LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
|
2012-03-25,02:46,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-25,02:48 av {2} Ond_Pingvin.)
|
|||
|
|||
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Tyvärrrrrr ska detta läsas nerifrån och upp. Men det slutade nice och hon har börjat skicka bilder på sig själv. WIN!
För övrigt kommenterade hon att jag har en orm i början, jag har en riktig orm alltså. Eller, två. HEH! Och för er som undrar, ja, jag runkar ofta till mina egna konvos. Som ni ser är dom fucking awesome runkmaterial. Men nej, jag kommer inte. Ja, jag har blueballs. KvinnaH: Jag ser intensivt på dig samtidig som jag masserar din stora härliga kuk med tungan och läpparna. När du kommer och fyller min mun med din varma salta sperma ligger jag lydigt kvar tills du har tömt sista droppen och långsamt drar dig ur min mun. Då sväljer jag och ler. ”ska vi fortsätta måla..?” ------------------------------------------ Pingu: Smeker försiktigt över dina bröst samtidigt som du ligger där i sängen och skakar. Trycker ner handen som du gjort fri och gränslar ännu en gång över dig så att dina armar trycks ner. ”Du är inte den enda som ska få komma ikväll”- Säger jag långsamt innan jag ännu en gång trycker in min kuk i dig. Jag munknullar dig lätt, men snabbt samtidigt som jag med min ena hand smeker din fortfarande våta fitta så att jag kan höra dig stöna samtidigt som du har min stora kuk i din mun. Du hör på mig att jag är nära, och börjar girigt att hjälpa till och suga av mig... ------------------------------------------ Kvinnah: När jag känner dig så djupt i mig kan jag inte hålla tillbaka skriken utan skriker rätt ut av njutning. Jag tar tag om din nacke och gräver i fingrarna i ditt hår. När jag tillslut kommer kastar jag mig bakåt och spänner ryggen i en båge. Skriket fastnar i halsen och jag skakar... ------------------------------------------ Pingu:Jag stönar till högt utav hur du gräver in dina naglar i min rygg, samtidigt som jag fortsätter att knulla dig. Jag blir så kåt utav att höra hur jag får dig att stöna och njuta utav mig och min kropp. Jag lyfter nu upp dina ben och lägger dom över mina axlar så att jag kan trycka in min kuk ännu djupare i dig, jag börjar även att massera dina bröst med mina händer samtidigt som jag ökar tempot och knullar dig allt hårdare, djupare och snabbare.. ------------------------------------------ Kvinna: Undertiden har jag likrat loss min ena hand, jag gräver in naglarna i din rygg och följer din djupa, härliga rytm. Jag kan inte hålla mig längre och stönar högt i takt med dina stötar. Jag känner hur du skälver till och min egen orgasm byggs upp i mig... ------------------------------------------ Pingu: Jag känner hur arg och kåt jag blir utav din uppkäftighet så jag avbryter knullandet för en kort sekund för att verkligen ladda handflatan, jag slår till dig hårt över din högra kind så du slåss ner i sängen. ”Är det såhär du vill ha det!?”-Skriker jag. Jag tar då återigen ett tag om ditt hår, vrider ditt huvud åt sidan och biter dig hårt i halsen samtidigt som jag återupptagit knullandet. Jag ligger nu över dig med hela min kropp och biter dig, samtidigt som jag gång, på gång, trycker in min stora kuk i din trånga, våta fitta. Du skriker nästan utav hur du njuter av att jag utnyttjar dig och din kropp.. ------------------------------------------ KvinnaH: Jag kastar huvudet bakåt och blottar min hals för dig. ”Bit mig, BIT MIG” Jag pressar upp brösten mot dig och spänner p-musklerna. Jag biter ihop tänder när sekunden innan du träffar min kind med slaget. Jag ser upp på dig med huvudet på sned. ”Kan du inte bättre än så?” ... ------------------------------------------ Pingu: Du är en försiktig tjej du.. ; ) (Fick ett mms på hennes bröst, påklädda dock) Lägger mig över dig så du långsamt känner hela min tyngd trycka ner dig i sängen. Lägger båda mina händer bakom din nacke och låser krampaktigt fast dom i ditt hår samtidigt som jag långsamt trycker in min salivdränkta kuk i din våta fitta. Jag stönar högt utav den sköna, varma känslan hur den glider in i dig, centimeter för centimeter. Du stönar högt och berättar för mig hur mycket du älskar min stora kuk i din trånga, våta fitta. Samtidigt som du säger detta trycker jag in den ännu längre och vi stönar båda två utav hur skön den andre är. Börjar långsamt knulla dig samtidigt som jag stirrar in i dina ögon, du stirrar tillbaks och spottar mig plötsligt i ansiktet.. ------------------------------------------ KvinnaH: Smärtan och njutnigen når in till mitt medvetande och jag börjar stöna och gnida mig mot din beröring. Jag gnider min våta fitta mot dig och kvider. Jag öppnnar ögonen och tittar vädjande på dig, ”Knulla mig. Snälla, gör det nu, jag står inte ut... Låt mig känna din hårda kuk från insidan.” ------------------------------------------ Pingu: Give and you shall recieve, är ju faktiskt ganska givmild med bilder jag själv så.. Chocka mig! 07.......... Släpper långsamt taget om din hals medans du fortfarande är vid medvetande, men alldeles för svag för att kunna göra något. Torkar bort salivet du spottade i mitt ansikte med min vänster hand. Låter min högerhand ta ett stadigt grepp om ditt hår i nacken och börjar långsamt smeka din våta fitta med samma hand som ditt eget saliv är på. Man hör dig kvida och stöna lågt i ditt halvmedvetna tillstånd. Jag har blivit så kåt nu utav att ha munknullat dig och smekt din våta underbara fitta så jag kan knappt kontrollera mig längre. Häller ut en stor mängd stearin över dina bröst, man ser hur hela du rycker till och samtidigt som jag gör detta spottar jag i min vänster hand för att sedan i en runkande rörelse sprida saliven över min stora hårda kuk... ------------------------------------------ KvinnaH: Bilder kan nog vara mer min grej, ja... ;$ Jag biter tag i dina fingrar och slingrar mig för att få stearinet att trilla bort. Jag vet att du fortfarande har ljuset inom räckhåll, men jag tar den risken för att leda bort din uppmärksamhet från min våta, nästan pulserande fitta. När du slår mig igen biter jag hårdare innan jag släpper och spottar dig i ansiktet. Jag kröker ryggen och skriker. Högt. Du kastar dig över mig och stryper mig med båda händerna tills jag inte kan skrika längre... ------------------------------------------ Pingu: Det märks att skriftligt så är inte detta din starkaste sida.. : ) Du kan vara praktiskt inspirerade också Babydoll, det finns faktiskt mms,skype,facebook där man kan skicka bilder och dyl, men jag tänker inte be dig göra det utan om så är fallet ska DU vilja göra det. Men innan jag går och hämtar stearinljuset så slår jag dig på vänsterkind med öppen hand som straff för att du hugger och väser åt mig. Jag hämtar stearinljuset, jag tänder det med en tändsticka från tändsticksasken bredvid sängen. Samtidigt som jag låter elden värma upp stearinet börjar jag varsamt smeka din fitta utanpå trosorna. Man känner tydligt hur våt du börjar bli och du ligger och stönar tyst när jag gör detta. Jag låter stearinet plötsligt droppa emellan dina bröst och man hör hur du kvider till utav smärta. Samtidigt som jag låter stearinet fortsätta droppa på din nakna hud särar du allt mer på benen och trosorna har nu gått från att vara fuktiga till att bli riktigt blöta. Jag tar mina fuktiga fingrar och för in dom i din mun så att du får smaka dig själv, du slickar och suger girigt på mina fingrar samtidigt som du tittar hatiskt på mig, jag hånler mot dig samtidigt som jag börjar ta av dig dina trosor... ------------------------------------------ KvinnaH: Jag är mer praktisk än teoretisk. Men okej... När du munknullat mig ber jag dig att släppa mina armar. Du går med på det och jag kastar mig mot dig och tar strypgrepp på dig. Jag försöker dra ner dig ovanpå mig, men du är mycket starkare än mig så du hinner parera min attack och puttar tillbaka mig på sängen. Du håller mina händer över mitt huvud med ena handen och med den andra kupar du min fitta och klämmer åt. Jag hugger med tänderna mot dig och väser. Du binder mig igen och går och hämtar ett stearinljus... ------------------------------------------ Pingu: Hahaha, nej det är sant. ;P Vad vill du ge mig? Jag tänker inte säga jag vill ha ditten eller datten. Använd fantasin och duger det inte så gör det ej. INSPIRERA MIG ------------------------------------------ Kvinnah: Men jag ligger ju bunden, jag kan ju inte så mycket göra ;o Vad villl du ha? ------------------------------------------ Pingu: Nej, jag sysslar inte med välgörenhet. ------------------------------------------ Kvinnah: Mer ------------------------------------------ Pingu: Jag hade börjat att med våld bundit fast dig i underkläder i min säng, jag hade låtit mina händer långsamt smeka din kropp medans du är oförmögen att kunna göra något slags motstånd överhuvudtaget. Jag hade långsamt tagit av mig mina kläder samtidigt som jag fortsätter att oskyldigt smeka din kropp med min fria hand. När mina byxor fallit till marken, hade jag låtit dig beskåda bulan på mina kalsonger, hur kåt du gör mig när du ligger där och är mig underlägsen. Hade gnidit mig mot dina trosor, så du utanpå fått känna hur hård jag är. Skulle teasa dig genom att trycka min hårda kuk mot dig. Smekt dig över halsen, låtit mina fingrar vandra över dina läppar som du långsamt fuktar med din tunga. Hade tagit ett löst stryptag på dig, fortsättandes med att trycka min hårda kuk mot dig, så börjar jag även smeka utanpå din bh. Lirkar långsamt in den handen bakom din rygg för att knäppa upp spännet, för att sedan ta bort banden så att jag även fast dina armar är fastspända kan slita bort din Bh. Handen som hade tagit ett varsamt stryptag om dig låter jag nu glida bak mot din nacke för att ta ett hårt tag i ditt hår. Medans den andra handen börjar smeka dina bröst. jag hör hur stönar utav njutning, jag för mitt huvud mot dina bröst och börjar försiktigt leka med din vänstra bröstvårta med min tunga. Slickar försiktigt på den innan jag tar och naffsar tag med mina tänder. Hör hur du lätt kvider. Samtidigt som du kvider drar jag hårdare i ditt hår för att föra ditt huvud litet bakåt, jag tar nu av mig mina kalsonger innan jag långsamt sätter mig gränsle över dina armar så att du nu är oförmögen att röra dig alls, fortfarande ett stadigt grepp om ditt hår. Jag säger åt dig att öppna munnen, du vägrar, jag slår dig över din högerkind med öppen hand och upprepar mig. Försiktigt öppnar du munnen och jag trycker då in min hårda kuk i din mun, och börjar långsamt och ytligt att munknulla dig. För att sedan trycka den djupare, och djupare ner i din hals tills man börjar höra att du får svårt att andas.. ; ) ------------------------------------------ Kvinnah: Så jävla gärna! Snälla? ------------------------------------------ Pingu: Hur gärna vill du att jag berättar mer? ; ) ------------------------------------------ Kvinnah: Berätta mer <3 ------------------------------------------ Pingu: Hade du varit här hade jag gjort så mycket mer, än bara bundit dig.. ; ) ------------------------------------------ KvinnaH: *konstpaus* Jag tror jag kom lite nu... Bind mig? ------------------------------------------ Pingu: Gött. : D Hmm, delvis har du rätt. Du har absolut inte fel, men oftast brukar det vara mer så att det är jag som dominerar även om motsatsen ibland förekommer. : ) ------------------------------------------ Kvinnah: Jag bara bekräftade liksom. Tack : D Jag tror att du är killen som gillar att bli dominerad. Lite smärta, lite underlägsenhet... Kanske att bli bunden? ------------------------------------------ Pingu: Ja, vad är det? Mycket. Jag gillart! Jo, vänta, jag ska berätta exakt vad jag gillar! Eller så citerar jag mig själv där du höll med: ”Absolut, men en bra sexpartner anser jag ska kunna synka sig till de flesta personer och situationer : )” Så, CHOCKA MIG! Vad tror du jag går igång på? ; ) ------------------------------------------ Kvinnah: Okej, Satan. Estetiskt, eller hur? ... vad går du igång på då? ------------------------------------------ Pingu: Kalla mig Satan. Det funkar, diggar tanken på att sitta naken i ett fönster med en cigg. Men förstår inte hur det ska funka att du smeker mig över magen. Inte riktigt något som jag går igång på. ------------------------------------------ Kvinnah: Jag gillar bäst om du är satan. För att jag ska måla av dig ska du modellera för mig i ett halvdunkelt rum. Naken i ett fönster med en cigg i handen, mörk, mystisk. När jag har målat klart går jag fram till dig och smeker dig över magen... ------------------------------------------ Pingu: Wohoooo.. Jag blev nästan rädd där. : D Nej, jag tror dig inte förräns motsatsen är bevisad. Du är lammkött och jag har inte en aning om vad du kan och inte. Jag är Jesus, Gud, Satan och Omega, allt på en gång. TRO MIG ;P ------------------------------------------ Kvinnah: NEJ jag ÄR inte dålig D: Jag har mina knep, tro mig! ;P ------------------------------------------ Pingu: VA!? ÄR du dålig? Varför skriver vi ens? : ( Är det så? Då är du ju inte dålig... ; ) Tell me more girlie ------------------------------------------ Kvinnah: Men jag är så dålig på snusk :C Om jag har! ; ) ------------------------------------------ Pingu: Meeeen! Gotta try harder guuuurl! : ( THAT’S THE SPIRIT! Några äss i rockärmen? ; ) ------------------------------------------ Kvinnah: Jag har slut på ordvitsar : ( Jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig att stå! ------------------------------------------ Pingu: Det hoppas jag, för det är bara ren och skär sanning. JAG SA DET! : D Det skulle verkligen SUGA om du inte gjorde annat ; ) Absolut! Men ibland kanske du får hjälpa mig att stå ifall det blir jobbigt. Ja, jag ska stå. ------------------------------------------ Kvinnah: Det håller jag iof med om : ) LIGGER på golvet och skrattar ; ) Vi får nog prova några vinklar också! ------------------------------------------ Pingu: Absolut, men en bra sexpartner anser jag ska kunna synka sig till de flesta personer och situationer : ) Jag vet, det KOMMER naturligt bara sådär... ; ) Kanske! Efter mycket övande, många om och Män ; ) ------------------------------------------ Kvinnah: Klart tjejer kan vara dåliga! Sen beror det ju på vad man gillar : ) Hahaha, STÅ modell... Där fick du till det ; ) Ja, men eller hur! Till slut kanske jag fixar det ; ) ------------------------------------------ Pingu: Livet är för kort för att inte vara kräsen! Samt att tjejer kan vara dåliga i sängen, ren fakta... Men har du fin kropp kan jag ha överseende med det ; ) Jag kan STÅ modell ; ) Du får öva. Så jag får stå modell många gånger! ------------------------------------------ Kvinnah: Ouff, vilka krav du ställer på mig D: Ja, men jag måste ju måla av något xD Antingen modell eller från foto. MEN; jag är inte alls så duktig! ------------------------------------------ Pingu: Beror på, är du naken också och snygg så har du ju en chans. Är du dum i huvudet, nej, är du oerfaren, EH, NEJ!!! Annars är jag ganska snäll ; ) Men vi snackade ju målning nu! det är så mycket intressantare och roligare : D ------------------------------------------ Kvinnah: När du väl är naken ska det nog inte vara några problem ; ) Egentligen vill jag fota, det är mycket lättare, men tja. En bra bil är ju en början! ------------------------------------------ Pingu: Men säg det då gumman, så svårt är det inte att få se mig naken! Det är svårare att få mig i säng ; ) Kan du? Tell me how Girlie ;D ------------------------------------------ Kvinnah: Kanske ^o) Jag förstår vad du menar! Men jag kan nog lösa det ;D ------------------------------------------ Pingu: DU SÄGER SÅ BARA FÖR ATT DU VILL SE MIG NAKEN! Och jag måste ju säga, ska jag langa upp en bild så vill jag inte att det ska vara i streckgubbeformat : ( ------------------------------------------ Kvinnah: HAHAHAHAH jag kan knappt måla streckgubbar :o Eller ja. Jag kan faktiskt måla lite ;$ ------------------------------------------ Pingu:Hahahaha, får köra på en paintbild i framtiden då kanske ; ) Eller kan du måla? MÅLA MIG? ------------------------------------------ Kvinnah: Du får väl vara lite kreativ och hitta på något! En målning eller något ; ) HAHA! ------------------------------------------ Pingu:Tack så mycket! :3 Synd bara att man inte kan ha bild på båda på *community* ;3 ------------------------------------------ Kvinnah: Vilken stor och fin orm du har! ;3
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa
Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Internet konvo | Dynamo | 7 | 4,140 |
2013-05-16,15:22 Senaste inlägg:: Dynamo |
|
Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) | Roppe | 4 | 2,876 |
2013-04-26,14:58 Senaste inlägg:: trollface |
|
Internet game: hur går man vidare nu? | Rednales | 1 | 1,450 |
2013-02-22,18:53 Senaste inlägg:: Rednales |
|
looks doesnt matter på internet? kan nån säga vad jag gjorde fel? | Beerpong | 13 | 8,474 |
2012-10-05,21:19 Senaste inlägg:: WALL-E |
|
Ni som raggar mkt brudar på internet?! | n1ce | 9 | 5,740 |
2012-09-28,05:50 Senaste inlägg:: Dynamisk |
|
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej | Mössan | 34 | 19,156 |
2012-07-05,11:46 Senaste inlägg:: Stridskuken |
|
Hjälptråden för internet game | villemannen | 24 | 13,907 |
2012-04-03,23:16 Senaste inlägg:: TobiasK |
|
Internet sarging =) | Rushdi | 20 | 10,021 |
2012-03-21,01:35 Senaste inlägg:: Cruz |
|
Internet Part 1 How to presentera sig! | Mercenary | 3 | 2,194 |
2012-02-28,20:20 Senaste inlägg:: alpha dawg |
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}