LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
|
2016-06-01,15:20,
|
|||
|
|||
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor
Yes, jag håller med om det, kan relatera. Tror också det ligger något i att de killar som knullar runt besitter en viss typ av personlighet, typ narcisism. Även om det utåt ser bra ut osv så i slutändan är det rätt tomt där inne, saknar syfte i livet osv.
medan någon svensson plebb som aldrig fått ligga, drömmer sig iväg om att få knulla, lever i fantasivärldar osv, kanske blir olyckligt kär, men jag tror fortf man mår "bättre" av att ta the blue pill vs the red pill. Sen att många av oss inte klarar av the blue pill, det är en annan femma. Men imo så ignorance is fucking blizz. TLDR; Kan säga att jag o mina närmsta vänner hade en streak där vi höll på o försökte ligga som fan hela tiden, riktigt jävla osunt för hälsan var det. Blev tom så grovt att vi tävlade (inofficielt ofc) mot varandra om vem som hade störst kuk. Kunde seriöst bli deppig för att jag inte fick ligga dagen innna, riktigt deppig. Min bästa barndomsvän är fortfarande så och märker på honom nu hur verkligheten börjar komma ikapp och att hans bubbla börjar spricka. Han har seriöst dissat alla tjejer han legat med sen gymnasiet till något mer seriöst, pga han "inte orkar" vilket egentligen betyder att han är too fucking pussy to man up. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor - av tvbordet - 2016-05-28,19:59
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor - av TonightIsTheNight - 2016-05-28,21:59
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor - av Beerpong - 2016-05-29,15:21
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor - av Nalirot - 2016-06-01,15:20
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor - av tvbordet - 2016-06-02,21:40
David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor - av Bruno - 2016-06-06,21:42
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor - av ridiculousbeast - 2016-06-08,12:16
RE: David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor - av Willson - 2016-06-09,23:43
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}