LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
|
2016-02-02,20:04,
|
|||
|
|||
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker?
(2016-02-01,20:17)tay Skrev: - Tjejer är inte kapabel till äkta kärlek, de Gillar en sålänge man är non needy (falsk kärlek, slutar man spela makt spel så slutar tjejen gilla en) en smutsig sorts "kärlek" med Andra ord Det känns spontant som att du ser på det här med bitterhets-glasögonen på. Det du beskriver kan nog de flesta brudar som dejtat rövhål till snubbar också skriva under på, fast om killar då. No biggie. Människor är olika. Varför tror du att Toledo skriver som han gör? Jag tror att det beror på att din bild av verkligheten ligger en bit ifrån Toledos verklighetsbild, eller min egen för den delen, jag har skitsvårt att relatera till det du skriver därför att mina erfarenheter och tankar är annorlunda. I sak är det helt okej, alla har rätt till sin egen åsikt osv, men när man ska diskutera sakfrågor eller frågar om hjälp kan det bli riktigt fel om man inte benar ut det eller är noga med att man kommer från olika vinklar. För att svara på din originalfråga: playerlivsstil kan betyda en hel uppsjö av olika saker. Det kan handla om att få så många hack i bältet som möjligt, vanligt om man är bekräftelsesökande som person. Andra kanske lever player-liv under en viss tid för att skaffa sig referensramar för vad man vill ha. I mitt egna fall så handlar "player-livet" om att skapa och dela känslor. Jag kommer förmodligen aldrig gå tillbaka till monogami, främst av den enkla anledningen att jag älskar för många saker hos för många olika brudar. Genetik kan så klart spela en stor roll, men som i det mesta som rör PUA så diskuterar jag inte genetik därför jag vägrar att tro att jag inte kan påverka min verklighet. Sjukt vanligt att man skyller sin tillvaro på saker utanför ens egen kontroll. "nä sorry har fel gener, för lågt testo, kommer aldrig bli bra med brudar" osv. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av tay - 2016-01-31,08:29
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av TonightIsTheNight - 2016-01-31,19:35
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av tay - 2016-02-01,20:17
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av Willson - 2016-02-02,20:04
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av SvaMp_ - 2016-02-01,11:13
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av tay - 2016-02-02,21:42
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av Beerpong - 2016-02-03,20:06
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av TonightIsTheNight - 2016-02-03,20:53
RE: Drivkraften till player livsstil. Orsaker? - av Archidas - 2016-03-12,13:20
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}