinte
  Hur får ni er själva att agera? Doit 8 4,599 2015-12-11,16:14
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Historier om otrogna flickvänner, dela med er :) mpuabby 17 12,321 2014-01-08,02:14
Senaste inlägg:: vladimir87
  Blev AMOGAD för första gången! DELA ERA AMOG HISTORIER Anonymous 11 6,056 2013-05-06,17:02
Senaste inlägg:: Anonymous

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}