LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
2012-03-17,13:43,
Inlägg: #1
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Här kommer jag slänga upp litet konvos som jag har ibland när jag har tråkigt. Jag träffar ju en underbar tjej exklusivt så jag leker bara på internet ibland.

T=Tjej jag snackat med en gång innan på skype några minuter
Pingu=Hallå eller?

T: trololo
Pingu: Trolllolololol
Pingu: VAD GÖR HON?
T: NÄÄÄ ligger i sängen och är trötttttt.
T: själv å?
Pingu: Sitter på kontoret och är kåt. Förbereder eftermiddagens lektioner
T: Hahahahah okej ; )))) vad för lektionerrr?
Pingu: Gitarr,Elgitarr och Baslektioner
Pingu: Har du mysiga bröst?Wink
T: HEhe jaså ger du ut såna lektioner? Haha, nej det har jag inte : )
Pingu: Är Gitarrpedagog biaaaaaatch! Va? Har du inte?
Pingu: Varför skriver jag ens med dig? : (
T: hahaha jaha ja. Det visste jag ju inte, hehe. Nääfaen, klart jag inte har. haha
T: ja, VARFÖR?
Pingu: FÖR ATT JAG TRODDE DU HADE DET
Pingu: VÅRAN RELATION ÄR EN LÖGN
T: HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHA
T: Jag
T: gillar
T: dig.
T: <3
T: HAHAHAAH
Pingu: Vet inte ifall jag gillar dig
Pingu: Du har ju inte mysiga bröst
Pingu: liksom
Pingu: vafan
T: Men.... : ( du kanske gillar dom.. : (
T: HAHAH

Pingu: Hur ska jag veta det? KANSKE? liksom helvete eller?
Pingu: PROVE ME WRONG
Pingu: Eller så hänger jag mig med bassträngen
T: HAHAHA men kom hit och se och klämmmm dååå. Jävla plättveck.
Pingu: Men jävla geggveck ser det ut som att jag är i din stad eller?
T: NÄ, men pallra dig upp då. tönt <3
Pingu: HAR INTE TID NU
Pingu: tönt
Pingu: Jag har ett liv
Pingu: Det kostar cash och tid
Pingu: Buuuuuuuhhhhhhh
Pingu: Boobs
T: Nej det har du inte. ;* gör tid för mig. homo.
Pingu: Ditt geggveck finns ju tid först efter musikhögskolesökningarna ;*
Pingu: Samt att du har ju inte ens mysiga bröst enligt dig
Pingu: varför skulle jag göra mig tid? : (
T: Haha määäh... Ja men... JAG HAR VÄLL MYSIGA BRÖST DÅ.
T: Kom NU
T: : >
Pingu: Vet inte ifall jag ska tro dig. :< Och ja, jag hade gärna kommit. Inte onanerat på flera dagar ;D
T: Du får försöka tro mig : > HAHAHAHAHAAHAA, jag kom för ett tag sen, troollloloolloololooloolloololl
T: fortfarande pilsk.
T: dör.
T: ba

Pingu: Försöka tro dig? MAN CHANSAR INTE NÄR DET GÄLLER BRÖST! <3
Pingu: Nice, så jävla gött att vara pilsk ;D
T: GE MIG EN CHANS JÄVLA PLÄTTVECK. ;* Näää det är inte så jävla gött att vara pilsk, speciellt inte när man inte har nån att göra av med sina behov med , gahhhh
Pingu: Fuck heller att jag förflyttar mig i Sverige för en chansning ;*
Sant sant sant, synd att du inte har cash på mobilen då. Hade du kunnat bevisa att du har mysiga bröst så hade vi ju fått se ifall jag klarar av att hålla mig eller ej. ;>
Pingu: Onanera bort din pilskhet dååå
T: Haha, määh. Man måste ju chansa här i livet. Din kräsna fan. Hahaha, jaaa, jag får väll ta och fylla på mobilhelvetet snart så jag kan få upp dig ; ) hehe. MEN DET GÅR JU INTE. Jag kan komma hur många gånger som helst, ger mig inte förrens jag får mig ett redigt ligg. trollollolooooooo
Pingu: That's the spirit! Få upp mig bara.. Ehehehe ; )
Oho, sexigt!
Pingu: Chansa gör jag här i livet, men inte gällande bröst
T: Haha ska få upp dig. LUUUUUUULZ. ;* NÄ inte sexigt! Jobbigt säger jag och hör sen. : ) HEHEHEE ; ) MENNNNNNNN ja, jag får bevisa för dig, mupp.
Pingu: ;*
Förståeligt att det är jobbigt. Skulle jag med tyckt. ;D Give me prooof woooo : D
T: :* Haha jaaa, jag kirra det ;D
Pingu: Började tänka på mysiga bröst nu
Pingu: Blev ganska hård ;D
T: åhååå ; )
Pingu: Mhmmm ; )

T: spruta mig i ansiktet.
Pingu: Hade du varit här nu så hade jag med nöje gjort det
Pingu: Så jävla kåt
T: gaah jag meeddddd
Pingu: Fast till skillnad från dig så har jag inte onanerat på ett tag nu ; )
T: hehe varför inteeee.
Pingu: För att jag älskar känslan att vara cp-kåt 24/7
Pingu: Samt att när man väl landar i sänghalmen
Pingu: Redo to go
Pingu: Tills man dör
T: Haha okejrå. Så då tar det ungefär 4 sekunder.
T: HAHAHA
Pingu: För man måste ju onanera för att kunna hålla sig?
Pingu: Lammkött
T: HAHAHAHA JA kan ju hända för vissa. Haahaha. Alltså fyfaaan hade ett ligg för ett tag sen. Jag skojar fan inte. Jag gled ner och sen upp. och då han ba "detta blir inte långvarigt" så kom han. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
T: haaah
Pingu: Varför inte vänta 5 min med att han tar på dig för att sedan go igen?
Pingu: Eller kan han inte få upp den på 5 timmar efter? HAHAHA
T: Jaa, jag stannade ju upp men då hade han redan kommit. Fyfan. Seriöst, bara upp och ner, sprut. Jag ba.. happ... typ.. HAHHAa, jaa han var ju tvungen att vänta länge ><,,<<,,<
Pingu: Vem bryr sig lixx om en kille kommer på 5 sekunder om han kan göra det gött för tjejen tills han är redo igen och kör längre.
Pingu: Men då ska det inte ens gå 5 minuter
Pingu: Så....
Pingu: Fail

T: men jaa, haha. Jag var ju vrålkåt, men han hjälpte ju mig senare som tur. Annars så skulle jag blivit aaaaaaaaarjjj
T: hahaha
Pingu: Good for you, fast det hade ju varit sexigt ifall du blivit arg
Pingu: Aggressivt sex och rage ; )
T: Haha ja aggressivt sex är nice.
T: haha
Pingu: Fan blev jag hård igen.. Kom hit och ta den i din mun och åk igen så jag kan jobba. ;*
T: HAHAHHA tack för den.
T: men ja.
T: jag kommer nu då.
T: haha.
Pingu: Vadå tack för den? Jag jobbar. Du kan ju få jobba litet då med juuuu så blir vi båda glada. ;`
T: Haha lät ju lite fult bara kom hit och sug min kuk sen kan du dra jävla hora typ : > HAHAHAHAHA;
Pingu: Det hade varit "dra jävla hora" med litet kärlek och omtanke bakom :>
T: HAAAHHAHHAHA vad snällt xD
T: hahaa
Pingu: Sådetså. Vad tar du mig för egentligen? : *
T: HAHAHA det vet man aldrig!
T: svårt att veta när du är så dryg <3
T: ahaha
Pingu: Jag är charmigt dryg ;*

Pingu: Brukar lugna ner mig litet när jag är SÄKER PÅ BRÖSTEN JAG PRATAR MED
Pingu: Om* (Detta skrev jag medvetet såhär^)
T: HAHAHAHAH määh!
T: du ska få se
T: jävla karl
T: ;*
Pingu: "du ska få se", ah jag väntar. ;*
Men du, ska ta med en arbetskamrats hund ut några minuter. Överraska mig med någon fin textrad när jag kommer tillbaks!
T: Haha, ja vänta du BARA. Hehe okej görså.
T: okej..
T: en fin textrad <3
Pingu: Och fantasin sträcker sig ändlöst bortom oväntade horisonter
Pingu: Är du så pryd så att din fantasi inte sträcker sig längre? ;P

T: HAHAH men vad skulle jag skriva då åh simon önskar att du var här och trängde dig in i alla mina hål och smiska min röv. m wehiwe
Pingu: Det är ju sexigare än det du skrev innan iaf ;*
Pingu: Blev man ju lite hård igen
Pingu: Så ja, godkänt!
Pingu: Nej nu är det dags att jobba igen ditt lammkött
Pingu: Ha det nice, va pilsker, så höres vi ;*
Puwwssshääääj
//Logout
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-17,15:05,
Inlägg: #2
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
HAHAHAAH!!! Riktigt bra game !

Den här var riktigt jävla vågad : " Fan blev jag hård igen.. Kom hit och ta den i din mun och åk igen så jag kan jobba"
Hon köpte det ju.

Grymt man!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-17,15:57,
Inlägg: #3
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Ond_Pingvin Skrev:Pingu: Och fantasin sträcker sig ändlöst bortom oväntade horisonter

HAHAH flabbade irl av det där. Jävligt fint att se en så hård sexuell frame. No ronk är pretty najsssss!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-17,17:39,
Inlägg: #4
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Grymt pingvinfan, fortsätt så (=
2012-03-17,18:53,
Inlägg: #5
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Thx D00ds ni är så söta <3

Runka inte, var leksam och jävligt sexuell. Wastea inte för mycket smileys
=
Profit
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-17,19:24,
Inlägg: #6
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
läste lite av den första men ja fatta redan hela din grej.. nice, i like it Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-17,19:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-17,19:32 av {2} Ond_Pingvin.)
Inlägg: #7
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Spoiler alert, denna börjar NERIFRÅN! Första mailet skickade kvinnan. Mina är märkta med PINGU och hennes är märkta D.
Litet kul också då jag varit jävligt lugn i det sexuella i denna konvon. För denna tjejen verkar vara litet lugnare gällande det så tar och värmer upp henne litet fint. Testade att eskalera nu på senaste så får se ifall det blir någon respons på det. HERE WE GO!

Pingu:Så tror du, om du är ärlig mot dig själv, att du kan hantera mig? ; )
Exakt, that’s the spirit!

Leka med Klad Hest på jobbet måste ju vara underbart. Hest + klapp = Klad Hest : )
Åhåhhåhåhåhå. oho! Kanske ska dit, kanske inte. Har inte bestämt mig ännu ifall jag har tid.
Jo absolut!
Vad du tänker på just nu?

Du fantiserar hur du står och tillagar en utsökt måltid i ditt kök, i högtalarna spelas ”Freak Me - Silk”. Du skär försiktigt grönsakerna i fina bitar, och du känner hur min vänsterhand lägger sig på din höft och hur min varma andedräkt träffar din nacke. Du lyfter huvudet bakåt samtidigt som min högerhand lätt smeker din mage, du ger ifrån dig en djuv suck samtidigt som du känner värmen från mina läppar som närmar sig din nacke. Jag drar långsamt bort mina läppar som ännu inte rört din nacke samtidigt som jag sjunger med till låten; ”Let me lick you up and down til’ you say stop! Let me play with your body baby, make you real hot!” Medans jag sjunger detta rör sig min högerhand från din mage uppåt, smeker lätt förbi dina bröst innan den slutligen varsamt smeker din hals samtidigt som jag börjar nafsa dig löst i nacken...

Hade jag rätt? ; )

------------------------------------------
D:Förmodligen så är det väl så; ) Ja, det är klart. ; )
Rätt inställning, det kan inte bli annat är bra om man tänker så : )

Det gick helt okej på jobbet. Men det kommer bli en fantastisk utmaning. Och jag bara längtar efter att få sätta igång på riktigt : )
Yes, här skall det sparas pengar. Först och främst till Sweden rock : )
Så kan man också se det. Förmodligen så är det väl ett sätt att bara konstatera också : )
Hehe, upp till bevis; ) Vad tänker jag på just nu?: P

------------------------------------------
Pingu: Den nya generationen slår den gamla. ; ) Om jag är svårhanterad beror ju på personen ifråga, enbart. ; )
Tack så mycket! Det kommer garanterat gå bra : )

Borde du inte vara, du har ju redan fått jobbet så det är endast vanan som krävs. Man ska visa hästar respekt och varsamhet då de är stora djur men annars är det inget att oroa sig för.
Gör det! Flera vänner till mig har gjort detta och ångrar ingenting. Ah okej, spara pengar då? : )
Fördomar till det positiva är endast något som kan oftast benämnas i samma mening som sanning när det gäller mig. Så ifall jag läser dina tankar, det kanske jag gör delvis också ; )

------------------------------------------
D:Jaså, så det är det nya? ; ) hehe, ja du lite erfarenhet har man ju dragit på sig med åren ; ) Dock kanske inte så positiv erfarenhet, men varje ”nergång” är en framgång i det långa loppet: )
Aa, vad spännande: ) Önskar dig lycka till! : )

Tack, är inte allt för nervös. Mer än att brukaren är gillar hästar, och hästar funkar för mig men det är allt. Och så är jag lite rädd för dem. Stora flyktdjur, ja det känns ju säkert : P
Allra helst skulle jag vilja åka utomlands och volontär arbeta. I samband med det lära sig ett nytt språk och kanske roadtripa lite: )
Fast jag har en gammal hund så jag får vänta lite med de planerna.
Mjo, nått sånt ; ) tror nästan att du läser mina tankar, eller så har jag fördomar; ) Men fördomar finns väl endast för att bräckas,eller?
------------------------------------------
Pingu:Ungt blod är grejen; ) Det beror på, vad är din erfarenhet i livets alla akter?; )
Musiklärare tänker jag bli på gymnasie/högskolenivå. Sedan får vi se vart det faktiskt landar. : )

Oh, jag önskar dig all lycka med det nya jobbet, det kommer garanterat gå bra för dig: )
En resa, till utlandet och arbeta och roadtripa eller bara en mindre resa?
Haha, menar du att jag har mer energi, orkar mer än vad du gör och är outtröttlig? ; )

------------------------------------------
D:haha, lammkött är ju alltid trevligt; ) Då är ju frågan, är du svår hanterad?; )
Vad fullt upp du verkar ha det: ) Antar att drömmen är att jobba med musik?

Jag jobbar som personlig assistent. Eller jag skall börja mitt nya jobb nu imorgon som person.assistent: )
Innan dess så jobbade jag med psyk- och fysiskthandikappade i kommunen.
Har pluggat lite allt möjligt, men vill jobba ihop pengar. För att kanske resa en sväng längre fram : )
Så jag är inte lika sysselsatt som herrn, men jag antar att det har med åldern att göra; )

------------------------------------------
Pingu:; )
Då antar du rätt! Du är endast så gammal som du känner dig. Hah, legal må jag vara, men är jag hanterbar för ”gamlingen”? ; )
Spontana äventyr.. mmm.. Det slutar ofta gott faktiskt: )
Efter en hård vecka så är det ofta väldigt njutbart att bara kunna ta det lugnt och varva ner: )
Frågan är, vågar du fråga det? Hehe, nejdå jag gör både och. Studer Klassisk Musik på Folkis samtidigt som jag är Gitarrpedagog på deltid. Sedan har jag 2-3 extraknäck utöver det så CSN kan ta sig. : ) Vad är damen sysselsatt med då?

------------------------------------------
D:hehe, onekligen; )
aha, så då vågar jag anta att du till och med är 3 år yngre än jag...känner mig lite gammal där. Men du är ju iaf legal ; )
Precis! Äventyr är ju bland det bästa som finns, och ett äventyr är ju bäst om det är spontant: )
Att kunna av njuta en lugn kväll utan massor med krav är fruktansvärt skönt det med: )
Vågar jag fråga om du jobbar eller studerar?: )

------------------------------------------
Pingu:Livet har sina goda stunder vet du ; )
Min är redan förändrad för i år. Men är ändock lika vis som tidigare ; )
Det är det man ska vara : )
Oooh, låter ju onekligen som en väldigt bra kombo allt det där med du! Spontan för äventyr ska man vara samtidigt som man ska kunna avnjuta en kväll i stillsamhet. Livsnjutare är ett måste för ett intressant liv så det låter ju bara kanon du!: )

------------------------------------------
D:Så hemlighetsfull du är ; )
Okej, då tror jag dig : ) Min ålder stämmer med, fast den kommer att ändras till årets slut ; )
Hehe, lät som en bra kombo av allt : )
Jag skulle nog kunna beskriva mig själv som antingen en sjyst hemmakväll, med tv-spelande. Eller en filt i en park och inta några folköl en skön sommarafton : )
Med andra ord, lite spontant,lite hemmakär, lite livsnjutande: )

------------------------------------------
Pingu:Kanske, kanske inte.. Det är ju det som gör det intressant ; )
Exakt, men jag kan iaf försäkra dig om att åldern jag utger mig att vara är sann : )
En härlig blandning ska det vara! Som Malaco’s gott och blandat påse, det är så jag kan beskriva mig själv iaf ; )

------------------------------------------
D: Du lägger fram faktan med en touch av att få mig nyfiken? ; )
ja, vissa utsätts ju för mer erfarenhet tidigare i sitt liv. Hanterar man dem väl så blir man ju mognare: )
jag är också fruktansvärt barnslig. Finns inget bättre än att bara fjanta runt ibland bara för att man kan : ) Istället bara för att skutta runt och vara sådär överdrivet vuxen hela tiden : )

------------------------------------------
Pingu: Det är frågan, försöker jag det? Eller staterar jag bara fakta?; )
Absolut, åldern brukar ju snarare visa att man har livserfarenhet, men vissa personer har en tendens att samla på sig erfarenheter mycket kvickare än andra. Och därmed mogna vill jag påstå, men sedan så måste jag ju säga att jag faktiskt är jävligt barnslig. Ibland. : )

------------------------------------------
D:haha, försöker du få mig nyfiken nu?; )
Väldigt sant! Åldern är som du nämnde tidigare bara en siffra. Visserligen så ger åldern en viss erfarenhet med. Fast bara om man tar till sig den : )


------------------------------------------
Pingu:Någon gång kanske du får reda på det ; )
Absolut! Man behöver inte göra livet så komplicerat. Mycket säker på att jag är 22. Visdom kommer med erfarenhet, inte med ålder. : )
Agree to agree då ; )

------------------------------------------
D:haha nej det gör jag ju inte, men jag tror faktist att det är lite så ; )
Väldigt kloka ord. Det stämmer så väl: ) Plus att livet blir roligare om man gör saker man själv gillar : ) Säker på att du är 22?
Verkligen: )

------------------------------------------
Pingu:Inte du ; )
Lev ditt liv för dig själv, inte för någon annan. Brukar bli bra så då ; )
Absolut! Ålder ger en viss charm per automatik

------------------------------------------
D:ja vem vet; )
Egentligen är det de enda rätt. Ingen annan lär ju sträcka på sig för en, så då får man fixa det själv; )
Det tycker jag med. Den syns att man levt lite då : )


------------------------------------------
Pingu: Ojdå, undrar om den känslan är något som stämmer överens med verkligheten då.. ; ) Åjo, jag sträcker mig mot skyarna, always ; )
Skrattrynkor är bland det charmigaste som finns. och Smilgropar. : )

------------------------------------------
D:Jag får en stark känsla av att du lätt kan prata av tjejerna kläderna ; ) Oj, då. Sträck inte för mycket på dig bara ; )
ja, faktist. Men skratt rynkor är ju bara trevligt : )

------------------------------------------
Pingu: Du skulle bara veta ; ) Oh, så jag får blodet i din kropp att förflytta sig? Alltid kul att veta : )
Så bra så bra, vore synd och skam ifall du skulle bli rynkig och skröplig redan vid 24 ; )

------------------------------------------
D:Så len du var i munnen då : ) Dina ord fick mig allt att rodna lite, då du visar att du kan leka med ord på ett sånt där vackert vis : )
tack så mycket, jag gör mitt bästa med antirynk-kräm ; )

------------------------------------------
Pingu:Hej hej och tack! Ålder är bara en siffra min sköna mö, men det jag blev gladast över är att du använde ordet attraktiv, det är så mycket finare än andra adjektiv. : )
För att vara 24 så är du fortfarande attraktiv ; )

------------------------------------------
D:för att vara 22 så var du väldigt attraktiv : )
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-17,20:04,
Inlägg: #8
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Läs nerifrån och upp. Fick ett mms på hennes ass. Big Grin


Pingu: Sant så sant, så Babygirl..
07....
Shock Me ; )

------------------------------------------
Tjej: Är ju ganska lätt att undersöka, eller hur? ; )

------------------------------------------
Pingu: Och det ska jag köpa rätt upp och ner? Hur vet jag att du inte är den pryda konfirmanden som går till kyrkan på söndagar med farmor? ; )

------------------------------------------
Tjej: Yes, I’m that girl ; )

------------------------------------------
Pingu: Trevligt det låter! Då kommer frågan, är du en tjej i min smak?
Ärligt, kort och koncist. Brukar alltid bli bäst så, din enda mening på din presentation fångade även min ska du veta ; )
Så, är du verkligen tjejen min mammas fantasi inte räckte till för?

------------------------------------------
Tjej: Alltså.. Du låter som en kille i min smak.
Din presentation fångade verkligen min uppmärksamhet ; )
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-17,21:20,
Inlägg: #9
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Hahaha, man garvar som fan samtidigt som man får bånge. Love it!
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-18,00:58,
Inlägg: #10
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
AHAHAHHAHAHHAHAHHAAAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-19,17:01,
Inlägg: #11
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Fortsättning på bruden som jag skrev med i första inlägget. Försöker styckindela det litet för er så allt är samma konvo

T: HAHAHHAHAHA, alltså jag ba for i ihop som en säckpotatis, sen när jag vaknade till så var snubben jag var med helt vitblek i ansiktet och ba "Hur fan gick det? Mår du bra?". Då hade jag börjat as garvat och ba "HAHHAHAHA jag svimma faaan" HAHAHA
PINGU: Vadå slutade han knulla dig?????
Tt: HAHAHHAHAHAH ja..
PINGU: Jag hade ju dragit den nya TÖRNROSA VAFAN
T: Han var ju rädd om lilla miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig : >
T: HAHAHAHAAHAH
PINGU: Väckt dig med min kuk :>
D: Hahahahahahha ja..
PINGU: Bästa av allt
PINGU: Du tror nog jag skojjar
PINGU: Hint
PINGU: Jag gör inte det

D: HAHAHHAHA nej du verkar ju helt cp Smile
D: hahahaa
PINGU: TACK! Big Grin
D: HAHAHAHAHA.
D: jaaa : >
PINGU: Väntar fortfarande på att du ska ge mig en anledning att fortsätta snacka med dig. NÄR KOMMER BEVIS ELLER?!
PINGU: HAH!?
PINGU: Är du ett par mysiga bröst eller ej!?
D: Hahaha, MÄH.
D: Men du får väll fan... komma hit och känna och klämma ba.
D: hahaha

PINGU: Just det
PINGU: Till östersund
PINGU: FÖR ATT CHANSA PÅ BRÖST
PINGU: Nejtack
PINGU: Har jag sagt
PINGU: För fan
D: NÄÄHÄ
PINGU: Chansar inte när det gäller bröst
PINGU: Bröst är bäst
D: men då får du träffa mig i sommar när jag ska till GBG
D: jväla hora.
D: : >
D: haahahaha
PINGU: Kukslyna
D: plättveck

PINGU: Skulle du varit här nu skulle jag tvingat in min kuk i din mun, så att du länge och långsamt skulle sugit den hård och dränker den i din saliv. Samtidigt som du smeker dig själv våt, och medans du gör detta tittar du på mig, din blick visar att du lever endast för att dyrka och tillfredsställa min kuk. Och du avslutar hela proceduren med att sätta dig gränsle över mig, och låta min salivdränkta kuk långsamt glida in i din fitta som du gjort så underbart våt för mig. Sedan rider du mig, låter min kuk gång på gång sväljas utav din underbara fitta tills du känner att du inte klarar mer och du dränker min kuk och mage i dina fittsafter. Du kliver skakandes av mig för att återigen ta min kuk i din mun. Du slickar girigt av fittsafterna från min stora kuk och jag ser hur kåt du blir utav att smaka dig själv. Jag tar tag i ditt hår och trycker plötsligt in min kuk så långt jag kan i din mun, jag hör hur du kväljs men jag struntar i det. Börjar munknulla dig hårt och djupt samtidigt som jag tittar in i dina numera tårfyllda ögon. Du börjar runka av mig samtidigt som jag höjer tempot, känner hur jag inte klarar av mer och börjar frusta och stöna. Du märker hur jag börjar närma mig och du smeker dig själv, när jag ser detta kan jag inte längre hålla det tillbaks utan jag slänger huvudet bakåt samtidigt som jag sprutar all min sperma i din mun, du fortsätter att suga och runka av mig då du girigt sväljer och vill ha all min sperma som du kämpat för...

PINGU: Det slår ditt jävla plättveck
D: Men oj då. Wink Tror jag måste gå iväg en stund......
PINGU: Just det. För det tog 8-10 minuter att läsa?
PINGU: I helvete hellerWink
D: Hahahaa. Ja men vafaan.
PINGU: Du kan säga vad du gjorde till texten. Det är okej.
D: Haha, ppppppppppppppppppfffft
PINGU: Din kåta fan
D: Men brbbbbbb, mat.
PINGU: SÄKERT!!!!
//End of Convo
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-19,17:14,
Inlägg: #12
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
hahah tror jag älskar dig, nyss börjat själv med dirtytalk i ttext & shit vad de är effektivt !
find it, fuck it, forget it.
2012-03-25,02:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-25,02:48 av {2} Ond_Pingvin.)
Inlägg: #13
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Tyvärrrrrr ska detta läsas nerifrån och upp. Men det slutade nice och hon har börjat skicka bilder på sig själv. WIN!
För övrigt kommenterade hon att jag har en orm i början, jag har en riktig orm alltså. Eller, två. HEH!

Och för er som undrar, ja, jag runkar ofta till mina egna konvos. Som ni ser är dom fucking awesome runkmaterial. Men nej, jag kommer inte. Ja, jag har blueballs.



KvinnaH: Jag ser intensivt på dig samtidig som jag masserar din stora härliga kuk med tungan och läpparna. När du kommer och fyller min mun med din varma salta sperma ligger jag lydigt kvar tills du har tömt sista droppen och långsamt drar dig ur min mun. Då sväljer jag och ler. ”ska vi fortsätta måla..?”

------------------------------------------
Pingu: Smeker försiktigt över dina bröst samtidigt som du ligger där i sängen och skakar. Trycker ner handen som du gjort fri och gränslar ännu en gång över dig så att dina armar trycks ner. ”Du är inte den enda som ska få komma ikväll”- Säger jag långsamt innan jag ännu en gång trycker in min kuk i dig. Jag munknullar dig lätt, men snabbt samtidigt som jag med min ena hand smeker din fortfarande våta fitta så att jag kan höra dig stöna samtidigt som du har min stora kuk i din mun. Du hör på mig att jag är nära, och börjar girigt att hjälpa till och suga av mig...

------------------------------------------
Kvinnah: När jag känner dig så djupt i mig kan jag inte hålla tillbaka skriken utan skriker rätt ut av njutning. Jag tar tag om din nacke och gräver i fingrarna i ditt hår. När jag tillslut kommer kastar jag mig bakåt och spänner ryggen i en båge. Skriket fastnar i halsen och jag skakar...

------------------------------------------
Pingu:Jag stönar till högt utav hur du gräver in dina naglar i min rygg, samtidigt som jag fortsätter att knulla dig. Jag blir så kåt utav att höra hur jag får dig att stöna och njuta utav mig och min kropp. Jag lyfter nu upp dina ben och lägger dom över mina axlar så att jag kan trycka in min kuk ännu djupare i dig, jag börjar även att massera dina bröst med mina händer samtidigt som jag ökar tempot och knullar dig allt hårdare, djupare och snabbare..

------------------------------------------
Kvinna: Undertiden har jag likrat loss min ena hand, jag gräver in naglarna i din rygg och följer din djupa, härliga rytm. Jag kan inte hålla mig längre och stönar högt i takt med dina stötar. Jag känner hur du skälver till och min egen orgasm byggs upp i mig...

------------------------------------------
Pingu: Jag känner hur arg och kåt jag blir utav din uppkäftighet så jag avbryter knullandet för en kort sekund för att verkligen ladda handflatan, jag slår till dig hårt över din högra kind så du slåss ner i sängen. ”Är det såhär du vill ha det!?”-Skriker jag. Jag tar då återigen ett tag om ditt hår, vrider ditt huvud åt sidan och biter dig hårt i halsen samtidigt som jag återupptagit knullandet. Jag ligger nu över dig med hela min kropp och biter dig, samtidigt som jag gång, på gång, trycker in min stora kuk i din trånga, våta fitta. Du skriker nästan utav hur du njuter av att jag utnyttjar dig och din kropp..

------------------------------------------
KvinnaH: Jag kastar huvudet bakåt och blottar min hals för dig. ”Bit mig, BIT MIG”
Jag pressar upp brösten mot dig och spänner p-musklerna. Jag biter ihop tänder när sekunden innan du träffar min kind med slaget. Jag ser upp på dig med huvudet på sned. ”Kan du inte bättre än så?” ...

------------------------------------------
Pingu: Du är en försiktig tjej du.. ; ) (Fick ett mms på hennes bröst, påklädda dock)

Lägger mig över dig så du långsamt känner hela min tyngd trycka ner dig i sängen. Lägger båda mina händer bakom din nacke och låser krampaktigt fast dom i ditt hår samtidigt som jag långsamt trycker in min salivdränkta kuk i din våta fitta. Jag stönar högt utav den sköna, varma känslan hur den glider in i dig, centimeter för centimeter. Du stönar högt och berättar för mig hur mycket du älskar min stora kuk i din trånga, våta fitta. Samtidigt som du säger detta trycker jag in den ännu längre och vi stönar båda två utav hur skön den andre är. Börjar långsamt knulla dig samtidigt som jag stirrar in i dina ögon, du stirrar tillbaks och spottar mig plötsligt i ansiktet..

------------------------------------------
KvinnaH: Smärtan och njutnigen når in till mitt medvetande och jag börjar stöna och gnida mig mot din beröring. Jag gnider min våta fitta mot dig och kvider. Jag öppnnar ögonen och tittar vädjande på dig, ”Knulla mig. Snälla, gör det nu, jag står inte ut... Låt mig känna din hårda kuk från insidan.”

------------------------------------------
Pingu: Give and you shall recieve, är ju faktiskt ganska givmild med bilder jag själv så.. Chocka mig! 07..........

Släpper långsamt taget om din hals medans du fortfarande är vid medvetande, men alldeles för svag för att kunna göra något. Torkar bort salivet du spottade i mitt ansikte med min vänster hand. Låter min högerhand ta ett stadigt grepp om ditt hår i nacken och börjar långsamt smeka din våta fitta med samma hand som ditt eget saliv är på. Man hör dig kvida och stöna lågt i ditt halvmedvetna tillstånd. Jag har blivit så kåt nu utav att ha munknullat dig och smekt din våta underbara fitta så jag kan knappt kontrollera mig längre. Häller ut en stor mängd stearin över dina bröst, man ser hur hela du rycker till och samtidigt som jag gör detta spottar jag i min vänster hand för att sedan i en runkande rörelse sprida saliven över min stora hårda kuk...

------------------------------------------
KvinnaH: Bilder kan nog vara mer min grej, ja... ;$

Jag biter tag i dina fingrar och slingrar mig för att få stearinet att trilla bort. Jag vet att du fortfarande har ljuset inom räckhåll, men jag tar den risken för att leda bort din uppmärksamhet från min våta, nästan pulserande fitta. När du slår mig igen biter jag hårdare innan jag släpper och spottar dig i ansiktet. Jag kröker ryggen och skriker. Högt. Du kastar dig över mig och stryper mig med båda händerna tills jag inte kan skrika längre...

------------------------------------------
Pingu: Det märks att skriftligt så är inte detta din starkaste sida.. : )
Du kan vara praktiskt inspirerade också Babydoll, det finns faktiskt mms,skype,facebook där man kan skicka bilder och dyl, men jag tänker inte be dig göra det utan om så är fallet ska DU vilja göra det.

Men innan jag går och hämtar stearinljuset så slår jag dig på vänsterkind med öppen hand som straff för att du hugger och väser åt mig. Jag hämtar stearinljuset, jag tänder det med en tändsticka från tändsticksasken bredvid sängen. Samtidigt som jag låter elden värma upp stearinet börjar jag varsamt smeka din fitta utanpå trosorna. Man känner tydligt hur våt du börjar bli och du ligger och stönar tyst när jag gör detta. Jag låter stearinet plötsligt droppa emellan dina bröst och man hör hur du kvider till utav smärta. Samtidigt som jag låter stearinet fortsätta droppa på din nakna hud särar du allt mer på benen och trosorna har nu gått från att vara fuktiga till att bli riktigt blöta. Jag tar mina fuktiga fingrar och för in dom i din mun så att du får smaka dig själv, du slickar och suger girigt på mina fingrar samtidigt som du tittar hatiskt på mig, jag hånler mot dig samtidigt som jag börjar ta av dig dina trosor...


------------------------------------------
KvinnaH: Jag är mer praktisk än teoretisk. Men okej...

När du munknullat mig ber jag dig att släppa mina armar. Du går med på det och jag kastar mig mot dig och tar strypgrepp på dig. Jag försöker dra ner dig ovanpå mig, men du är mycket starkare än mig så du hinner parera min attack och puttar tillbaka mig på sängen. Du håller mina händer över mitt huvud med ena handen och med den andra kupar du min fitta och klämmer åt. Jag hugger med tänderna mot dig och väser. Du binder mig igen och går och hämtar ett stearinljus...

------------------------------------------
Pingu: Hahaha, nej det är sant. ;P
Vad vill du ge mig? Jag tänker inte säga jag vill ha ditten eller datten. Använd fantasin och duger det inte så gör det ej.
INSPIRERA MIG

------------------------------------------
Kvinnah: Men jag ligger ju bunden, jag kan ju inte så mycket göra ;o
Vad villl du ha?

------------------------------------------
Pingu: Nej, jag sysslar inte med välgörenhet.

------------------------------------------
Kvinnah: Mer

------------------------------------------
Pingu: Jag hade börjat att med våld bundit fast dig i underkläder i min säng, jag hade låtit mina händer långsamt smeka din kropp medans du är oförmögen att kunna göra något slags motstånd överhuvudtaget. Jag hade långsamt tagit av mig mina kläder samtidigt som jag fortsätter att oskyldigt smeka din kropp med min fria hand. När mina byxor fallit till marken, hade jag låtit dig beskåda bulan på mina kalsonger, hur kåt du gör mig när du ligger där och är mig underlägsen. Hade gnidit mig mot dina trosor, så du utanpå fått känna hur hård jag är. Skulle teasa dig genom att trycka min hårda kuk mot dig. Smekt dig över halsen, låtit mina fingrar vandra över dina läppar som du långsamt fuktar med din tunga. Hade tagit ett löst stryptag på dig, fortsättandes med att trycka min hårda kuk mot dig, så börjar jag även smeka utanpå din bh. Lirkar långsamt in den handen bakom din rygg för att knäppa upp spännet, för att sedan ta bort banden så att jag även fast dina armar är fastspända kan slita bort din Bh. Handen som hade tagit ett varsamt stryptag om dig låter jag nu glida bak mot din nacke för att ta ett hårt tag i ditt hår. Medans den andra handen börjar smeka dina bröst. jag hör hur stönar utav njutning, jag för mitt huvud mot dina bröst och börjar försiktigt leka med din vänstra bröstvårta med min tunga. Slickar försiktigt på den innan jag tar och naffsar tag med mina tänder. Hör hur du lätt kvider. Samtidigt som du kvider drar jag hårdare i ditt hår för att föra ditt huvud litet bakåt, jag tar nu av mig mina kalsonger innan jag långsamt sätter mig gränsle över dina armar så att du nu är oförmögen att röra dig alls, fortfarande ett stadigt grepp om ditt hår. Jag säger åt dig att öppna munnen, du vägrar, jag slår dig över din högerkind med öppen hand och upprepar mig. Försiktigt öppnar du munnen och jag trycker då in min hårda kuk i din mun, och börjar långsamt och ytligt att munknulla dig. För att sedan trycka den djupare, och djupare ner i din hals tills man börjar höra att du får svårt att andas..

; )

------------------------------------------
Kvinnah: Så jävla gärna! Snälla?

------------------------------------------
Pingu: Hur gärna vill du att jag berättar mer? ; )

------------------------------------------
Kvinnah: Berätta mer <3

------------------------------------------
Pingu: Hade du varit här hade jag gjort så mycket mer, än bara bundit dig.. ; )

------------------------------------------
KvinnaH: *konstpaus*
Jag tror jag kom lite nu... Bind mig?

------------------------------------------
Pingu: Gött.
: D
Hmm, delvis har du rätt. Du har absolut inte fel, men oftast brukar det vara mer så att det är jag som dominerar även om motsatsen ibland förekommer. : )

------------------------------------------
Kvinnah: Jag bara bekräftade liksom.
Tack : D
Jag tror att du är killen som gillar att bli dominerad. Lite smärta, lite underlägsenhet... Kanske att bli bunden?

------------------------------------------
Pingu: Ja, vad är det?
Mycket. Jag gillart!
Jo, vänta, jag ska berätta exakt vad jag gillar! Eller så citerar jag mig själv där du höll med:
”Absolut, men en bra sexpartner anser jag ska kunna synka sig till de flesta personer och situationer : )”
Så, CHOCKA MIG! Vad tror du jag går igång på? ; )

------------------------------------------
Kvinnah: Okej, Satan.
Estetiskt, eller hur?
... vad går du igång på då?

------------------------------------------
Pingu: Kalla mig Satan.
Det funkar, diggar tanken på att sitta naken i ett fönster med en cigg.
Men förstår inte hur det ska funka att du smeker mig över magen. Inte riktigt något som jag går igång på.

------------------------------------------
Kvinnah: Jag gillar bäst om du är satan.
För att jag ska måla av dig ska du modellera för mig i ett halvdunkelt rum. Naken i ett fönster med en cigg i handen, mörk, mystisk.
När jag har målat klart går jag fram till dig och smeker dig över magen...

------------------------------------------
Pingu: Wohoooo.. Jag blev nästan rädd där. : D
Nej, jag tror dig inte förräns motsatsen är bevisad. Du är lammkött och jag har inte en aning om vad du kan och inte.
Jag är Jesus, Gud, Satan och Omega, allt på en gång. TRO MIG ;P

------------------------------------------
Kvinnah: NEJ jag ÄR inte dålig D:
Jag har mina knep, tro mig! ;P

------------------------------------------
Pingu: VA!? ÄR du dålig? Varför skriver vi ens? : (
Är det så? Då är du ju inte dålig... ; ) Tell me more girlie

------------------------------------------
Kvinnah: Men jag är så dålig på snusk :C
Om jag har! ; )

------------------------------------------
Pingu: Meeeen! Gotta try harder guuuurl! : (
THAT’S THE SPIRIT! Några äss i rockärmen? ; )

------------------------------------------
Kvinnah: Jag har slut på ordvitsar : (
Jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig att stå!

------------------------------------------
Pingu: Det hoppas jag, för det är bara ren och skär sanning. JAG SA DET! : D
Det skulle verkligen SUGA om du inte gjorde annat ; )
Absolut! Men ibland kanske du får hjälpa mig att stå ifall det blir jobbigt. Ja, jag ska stå.

------------------------------------------
Kvinnah: Det håller jag iof med om : )
LIGGER på golvet och skrattar ; )
Vi får nog prova några vinklar också!

------------------------------------------
Pingu: Absolut, men en bra sexpartner anser jag ska kunna synka sig till de flesta personer och situationer : )
Jag vet, det KOMMER naturligt bara sådär... ; )
Kanske! Efter mycket övande, många om och Män ; )

------------------------------------------
Kvinnah: Klart tjejer kan vara dåliga! Sen beror det ju på vad man gillar : )
Hahaha, STÅ modell... Där fick du till det ; )
Ja, men eller hur! Till slut kanske jag fixar det ; )

------------------------------------------
Pingu: Livet är för kort för att inte vara kräsen! Samt att tjejer kan vara dåliga i sängen, ren fakta... Men har du fin kropp kan jag ha överseende med det ; )
Jag kan STÅ modell ; )
Du får öva. Så jag får stå modell många gånger!

------------------------------------------
Kvinnah: Ouff, vilka krav du ställer på mig D:
Ja, men jag måste ju måla av något xD Antingen modell eller från foto.
MEN; jag är inte alls så duktig!

------------------------------------------
Pingu: Beror på, är du naken också och snygg så har du ju en chans. Är du dum i huvudet, nej, är du oerfaren, EH, NEJ!!! Annars är jag ganska snäll ; )
Men vi snackade ju målning nu! det är så mycket intressantare och roligare : D

------------------------------------------
Kvinnah: När du väl är naken ska det nog inte vara några problem ; )
Egentligen vill jag fota, det är mycket lättare, men tja. En bra bil är ju en början!

------------------------------------------
Pingu: Men säg det då gumman, så svårt är det inte att få se mig naken! Det är svårare att få mig i säng ; )
Kan du? Tell me how Girlie ;D

------------------------------------------
Kvinnah: Kanske ^o)
Jag förstår vad du menar! Men jag kan nog lösa det ;D

------------------------------------------
Pingu: DU SÄGER SÅ BARA FÖR ATT DU VILL SE MIG NAKEN!
Och jag måste ju säga, ska jag langa upp en bild så vill jag inte att det ska vara i streckgubbeformat : (

------------------------------------------
Kvinnah: HAHAHAHAH jag kan knappt måla streckgubbar :o
Eller ja. Jag kan faktiskt måla lite ;$

------------------------------------------
Pingu:Hahahaha, får köra på en paintbild i framtiden då kanske ; ) Eller kan du måla? MÅLA MIG?

------------------------------------------
Kvinnah: Du får väl vara lite kreativ och hitta på något! En målning eller något ; )
HAHA!

------------------------------------------
Pingu:Tack så mycket! :3 Synd bara att man inte kan ha bild på båda på *community* ;3

------------------------------------------
Kvinnah: Vilken stor och fin orm du har! ;3
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-25,20:11,
Inlägg: #14
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
HRGMSGHRGMRMMMMMMMMRRRGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, så satans jävla kåt jag blir nudå.

Bra kåt-text-game, nice flyt i texten.

Tur jag har en tjej som kommer över om en timme, annars skulle no-runk vara i fara.

kudos man!
2012-03-25,20:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-26,00:11 av {2} Ond_Pingvin.)
Inlägg: #15
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Läses nerifrån och upp
Detta är den sjukaste, bästa och roligaste konversationen på länge! Jag har skrivet på min press att mail utan sexuella undertoner är trista. Och då dyker denna tjejen upp! Det är så fruktansvärt roligt så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen.... Ingen close ännu men uppdaterar så fort jag får svar.




Pingu: De krockkuddar jag söker ska vara mjuka och behagliga ifall något skulle ske. Det ska finnas två utav dom, samt att ifall tillfälle ges skulle jag gärna vilja känna på dom, så jag vet att det är behagligt ifall jag skulle krocka med något, t.ex. ett underskönt garage.*

Det gillar jag, jag tänker inte med flit orsaka några skador på garaget. Skulle dock bilen vara litet för stor kan jag tyvärr inte ta något ansvar för det, då det är erat garage som ska vara anpassat efter era kunders bilar. Men jag tar dig på ditt ord om att garaget har en perfekt och behaglig fukt.*

Det gillar jag, då min bil har en tendens att behöva byta olja ofta, och mycket. Likaså måste växelspaken vara skinande ren, och bilen vill jag ständigt att den ska få vara i garaget en stund över natten då jag själv anser mig sova som bäst ifall min bil fått tillbringa tid i ett perfekt fuktat garage.*

------------------------------------------*
Tjej: Jag menar inte att anklaga er men det är en policy i firman att inte skicka ut bilder. Du kan ju förklara vad du har för bild av krockkuddarna så kan jag svara på om de vi har är något för dig.*

Som innan, du får göra exakt vad du vill, så länge du inte gör några större skador på garaget. För mycket fukt är aldrig bra och garaget fuktas helt perfekt för att kunden ska bli så nöjd som möjligt.*

När det kommer till polering och oljebyten har vi två olika sätt att göra det på, beroende på vad kunden känner för. Båda poleringsverktyg tar också hand om överbliven olja.*

------------------------------------------*

Pingu: Då har vi en deal!

Min förfrågan utav bild på krockkuddarna var inte menat som en förolämpning då jag mycket väl utgår från att eran firma är seriös. Det var mest för att se så att krockkuddarna skulle matcha min bild, då jag är en man som är estetiskt lagd så har man litet krav, då utbudet inte var det största i Sverige så hoppades jag mer på att se att ni har den höga kvalitet som ni påstår och eftersträvar. Skulle aldrig någonsin få för mig att skicka bilder till era konkurrenter!

Det låter verkligen som ett garage jag skulle känna mig mycket bekväm med att parkera min bil i! Hur är det med att upprepade gånger få köra in och ut ur garageporten? Detta är något som jag gillar för mitt eget höga nöjes skull, och som jag gillar att hålla på med, ibland i flera timmar. Är det såpass mycket fukt så att risk för halka finns och att det knappt finns friktion eller är det verkligen lagom så att både garaget och min bil kommer må bra utav det?

Då jag som tidigare sagt, verkligen behöver få den polerad så är det snarare en fråga som svar kan ges på när ni väl polerar den. Hur är det med eventuella oljebyten, tas det också om hand i samband med polering utav växelspaken? Och hur disponeras detta?

------------------------------------------
Tjej: Det låter faktiskt som en toppen gentjänst!

Men hörrudu! Detta är en seriös firma. Vi kan dessvärre inte skicka några bilder på våra produkter pga den stora konkurrensen. Vi kan helt enkelt inte riskera att bilderna hamnar i fel händer och att vi tappar vårt goda rykte!

Men inredningen ska vi nog kunna ordna. Vi håller alltid vårt garage rent och prydligt utan en massa onödiga prylar. Lite halvsvårt att komma in är det alltid, då garageporten är konstruerad så. Fukt är inga som helst problem heller!

Som jag sade innan uppfyller vi alla vår kunds önskemål så det är upp till dig hur ofta du vill att vi polerar din växelspak.

------------------------------------------

Pingu: Dessvärre är det inte tjänster som rör bil, utan möjligtvis mer åt massage och spahållet. Jag garanterar inte att alla dina muskelknutar löses upp eller att all stress som möjligtvis finns kommer försvinna. Dock kan jag garantera att en god natts sömn är vad som väntar efter behandling, och vet ju att namnet skönhetssömn, finns av en anledning.

Hmm, underbart att ni står för eran produkt och verkligen är säkra på dess kvalitet! Men pga det bristande utbudet utav krockkuddar undrar jag ifall det är möjligt att man kan få se dessa på bild innan man besvärar sig att förflytta sig hela vägen till firman i Halmstad. För att försäkra mig att det jag söker verkligen finns där så att säga.

Inredningsmässigt känner jag ju inte att det är något specifikt jag önskar förutom att det ska vara rent, mysigt, och gärna litet halvsvårt att komma in för att sedan när man väl gjort det bara njuta utav atmosfären, fukt välkomnas och är något jag trivs mycket bra med. Sedan så behöver ju verkligen växelspaken poleras, mycket möjligt fler än en gång om jag ska vara ärlig, finns inget härligare än en nypolerad växelspak.

------------------------------------------
Tjej: Ja men vad har du för tjänster att erbjuda då?

Krockkuddar är en specialitet hos oss och vi ser inga problem i att visa upp våra, även där, förstklassiga krockkuddar! Vi gör allt för att mätta kundens behov.

Jag kan dessvärre inte säga att vi har ett speciellt stort utbud av krockkuddar. Vi har två olika krockkuddar som jag kan lova är av bästa kvalitet och de enda klagomål vi fått är att det är svårt att välja mellan dem.

Vad det kommer till variation kan jag erbjuda en hel del. Allt görs efter kundens önskemål. Är det något speciellt du önskar?

------------------------------------------

Pingu: Hmm, jag gillar förslaget med betalning på ett annat vis, gillar jag dina tjänster kan vi hoppas att du gillar mina. Litet fairtrade sådär vänner emellan!

Det låter verkligen lockande, om ni har en kompetent och erfaren personal så kan jag inte förstå varför jag skulle tacka nej till detta fina erbjudande. Hoppas även att personalen kan mycket om krockkuddar och inte skulle tveka på att visa mig sortimentet så jag verkligen får veta hur hela erat utbud ser ut. Som kund gillar jag att se helheten innan jag beger mig in i en affär!

Det vill säga att ni, hos er har ett stort varierande utbud? Det gillar jag verkligen!

------------------------------------------
Tjej: Du får ju betala! Men vi kanske kan komma överens med betalning på ett annat vis!

I Dunders garage hittar du allt du behöver till din bil och vi gör allt för att du ska bli nöjd! Vården den får är svamptvätt med kärlek, parfymering så den alltid luktar ny bil samt polering av både lacken och växelspaken!

Garaget inreds vid kundens önskemål så att kunden ska bli så nöjd som möjligt!

------------------------------------------

Pingu: Det låter absolut som något jag skulle gilla. 10kr/h, gäller det dig eller mig? I will not pay, sedan så är jag inte den som ”köper utan att veta” vad jag får. Övertyga mig om att ditt garage skulle ge min bil förstklassig vård, och att den är snyggt inredd.

------------------------------------------
Tjej: Det är ett förstklassigt garage med förstklassig vård 24/7!

------------------------------------------

Pingu: Hej! Det beror på, är det ett fint garage och kommer min bil tas väl om hand?

------------------------------------------
Tjej: Hej! vill du parkera din bil i mitt garage?
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-25,20:30,
Inlägg: #16
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Jesus Resurrected Skrev:HRGMSGHRGMRMMMMMMMMRRRGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, så satans jävla kåt jag blir nudå.

Bra kåt-text-game, nice flyt i texten.

Tur jag har en tjej som kommer över om en timme, annars skulle no-runk vara i fara.

kudos man!

Thanks! Kåt-text-game är litet utav min pryl har jag märkt. Men ibland går det litet överstyr, fick ett sinnessjukt bra sexnovell från en tjej imorse där hon typ berättade att jag kom hem till henne och våldtog henne. Allting tog mellan 10-15 minuter att läsa. Så grabbar,
tjejer ÄR kåta för er som inte fattat det.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-26,00:33,
Inlägg: #17
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Aaahaaaaahahahahahahhahaaaah shiiiiiiiiit man blir ju svinkåt. Det här är ju guld inte svårt att Knulla efter sånt här game. Dessutom, vilka JÄVLA SVAR DU FÅR. HELT OTROLIGT!!!!!!!!!!!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-26,10:25,
Inlägg: #18
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Tål att tilläggas är att de flesta konvos är det tjejerna som startar, och iom det är ju halva inne redan där. Wink
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-26,10:42,
Inlägg: #19
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Ond_Pingvin Skrev:Tål att tilläggas är att de flesta konvos är det tjejerna som startar, och iom det är ju halva inne redan där. Wink

You handsome mothafuckaaaa Big Grin
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-22,03:34,
Inlägg: #20
Ond_Pingvins samlade Internet-terror
Dags att vakna till liv igen unga damen!!
find it, fuck it, forget it.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Internet konvo Dynamo 7 2,797 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Internet game: hur går man vidare nu? Rednales 1 1,086 2013-02-22,18:53
Senaste inlägg:: Rednales
  looks doesnt matter på internet? kan nån säga vad jag gjorde fel? Beerpong 13 6,866 2012-10-05,21:19
Senaste inlägg:: WALL-E
  Ni som raggar mkt brudar på internet?! n1ce 9 4,398 2012-09-28,05:50
Senaste inlägg:: Dynamisk
  Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej Mössan 34 14,925 2012-07-05,11:46
Senaste inlägg:: Stridskuken
  Hjälptråden för internet game villemannen 24 10,263 2012-04-03,23:16
Senaste inlägg:: TobiasK
  Internet sarging =) Rushdi 20 7,678 2012-03-21,01:35
Senaste inlägg:: Cruz
  Internet Part 1 How to presentera sig! Mercenary 3 1,659 2012-02-28,20:20
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}