LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
2012-04-21,18:22,
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Dowgeni Skrev:Hur ska man gå in på att anklaga henne för sex och det?

Jag skulle säga att det är en blandning mellan hennes och mina spelregler. Jag har svårt att tolka hur hon är, hon har visat en del intresse som sms "godnatt. Hörs imorgon" och sms från klockan 04.00-06.00. När vet jag ungefär när jag kan fråga henne om träffen?
Om det har någon betydelse så har vi smsat i en vecka nu

För det första sluta tänk så mycket.... du överanalyserar så mycket så att jag vill gråtrunka, jag sa att jag brukar fråga efter träff efter 2-3 sms... om du har messat i en vecka är det minst sagt läge att fråga efter träff

Här en sms konvo enbart för din skull se hur jag ökar eskaleringen

HB: Det är något speciellt o komma hem till någon vars stomi har läckt.... Fml
Insecureboy: Vad är stomi? typ sån kiss/bajspåse?
HB: Det senarenämnda
Insecureboy: Ville han att du skulle pilla på hans bollar också? haha
HB: Gud vad du är rolig....
Insecureboy: Hahah asså du vet inte hur mycket jag skrattade när jag skrev det, fick verkligen bilden i huvvet, han ba ligger där å åhhhh sötnos polera min balle!
HB: Jag vet någon som oxå kmr försöka få småflickor att pilla på sin balle när han blir gammal ;D
Insecureboy: Hugh Henfner?
HB: han behöver inte ens försöka xD
Insecureboy: Han tar ett magiskt piller å sen e han ready to go!
HB: Men kom inte å säg till mig att du nt kmr försöka få lammkött å pilla på din balle när du är 75 xD
Insecureboy: Jag ska bli nya Hugh Hefner! Du snackar rätt mkt snusk, liten snusklisa här haha!
HB: sån är jag XD blir så när man umgås med mest killar XD
Insecureboy: Inget fel med det, sex is natural. Du är säkert riktigt galen i sängen oxå... Gaaahhhhhh fan nu måste jag hämta kallt vatten! Du pajjar min inget mer runk försök!!!!
HB: Varför försöka något så dumt? XD
Låt oss säga såhär, om du visar dig vara lika skön IRL som över sms. Så kanske du å jag hamnar i sänghalmen och då ska du få se varför jag inte drar en runk hahaha.
HB: Vem är det som är snusklisa egentligen? XD
Insecureboy: Skyll inte på mig nu! You started this girl! Wink
HB: VADÅ?! Vad sa jag?XD
HB: Föresten skulle du bara veta vad jag kan säga ;D
Insecureboy: Pff nu börjar de bli intressant här. Inget du skulle säga kan matcha vad jag KAN GÖRA med dig. Trust me det här är inget du kan vinna.
HB: Och vad skulle Insecureboy göra med mig?

You see what I fucking did there?? Wink
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink

Meddelanden
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? - av Insecureboy - 2012-04-21,18:22

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Skapa attraktion hos kollegorna. Shimney 1 2,177 2017-01-08,19:53
Senaste inlägg:: Schlinus
  Gå till väga med tjej dman 2 2,935 2014-01-03,04:37
Senaste inlägg:: dman
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 5,294 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful
  Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor? Entreprenören 13 10,746 2013-10-07,21:38
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 2,254 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 4,284 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  State övergår till personlighet simba 7 3,949 2012-11-08,23:14
Senaste inlägg:: Evilvalle
  ASD från hennes sida? trollface 19 9,646 2012-09-13,22:46
Senaste inlägg:: russel
  Komplimanter på sms från nummer man just tagit. Spade 2 2,178 2012-07-21,12:33
Senaste inlägg:: Poiuert
  Läsning till complete newbie TheD 14 8,253 2012-07-21,00:32
Senaste inlägg:: Sinney

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}