LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Var comfort endast relevant när man körde value game?
2012-05-01,17:42,
Var comfort endast relevant när man körde value game?
...eller varför har man ALDRIG någon snacka om detta?
På MM-tiden var "the game played in comfort" och det var inte ens ett riktigt clos om man inte hade varit i comfort i typ 7 timmar. Det var massor av snack om detta, aldrig lika mkt som diskvalificering och attrakiton eller det är alltid mestadels newbies osv som är helt fast vid att skapa attraktion hela tiden. Men det var ändå mkt tyngdpunkt på att skapa comfort.

Idag är det mer just beast man, the girl always ready to fuck, assume the close, just be cool, you are enough blablabla, och så ska man få bathroom pull på 5 minuter hellre än på Day2.

Det känns så jävla typiskt communityt att bli helt inriktade på en sak och inte ta allt med en nypa salt. Du behöver inte oroa dig över fools mate. Really? Okay let's never speak to a woman for more than 20 minuter again if she doesn't fuck me HELLYEAH SON!

Blev lite mkt rant här känner jag, men det jag är frågande över är hur ni mer avancerade ser på detta med comfort?
Utgår ni från att ni redan har det och skiter i att bygga mer?
Kommer det simultaneously as you create attraction and investment?
Ser nidet som att brudar är ute för att knulla och inte behöver comfort?

Personligen är jag övertygad att comfort är fett viktigt, men dock behöver olika tjejer olika mycket, t.ex. en riktig party slut kanske ser tillräckligt mkt comfort av att du har lite social proof och är alfa, medans andra kanske behöver djup rapport osv.

Dock har jag inte skapat speciellt mkt comfort med någon av brudarna jag legat med, och dom jag skapat med blir lätt friend zone type shit.

Ser ni kanske investering som det enda som behövs för att skapa compliance istället för comfort?

Ah, mycket frågor, kom precis på det här när jag skuggboxades och kunde inte fortsätta för min hjärna bombade mig, så det är lite rörigt därför, hoppas ni hänger med iaf!

Sho!
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."

[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]

"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."

Meddelanden
Var comfort endast relevant när man körde value game? - av Spider - 2012-05-01,17:42

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 3,069 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,797 2018-03-22,12:41
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 13,599 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 2,504 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,908 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,713 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 4,061 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 1,356 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 3,475 2016-04-03,09:54
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,462 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}