LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
|
2012-02-20,20:51,
|
|||
|
|||
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
Jag är en kille som lite då och då får höra att jag är snygg. Inte så att jag får 100 likes och kommentarer om hur snygg jag är men liksom, inte alls ofta. Men till poängen:
Om det har gått bra med en tjej, antingen raggningsmässigt eller knullar och jag får höra att hon tycker jag är snygg... så blir jag lite besviken. Jag hoppas på att det beror på det jag gör och säger och inte något utseende. Visst, det kan ju vara så att genom mitt beteende så har jag faktiskt blivit snyggare i hennes ögon (vilket alla vet är ett vanligt fenomen både bland killar och tjejer). Kanske kan det vara så att pga min fortsatta bekräftelsesökande så vill jag liksom veta att jag lyckas för jag är bra och att jag gör bra ifrån mig, inte att jag skulle hursomhelst lyckas för att jag råkade ha snyggt ansikte enligt något. Kläder etc blir jag glad för. Dagens I-lands problem, jag vet. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Avager - 2012-02-20,20:51
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Broner - 2012-02-20,21:02
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Evilvalle - 2012-02-20,21:05
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Avager - 2012-02-20,21:12
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Silentshot - 2012-02-20,23:31
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Resaj - 2012-02-22,13:54
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}