LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
|
2012-03-30,12:59,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-30,13:01 av {2} Arctic.)
|
|||
|
|||
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Avager Skrev:Arctic och Toledo: motivera gärna varför ni tycker att vara snäll respektive att vara en gentleman är dumma råd. Motivera? Säger sig ganska bra själv. Var snäll: Ge tjejen komplimanger hela tiden, be om ursäkt om du gjort något dumt(Typ tjejen flippar och shittestar dig). Du ska även om du är kär göra ALLT hon ber dig om, varesig du vill eller inte. För så ska killar vara. Jag utgår från råden jag fick och uppfattningen jag hade innan jag kom in i allt detta. Sen betyder det inte att jag inte är schysst mot folk, det betyder däremot att jag anser inte att jag är taskig om jag käftar emot, kaxar, retas eller allmänt bara inte vill göra massa tjänster eller vara trevligt mot människor som inte bemöter mig trevligt. Dvs, jag står upp för mig själv utan att vara en dörrmatta. EDIT: Så nej, jag är ingen chick-bashing-bitter-hater. Tvärtom, jag gillar tjejer. Jag tycker bara att alla råd jag fick handlade om att jag skulle vara en dörrmatta. Det är mer en avsmak mot alla kassa råd man fick. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Att haffa den där jävla 10an | Nalirot | 11 | 7,335 |
2016-12-23,07:29 Senaste inlägg:: tvbordet |
|
Tyler Durden är en jävla tönt | piraten99 | 43 | 25,782 |
2016-12-12,01:09 Senaste inlägg:: godsgift |
|
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? | Avager | 6 | 3,728 |
2012-05-26,13:50 Senaste inlägg:: Evilvalle |
|
Competition! Bästa jävla rådet nånsin! | Carl | 19 | 9,095 |
2012-05-01,17:50 Senaste inlägg:: Spider |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}