LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att haffa den där jävla 10an
2016-12-20,11:50,
Inlägg: #1
Att haffa den där jävla 10an
Har på senare tiden fått upp mitt game på en rätt solid nivå. En fräsch kk som jag knullar på mina villkor, två ligg senaste veckan och ja det går allmänt bra. Snacket går av sig självt, tänker inte efter något utan det har bara flytit på. Sådär barnsligt enkelt som det är när ens game är på topp.

Men, mitt problem är att mitt game är just på topp när det är tjejer jag inte riktigt bryr mig om. Dvs om jag anser att dom är fulare/dummare än mig, skulle nästan kunna summera att ju mer jag ser ner på dom ju bättre är mitt game.

Så på gymmet igår är det en brud som jag "oneitis"at i alla år jag pluggat här. Hux flux märker jag att hon eyefuckar mig och jag blir totalt stel liksom. Jag får ta i för kung o fosterland för att möta hennes blick i någon sekund bara, känner mig så jävla underlägsen då jag suttit upp henne på den där jävla fittpiedistalen. Hon är väl skolboksexemplet av en "10a", men vafan jag vet ju innerst inne så är hon ju precis som alla andra jävla tjejer, bara att den här bruden har en oändligt stor marknad att välja på om hon nu vill.

Jag har sen länge slutat bry mig om kvantitet, det är mer en dålig vana att dra hem något man märker är enkelt utan någon risk att "förlora", snarare än att leta ut något kvalitativt, någon man faktiskt inte skulle tacka nej till om hon råka bli på smällen... haha nä men ni fattar vad jag menar.

Någon som har några tips? Det här är egentligen ett genomgående problem jag haft i livet, just dom där "supersnygga" får jag alltid tunghäfta med medan vanligt snygga brudar har funkat fint många ggr. Som att det sitter en fet mental spärr vid "the ultimate prize" (som såklart är en illusion).

I just want to grab her by the pussy!
2016-12-20,12:47,
Inlägg: #2
RE: Att haffa den där jävla 10an
Känner igen mig i det där som fan.

Mitt flow begränsas till de tjejer som jag "känner mig bättre än". När en riktigt het jävla brud ger mig IOIConfused fryser jag till och blir nervös, vet inte vad jag ska göra, och känner mig allmänt chodig.

På ett plan vet jag ju att det är sant också, jag är rent socialt underlägsen en 10:a. Även om jag kan vara ball, ser relativt bra ut o.s.v., så har jag inte en pussy-marknad (eller ens något i närheten för den delen) som en 9-10 tjej har tillgång till i penis-marknad.

Min taktik är dock att jobba mig till en position där jag är tillräckligt attraktiv, för att naturligt känns mig värdig en sån tjej. I dagsläget är det inte sant, men om 5-10 år, efter hårt arbete, när mitt liv är bra set up, är det förhoppningsvis mer sant...

För att få en sån tjej tror jag man måste vara mer speciellt än "the average dude". Det räcker inte med att vara ball och snygg, man måste ha mer speciella egenskaper, som att vara loaded med cash, sjukt hög social status, eller dylikt. Så får man väl satsa på det man tycker är inom räckhåll för en själv Wink För egen del är det nog cash jag kommer satsa på t.ex.
2016-12-20,21:51,
Inlägg: #3
RE: Att haffa den där jävla 10an
Borja hang pa samma stallen dessa flickor flockas vid. Then keep practicing. IMO behover du inte vara rik, ha hog status eller whatever om du bara vill haffa en for kvallen och kunna bete dig normalt i dessa kretsar. Just practice right away. Om du bara har chansen att prata med sana har tjejer en gang per vecka kommer det ta ratt lang tid innan du kan slappna av och kroppsligt inse att de inte ar farliga. If that makes sense.

Anyway, om du vill kunna behalla dem efterat behover du indeed step up in some more areas of life.
2016-12-20,23:11,
Inlägg: #4
RE: Att haffa den där jävla 10an
(2016-12-20,12:47)biggerstrongerfaster Skrev: text

Tänk om du kunde känna den deservednessen på en gång istället för att vänta 5-10 år efter att först tjänat massa pengar. Hur hade resultaten blivit?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-12-21,09:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-21,09:14 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #5
RE: Att haffa den där jävla 10an
(2016-12-20,11:50)Nalirot Skrev: Har på senare tiden fått upp mitt game på en rätt solid nivå. En fräsch kk som jag knullar på mina villkor, två ligg senaste veckan och ja det går allmänt bra. Snacket går av sig självt, tänker inte efter något utan det har bara flytit på. Sådär barnsligt enkelt som det är när ens game är på topp.

Men, mitt problem är att mitt game är just på topp när det är tjejer jag inte riktigt bryr mig om. Dvs om jag anser att dom är fulare/dummare än mig, skulle nästan kunna summera att ju mer jag ser ner på dom ju bättre är mitt game.

Så på gymmet igår är det en brud som jag "oneitis"at i alla år jag pluggat här. Hux flux märker jag att hon eyefuckar mig och jag blir totalt stel liksom. Jag får ta i för kung o fosterland för att möta hennes blick i någon sekund bara, känner mig så jävla underlägsen då jag suttit upp henne på den där jävla fittpiedistalen. Hon är väl skolboksexemplet av en "10a", men vafan jag vet ju innerst inne så är hon ju precis som alla andra jävla tjejer, bara att den här bruden har en oändligt stor marknad att välja på om hon nu vill.

Jag har sen länge slutat bry mig om kvantitet, det är mer en dålig vana att dra hem något man märker är enkelt utan någon risk att "förlora", snarare än att leta ut något kvalitativt, någon man faktiskt inte skulle tacka nej till om hon råka bli på smällen... haha nä men ni fattar vad jag menar.

Någon som har några tips? Det här är egentligen ett genomgående problem jag haft i livet, just dom där "supersnygga" får jag alltid tunghäfta med medan vanligt snygga brudar har funkat fint många ggr. Som att det sitter en fet mental spärr vid "the ultimate prize" (som såklart är en illusion).

I just want to grab her by the pussy!

Du behöver utsätta dig för motsvarande situationer där du känner motsvarande känsla som du gör här " jag blir totalt stel liksom. Jag får ta i för kung o fosterland för att möta hennes blick i någon sekund bara,"

Detta behöver du göra så ofta och så mycket du bara kan dagligen, du behöver inga nya repliker, mindsett eller liknande. Förmodligen kan du redan allt och vet mer än de flesta som redan lyckas med det här.

Gräver man djupare i känslan som uppstår när du blir "totalt stel" så är det en omedveten genetisk evolutionär rädsla som dyker upp i dig. Grottmänniskan i dig är orolig att du ska bli ihjälslagen av hennes anhöriga eller liknande.
Med detta i facit i hand så är det rädsla du behöver jobba bort, utsett dig för obekväma situationer så ofta det bara går så kommer det lösa sig av sig självt. Rekommenderar David Deangelo Man Transformation Dvd 5-8, pratar exakt om hur man blir av med denna stelhet som du beskrev.

Rädslan, "stelheten" och obekvämligheten som dyker upp med 10-poängarn är samma typ av rädsla som uppstår i andra obekväma situationer i livet (t.ex prata offentligt för stor grupp). Därför kan man träna sig själv på 10-poängarn fast man inte har en 10-poängare i närheten. Allt man behöver göra är att konstruera sitt liv så att man i varje givet möjlig situation utsätter sig för det man är obekväm i. För varje gång blir det mindre obekvämt och vips så är det borta. Sista man behöver är mer tips/guidelines/mindsett m.m m.m
2016-12-21,22:11,
Inlägg: #6
RE: Att haffa den där jävla 10an
(2016-12-20,21:51)godsgift Skrev: Borja hang pa samma stallen dessa flickor flockas vid. Then keep practicing. IMO behover du inte vara rik, ha hog status eller whatever om du bara vill haffa en for kvallen och kunna bete dig normalt i dessa kretsar. Just practice right away. Om du bara har chansen att prata med sana har tjejer en gang per vecka kommer det ta ratt lang tid innan du kan slappna av och kroppsligt inse att de inte ar farliga. If that makes sense.

Anyway, om du vill kunna behalla dem efterat behover du indeed step up in some more areas of life.

Det fetade. Just det som är svårt enligt mig.

Det är svårt att "bete sig normalt" när man undermedvetet känner sig underlägsen och man tänker "shit det är den där 10an på ett år som spanar in mig, vad ska jag göra ahhhh". Man blir stel och tillgjord eftersom det inte är en naturlig del av sin vardag.

De gångerna jag kunnat haffa brudar över min vanliga nivå har varit när jag levt i perioder där det varit bra rulljans på tjejer p.g.a. min dåvarande livssituation. I dessa situationer har det varit normalt att ofta träffa och flörta med snygga tjejer.

I andra perioder har jag varit den största tönter/choden på jorden p.g.a. livssituation. Då hade jag inte kunnat ragga upp ett träsktroll. Sjukt egentligen.

I min erfarenhet så beror det mkt mer på livssituation och externa faktorer än vad som finns i huvudet.... Därför nämnde jag cash, menar dock inte att cash är enda vägen till pussy naturligtvis.
2016-12-22,10:23,
Inlägg: #7
RE: Att haffa den där jävla 10an
(2016-12-21,22:11)biggerstrongerfaster Skrev: I min erfarenhet så beror det mkt mer på livssituation och externa faktorer än vad som finns i huvudet.... Därför nämnde jag cash, menar dock inte att cash är enda vägen till pussy naturligtvis.


Helt fel mindset. Allt handlar om saker inombords, inte externt.

Handlar om Internal vs External locus of control.

Kontrollen på hur du mår skall komma internt inte externt.

http://overcoming-depression.org/locusofcontrol/
2016-12-22,17:54,
Inlägg: #8
RE: Att haffa den där jävla 10an
Its both, IMO.
2016-12-22,21:11,
Inlägg: #9
RE: Att haffa den där jävla 10an
(2016-12-22,10:23)tvbordet Skrev: Helt fel mindset. Allt handlar om saker inombords, inte externt.

Handlar om Internal vs External locus of control.

Kontrollen på hur du mår skall komma internt inte externt.

http://overcoming-depression.org/locusofcontrol/

Så nån kändis med väldigt hög social proof o pre selection som blir jagad av söta kvinnor har bara interna saker, inte externa?

fuck u, allt spelar roll

både extern o intern!
2016-12-22,22:10,
Inlägg: #10
RE: Att haffa den där jävla 10an
(2016-12-22,21:11)TonightIsTheNight Skrev: Så nån kändis med väldigt hög social proof o pre selection som blir jagad av söta kvinnor har bara interna saker, inte externa?

fuck u, allt spelar roll

både extern o intern!

Jag var lite svart/vitt och generell i mitt svar. Självklart är det som du säger med Smile Men internal>External, iaf som jag upplever det.

När den dagen kommer då man får allting som man tidigare önskat i sitt liv, gällande sina mål, den dagen inser personen att det som gör så att man mår bra och blir glad är interna saker. Finns mängder av personer/historier m.m. som bekfräftar detta. Men självklart är det en sund balans Smile Men alla är vi olika och kanske bara jag som upplever det så!
2016-12-22,22:53,
Inlägg: #11
RE: Att haffa den där jävla 10an
(2016-12-22,10:23)tvbordet Skrev: Helt fel mindset. Allt handlar om saker inombords, inte externt.

Handlar om Internal vs External locus of control.

Kontrollen på hur du mår skall komma internt inte externt.

http://overcoming-depression.org/locusofcontrol/

Och var tror du sakerna inombords kommer ifrån...? Utifrån såklart.

Inte sagt att det inre inte spelar roll. Med intern kontroll kan man långsiktigt ta kontrollen över sitt liv och ta sig dit man vill. På så vis kontrollerar man långsiktigt sitt allmänna mående. Men ur ett kortsiktigt perspektiv dominerar externa faktorer.

När någon i familjen dör blir man ledsen och deprimerad under en tid, vare sig man vill det inte. Blir man befordrat på jobbet en dag, kommer mår man jävligt gött. Drar du hem en fin donna från krogen likaså. Alltihop externa faktorer som man har mer eller mindre kontroll över.

En person som lever ett ball liv och känner balla människor kommer i 10/10 fall dra en före någon mental runkare som i sitt huvud försöker övertyga sig själv att han är the shit.
2016-12-23,07:29,
Inlägg: #12
RE: Att haffa den där jävla 10an
(2016-12-22,22:53)biggerstrongerfaster Skrev: Och var tror du sakerna inombords kommer ifrån...? Utifrån såklart.

Inte sagt att det inre inte spelar roll. Med intern kontroll kan man långsiktigt ta kontrollen över sitt liv och ta sig dit man vill. På så vis kontrollerar man långsiktigt sitt allmänna mående. Men ur ett kortsiktigt perspektiv dominerar externa faktorer.

När någon i familjen dör blir man ledsen och deprimerad under en tid, vare sig man vill det inte. Blir man befordrat på jobbet en dag, kommer mår man jävligt gött. Drar du hem en fin donna från krogen likaså. Alltihop externa faktorer som man har mer eller mindre kontroll över.

En person som lever ett ball liv och känner balla människor kommer i 10/10 fall dra en före någon mental runkare som i sitt huvud försöker övertyga sig själv att han är the shit.

Du ser det fel Smile Om vi vänder på det, vart tror du de externa sakerna kommer ifrån? Framgång med brudar, snygg bil, bra jobb, bra karriär, bra socialt umgänge, fett med cash m.m?
Svar: De kommer från ett starkt tryggt målmedvetet inre som vet vad de vill, utan dessa inre faktorer kommer personen aldrig nå det externa. Jo självklart finns det undantag men vi pratar generellt här, därav lite svart/vitt-tänkande.

Därför menar jag att det interna skapar det externa, inte tvärtom Smile
Men förstår lite vad du menar, vi kanske pratar "äpplen och päron", vi pratar inte riktigt om samma.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tyler Durden är en jävla tönt piraten99 43 14,395 2016-12-12,01:09
Senaste inlägg:: godsgift
Video Haffa Guzz Plasthink 1 1,063 2014-03-25,14:20
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 7 2,492 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Competition! Bästa jävla rådet nånsin! Carl 19 6,760 2012-05-01,17:50
Senaste inlägg:: Spider
  Competition! Dummaste jävla rådet nånsin! devil 26 8,010 2012-04-11,21:14
Senaste inlägg:: Arctic

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}