LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälptråden för internet game
|
2012-03-31,13:10,
|
|||
|
|||
Hjälptråden för internet game
Alltså... huh? (Uppifrån ner)
Brud: Kära Villemannen, Du verkar ju helt crazy. Men jag gillar't. Förresten har jag alltid undrat över hur det skulle vara att ha en storebror och jag tror att jag kan leva upp till rollen som din dryga lillesyrra. Så vad sägs bitchie?! (juste det kanske verkar på namnet som att jag är en hårdrocksbrud, Ironsmash, men det är jag inte, så så tur har du inte men sjukt bra namn är det iaf.) Jag: Goder afton fru XXXX. Du verkar då sannerligen vara en ypperlig tjej med lite bit i käften. Det gillas. Därmed må jag ha överseende med att du inte är en rockbrud. Ska jag adoptera dig som lillsyrra får du räkna med att jag kommer ständigt sätta dig på plats, capish? Then it's a deal! Brud: Jag såg just att du är ett år YNGRE än jag, vilket som du förstår kastar om rollerna lite... Lillbrorsan! Ok vi säger att du adopterar mig ändå. Vi får väl låtsas . När får jag flytta in då i familjehusets värme, till folk som bryr sig, älskar mig ovillkorligt även om de inte vet något om min genuppsättning och struntar i att jag har en crackhora till mamma? Klarar du detta? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}