LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
2012-03-30,15:32,
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Vettorazzi Skrev:Jo, fattar dock inte alls hur att leka svårfångad heller är ett dåligt råd. Klart man skall sikta på att vara attraktiv man med allt vad det innebär i längden, men säger du "VAR svårfångad, LEK inte svårfångad" till en okysst oskuld på 23 bast kommer denne nog inte kunna applicera detta särskilt bra i nuet även om han kanske nu har något att sikta på. Om du däremot säger "lek svårfångad" är det något han kan GÖRA nästa gång han undrar "ääh vafan ska jag GÖRA NU!?", det är dessutom ofta är en bra grej att göra i situationer där man undrar vad man borde göra härnäst (om det görs rätt). Det är en short term solution ja och att lära dig leka svårfångad så bra som möjligt borde inte vara någons slutgiltiga mål om man säger SÅ, men att "lek svårfångad" är ett dåligt råd håller jag inte med om.

Jo, det har du faktiskt rätt i. men det missuppfattas ofta av många, likadant som rådet "var snäll"
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.

Meddelanden
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin! - av Avager - 2012-03-30,15:32

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att haffa den där jävla 10an Nalirot 11 7,335 2016-12-23,07:29
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tyler Durden är en jävla tönt piraten99 43 25,782 2016-12-12,01:09
Senaste inlägg:: godsgift
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 6 3,728 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Competition! Bästa jävla rådet nånsin! Carl 19 9,095 2012-05-01,17:50
Senaste inlägg:: Spider

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}