LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
2016-02-02,20:04,
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
(2016-02-01,20:17)tay Skrev: - Tjejer är inte kapabel till äkta kärlek, de Gillar en sålänge man är non needy (falsk kärlek, slutar man spela makt spel så slutar tjejen gilla en) en smutsig sorts "kärlek" med Andra ord

-tjejer Ljuger mycket och är ofta otrogna

-Det är otroligt svårt att hitta en tjej med likadan sense of right and wrong/moral , objektiv och stark empati, hög EQ, helt ärlig, zero daddy issues Eller Om daddy issues iaf inte vara dålig mot massa killar pga deras barndom, med Andra ord "en ren själ med stark moral". Detta jag beskriver är så sällsynt anser jag...Finns Det ens? Det Finns miljontals killar som är riktigt fina människor men en kvinnlig ekvivalent e svårt o hitta

Erkän med Handen på hjärtat (no bitter, just honest) ....visst e kvinnor ofta ganska similiar till en person med Antisocial personlighetstörning/ psykopati?

- de skiftar känslotillstånd otroligt snabbt (Det gör psykopater med)

- de har PAD periferal attention deficit (deras ögon snappar ENDAST upp objekt AV intresse likt psykopati)

- de har ingen moral , Eller väldigt svag moral....

- De agerar på impuls och känslor ( Det gör psykopater med)

- Det är naturligt begåvade på att manipulera och verbal nonjutsu, snabb på svar alltid etc, också likhet med psykopati)

- De skrattar ofta åt killar som är needy Eller har låg status I hennes ögon, gråter etc....också ett tecken på Psykopati/sadistisk personlighets störning

- De behandlar folk väldigt subjectivt beroende på Om Dom Gillar XYZ Eller inte...

- Kvinnor har ofta I samhället skitit helt fullständigt åt killar som begått självmord....

Osv osv...you get my point bro Smile

Det känns spontant som att du ser på det här med bitterhets-glasögonen på.

Det du beskriver kan nog de flesta brudar som dejtat rövhål till snubbar också skriva under på, fast om killar då. No biggie. Människor är olika.

Varför tror du att Toledo skriver som han gör?

Jag tror att det beror på att din bild av verkligheten ligger en bit ifrån Toledos verklighetsbild, eller min egen för den delen, jag har skitsvårt att relatera till det du skriver därför att mina erfarenheter och tankar är annorlunda. I sak är det helt okej, alla har rätt till sin egen åsikt osv, men när man ska diskutera sakfrågor eller frågar om hjälp kan det bli riktigt fel om man inte benar ut det eller är noga med att man kommer från olika vinklar.

För att svara på din originalfråga: playerlivsstil kan betyda en hel uppsjö av olika saker.

Det kan handla om att få så många hack i bältet som möjligt, vanligt om man är bekräftelsesökande som person.

Andra kanske lever player-liv under en viss tid för att skaffa sig referensramar för vad man vill ha.

I mitt egna fall så handlar "player-livet" om att skapa och dela känslor. Jag kommer förmodligen aldrig gå tillbaka till monogami, främst av den enkla anledningen att jag älskar för många saker hos för många olika brudar.

Genetik kan så klart spela en stor roll, men som i det mesta som rör PUA så diskuterar jag inte genetik därför jag vägrar att tro att jag inte kan påverka min verklighet.

Sjukt vanligt att man skyller sin tillvaro på saker utanför ens egen kontroll. "nä sorry har fel gener, för lågt testo, kommer aldrig bli bra med brudar" osv.

Meddelanden
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av Willson - 2016-02-02,20:04

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  RSDMax flyttar till Sverige StayHungry 2 1,956 2016-08-10,15:41
Senaste inlägg:: StayHungry
  Kan man ärva Player genetics från sin far? Trerike 0 1,286 2015-08-21,18:03
Senaste inlägg:: Trerike
  Bjuda in riktiga nice guys till CL? ChuckNorris 2 2,457 2015-02-18,01:13
Senaste inlägg:: Nalirot
  Bör kvinnor betala mer skatt till pensionen? illdan 8 6,759 2015-01-21,13:03
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Åkte till Mexico för att ta självmord - drog koks och knullade horar - ångrade sig Mössan 2 2,950 2014-12-21,15:49
  Vad har ni för relation till eran morsa? Ballin 12 10,349 2014-11-05,14:25
Senaste inlägg:: Schlinus
  Röstförändring: Från low till medel/hög T Evilvalle 13 16,178 2014-04-17,17:11
  Mitt steg till självständighet Prettyboy 1 1,795 2014-03-19,03:53
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? Mindful 5 3,616 2013-07-16,23:57
Senaste inlägg:: confused...
  Nedladdningarlänkar till PU-Material illdan 3 2,402 2013-05-23,14:08
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}