LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
|
2012-03-25,20:28,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-26,00:11 av {2} Ond_Pingvin.)
|
|||
|
|||
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Läses nerifrån och upp
Detta är den sjukaste, bästa och roligaste konversationen på länge! Jag har skrivet på min press att mail utan sexuella undertoner är trista. Och då dyker denna tjejen upp! Det är så fruktansvärt roligt så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen.... Ingen close ännu men uppdaterar så fort jag får svar. Pingu: De krockkuddar jag söker ska vara mjuka och behagliga ifall något skulle ske. Det ska finnas två utav dom, samt att ifall tillfälle ges skulle jag gärna vilja känna på dom, så jag vet att det är behagligt ifall jag skulle krocka med något, t.ex. ett underskönt garage.* Det gillar jag, jag tänker inte med flit orsaka några skador på garaget. Skulle dock bilen vara litet för stor kan jag tyvärr inte ta något ansvar för det, då det är erat garage som ska vara anpassat efter era kunders bilar. Men jag tar dig på ditt ord om att garaget har en perfekt och behaglig fukt.* Det gillar jag, då min bil har en tendens att behöva byta olja ofta, och mycket. Likaså måste växelspaken vara skinande ren, och bilen vill jag ständigt att den ska få vara i garaget en stund över natten då jag själv anser mig sova som bäst ifall min bil fått tillbringa tid i ett perfekt fuktat garage.* ------------------------------------------* Tjej: Jag menar inte att anklaga er men det är en policy i firman att inte skicka ut bilder. Du kan ju förklara vad du har för bild av krockkuddarna så kan jag svara på om de vi har är något för dig.* Som innan, du får göra exakt vad du vill, så länge du inte gör några större skador på garaget. För mycket fukt är aldrig bra och garaget fuktas helt perfekt för att kunden ska bli så nöjd som möjligt.* När det kommer till polering och oljebyten har vi två olika sätt att göra det på, beroende på vad kunden känner för. Båda poleringsverktyg tar också hand om överbliven olja.* ------------------------------------------* Pingu: Då har vi en deal! Min förfrågan utav bild på krockkuddarna var inte menat som en förolämpning då jag mycket väl utgår från att eran firma är seriös. Det var mest för att se så att krockkuddarna skulle matcha min bild, då jag är en man som är estetiskt lagd så har man litet krav, då utbudet inte var det största i Sverige så hoppades jag mer på att se att ni har den höga kvalitet som ni påstår och eftersträvar. Skulle aldrig någonsin få för mig att skicka bilder till era konkurrenter! Det låter verkligen som ett garage jag skulle känna mig mycket bekväm med att parkera min bil i! Hur är det med att upprepade gånger få köra in och ut ur garageporten? Detta är något som jag gillar för mitt eget höga nöjes skull, och som jag gillar att hålla på med, ibland i flera timmar. Är det såpass mycket fukt så att risk för halka finns och att det knappt finns friktion eller är det verkligen lagom så att både garaget och min bil kommer må bra utav det? Då jag som tidigare sagt, verkligen behöver få den polerad så är det snarare en fråga som svar kan ges på när ni väl polerar den. Hur är det med eventuella oljebyten, tas det också om hand i samband med polering utav växelspaken? Och hur disponeras detta? ------------------------------------------ Tjej: Det låter faktiskt som en toppen gentjänst! Men hörrudu! Detta är en seriös firma. Vi kan dessvärre inte skicka några bilder på våra produkter pga den stora konkurrensen. Vi kan helt enkelt inte riskera att bilderna hamnar i fel händer och att vi tappar vårt goda rykte! Men inredningen ska vi nog kunna ordna. Vi håller alltid vårt garage rent och prydligt utan en massa onödiga prylar. Lite halvsvårt att komma in är det alltid, då garageporten är konstruerad så. Fukt är inga som helst problem heller! Som jag sade innan uppfyller vi alla vår kunds önskemål så det är upp till dig hur ofta du vill att vi polerar din växelspak. ------------------------------------------ Pingu: Dessvärre är det inte tjänster som rör bil, utan möjligtvis mer åt massage och spahållet. Jag garanterar inte att alla dina muskelknutar löses upp eller att all stress som möjligtvis finns kommer försvinna. Dock kan jag garantera att en god natts sömn är vad som väntar efter behandling, och vet ju att namnet skönhetssömn, finns av en anledning. Hmm, underbart att ni står för eran produkt och verkligen är säkra på dess kvalitet! Men pga det bristande utbudet utav krockkuddar undrar jag ifall det är möjligt att man kan få se dessa på bild innan man besvärar sig att förflytta sig hela vägen till firman i Halmstad. För att försäkra mig att det jag söker verkligen finns där så att säga. Inredningsmässigt känner jag ju inte att det är något specifikt jag önskar förutom att det ska vara rent, mysigt, och gärna litet halvsvårt att komma in för att sedan när man väl gjort det bara njuta utav atmosfären, fukt välkomnas och är något jag trivs mycket bra med. Sedan så behöver ju verkligen växelspaken poleras, mycket möjligt fler än en gång om jag ska vara ärlig, finns inget härligare än en nypolerad växelspak. ------------------------------------------ Tjej: Ja men vad har du för tjänster att erbjuda då? Krockkuddar är en specialitet hos oss och vi ser inga problem i att visa upp våra, även där, förstklassiga krockkuddar! Vi gör allt för att mätta kundens behov. Jag kan dessvärre inte säga att vi har ett speciellt stort utbud av krockkuddar. Vi har två olika krockkuddar som jag kan lova är av bästa kvalitet och de enda klagomål vi fått är att det är svårt att välja mellan dem. Vad det kommer till variation kan jag erbjuda en hel del. Allt görs efter kundens önskemål. Är det något speciellt du önskar? ------------------------------------------ Pingu: Hmm, jag gillar förslaget med betalning på ett annat vis, gillar jag dina tjänster kan vi hoppas att du gillar mina. Litet fairtrade sådär vänner emellan! Det låter verkligen lockande, om ni har en kompetent och erfaren personal så kan jag inte förstå varför jag skulle tacka nej till detta fina erbjudande. Hoppas även att personalen kan mycket om krockkuddar och inte skulle tveka på att visa mig sortimentet så jag verkligen får veta hur hela erat utbud ser ut. Som kund gillar jag att se helheten innan jag beger mig in i en affär! Det vill säga att ni, hos er har ett stort varierande utbud? Det gillar jag verkligen! ------------------------------------------ Tjej: Du får ju betala! Men vi kanske kan komma överens med betalning på ett annat vis! I Dunders garage hittar du allt du behöver till din bil och vi gör allt för att du ska bli nöjd! Vården den får är svamptvätt med kärlek, parfymering så den alltid luktar ny bil samt polering av både lacken och växelspaken! Garaget inreds vid kundens önskemål så att kunden ska bli så nöjd som möjligt! ------------------------------------------ Pingu: Det låter absolut som något jag skulle gilla. 10kr/h, gäller det dig eller mig? I will not pay, sedan så är jag inte den som ”köper utan att veta” vad jag får. Övertyga mig om att ditt garage skulle ge min bil förstklassig vård, och att den är snyggt inredd. ------------------------------------------ Tjej: Det är ett förstklassigt garage med förstklassig vård 24/7! ------------------------------------------ Pingu: Hej! Det beror på, är det ett fint garage och kommer min bil tas väl om hand? ------------------------------------------ Tjej: Hej! vill du parkera din bil i mitt garage?
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa
Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Internet konvo | Dynamo | 7 | 4,140 |
2013-05-16,15:22 Senaste inlägg:: Dynamo |
|
Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) | Roppe | 4 | 2,876 |
2013-04-26,14:58 Senaste inlägg:: trollface |
|
Internet game: hur går man vidare nu? | Rednales | 1 | 1,450 |
2013-02-22,18:53 Senaste inlägg:: Rednales |
|
looks doesnt matter på internet? kan nån säga vad jag gjorde fel? | Beerpong | 13 | 8,458 |
2012-10-05,21:19 Senaste inlägg:: WALL-E |
|
Ni som raggar mkt brudar på internet?! | n1ce | 9 | 5,733 |
2012-09-28,05:50 Senaste inlägg:: Dynamisk |
|
Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej | Mössan | 34 | 19,156 |
2012-07-05,11:46 Senaste inlägg:: Stridskuken |
|
Hjälptråden för internet game | villemannen | 24 | 13,896 |
2012-04-03,23:16 Senaste inlägg:: TobiasK |
|
Internet sarging =) | Rushdi | 20 | 10,008 |
2012-03-21,01:35 Senaste inlägg:: Cruz |
|
Internet Part 1 How to presentera sig! | Mercenary | 3 | 2,191 |
2012-02-28,20:20 Senaste inlägg:: alpha dawg |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}