LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sociala kretsar medans man utvecklas
2016-06-06,05:13,
Inlägg: #12
RE: Sociala kretsar medans man utvecklas
(2016-06-04,22:23)Bruno Skrev: Ok, lite fyllesvammel här men fuck it hehe. Ok, jag tycker att Fiskarn sa det jävligt rätt bra faktiskt. Riktigt bra inlägg, Fiskarn.

Men en enda liten grej dock bara och det är citatet "Bra vanner bor inte tolerera medelmattighet". Alltså en jag vill dock poängtera en grej... och det är ju att man inte behöver liksom slänga alla åt helvete som inte är inne i självutveckling och så 100%. Det tror jag i alla fall, och jag har funderat på det mycket senaste åren.

Tack Bruno!
Jag anser att har man ett gäng av (nära) vänner är det av mindre vikt om nu vissa inte ser självutveckling/ find the purpose som nyckeln i livet. Är de inspirerande, intressanta att prata/umgås med så go for it, jag själv har många vänner som lever simpelt, bland annat för att ha många "alternativ" i rullning. Det betyder ju inte att det inte finns ett utbyte(de är intressanta för xyz anledning). Men att INTE alls ha några nära bros som pushar dig, det kommer att hämma din utveckling då det antagligen kommer sticka i deras ögon när du kommer med nya pussy-stories varje helg, hur karriären tar form, hur du testar på det och det och det.. I guess detta är lite av ett svenskt beteende.

Att ha några vänner som lever likt din vän ger ju dig ett annat perspektiv på leverne med vilket jag tror kan vara nyttigt. Som jag skrev i min första post. Många vänner = Många olika ideer och tankar. Win!


Meddelanden
RE: Sociala kretsar medans man utvecklas - av Fiskarn - 2016-06-06,05:13

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon att utvecklas med/ wingman abcd1234 0 914 2016-11-27,15:27
Senaste inlägg:: abcd1234
  Sociala mediers påverkan Parafras 15 7,148 2015-05-17,18:35
Senaste inlägg:: Ragnarök
  BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. MassRiot 24 10,475 2013-02-10,15:36
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Hur gör ni för att inte sluta utvecklas? Stridskuken 13 4,260 2012-07-06,21:59
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}