LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
|
2012-02-20,21:02,
|
|||
|
|||
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
hell jag har fått höra att jag var snygg innan hela liggpartyt började rulla på, och får höra det ännu mer efter. Vad innebär det? att jag är fysiskt attraktiv. Vad innebär det mer? att jag blivit ännu snyggare tack vare mitt beteende.
Vet inte var du ser problemet? Att en tjej ligger med dig endast pga av ditt fysiska utseende kommer bara hända om hon är kåt och bestämt för att ragga upp någon för att få ligga. Annars är det alla gånger din förmåga att projicera självsäkerhet, stabilitet, dominans blahblah bögeri alla gånger som gör att du får knolla. Ser man bra ut brukar man dock ge sig själv tillåtelse enklare att agera på ett attraktivt sätt, för att det är mer socialt accepterat. Tänk dig själv om Brad Pitt hade betett sig som Raj i Big Bang Theory..tror du han hade fått uppleva vaginans ljuva känsla? neeh. Keep it real bro
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Avager - 2012-02-20,20:51
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Broner - 2012-02-20,21:02
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Evilvalle - 2012-02-20,21:05
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Avager - 2012-02-20,21:12
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Silentshot - 2012-02-20,23:31
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. - av Resaj - 2012-02-22,13:54
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}