LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sociala kretsar medans man utvecklas
2016-06-04,22:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-06-04,22:34 av {2} Bruno.)
RE: Sociala kretsar medans man utvecklas
Ok, lite fyllesvammel här men fuck it hehe. Ok, jag tycker att Fiskarn sa det jävligt rätt bra faktiskt. Riktigt bra inlägg, Fiskarn.

Men en enda liten grej dock bara och det är citatet "Bra vanner bor inte tolerera medelmattighet". Alltså en jag vill dock poängtera en grej... och det är ju att man inte behöver liksom slänga alla åt helvete som inte är inne i självutveckling och så 100%. Det tror jag i alla fall, och jag har funderat på det mycket senaste åren.

En av mina bästa polare (som jag träffat genom Roosh-forumet faktiskt) och snackar med minst några ggr i veckan är t. ex. gravt överviktig, har bara knullat EN TJEJ som han inte har betalat för (och han är född 82), har ett riktig skitjobb, inga ambitioner whatsoever och är en sån där som med fakecam på Chatroulette och fappar. Vet nog ingen som har tråkigare livsstil än vad han har, men jag tycker jag få ett bra utbyte av honom ändå eftersom han är "red pill" som fan, asrolig och sjukt intelligent och har typ läst varenda bok på jorden. Det finns liksom andra sidor jag diggar. Och min familj består ju inte hellre av några särskilt högpresterande människor idag heller så. Må hända att de har påverkat mig negativt i viss utsträckning, tror inte att jag inte varit sådan nattmänniska ifall jag nu inte hängt så mycket med vissa vänner och familjemedlemmar. Men så har de nog gjort mig till en bättre människa i andra avseenden liksom.

Så jag menar... gör inte samma misstag som jag har gjort och bara skit i princip allt och alla som inte liksom hänger med på din resa. Du vet fan inte alls, det kan komma en dag i framtiden då du faktiskt skulle kunna ha riktigt stort behov av dem. Och en annan grej jag hatar med mig själv är att jag är så sjukt dålig på att höra av mig därför jag typ lever i nuet, försök att inte vara en sån! Jo, mycket folk i Sverige är ju så här jantelag typ och sådana kan man ju skita i, men det finns andra, riktigt bra människor, som bara helt enkelt kan känna sig lyckliga med ett rätt mediokert liv och som inte är sådana man bara bör klippa kontakten med bara. De kanske inte är så jävla Vi har alla våra brister in the end of the day.

Och det går att hålla kontakten hyfsat bra ändå med folk. Man behöver ju ändå inte se sina polare varje vecka och hänga.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.

Meddelanden
RE: Sociala kretsar medans man utvecklas - av Bruno - 2016-06-04,22:23

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon att utvecklas med/ wingman abcd1234 0 1,202 2016-11-27,15:27
Senaste inlägg:: abcd1234
  Sociala mediers påverkan Parafras 15 10,251 2015-05-17,18:35
Senaste inlägg:: Ragnarök
  BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. MassRiot 24 14,102 2013-02-10,15:36
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Hur gör ni för att inte sluta utvecklas? Stridskuken 13 5,385 2012-07-06,21:59
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}