LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar?
|
2012-05-25,00:38,
|
|||
|
|||
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar?
Har tänkt på det där ett tag. Har inte ni också upplevt att det är många tjejer som är jävligt på/flörtiga när dom har pojkvänner?
Märkte det första gången i typ oktober förra året. Det är en tjej i min skola som jag tycker är riktig fräsch, jag började kolla på henne på rasterna, hon kolla på mig, vi log mot varandra i några dagar, jag kunde självklart inte missa chansen och approachade henne... men så visade det sig att hon har kille. Men spänningen fanns verkligen där, blickarna hon gav mig var verkligen "förbjuden frukt". Dock så gjorde hon och grabben slut. Ingen aning varför, who cares really. Sedan dess har spänningen avtagit (well, okej, kanske för att jag började ta mer initiativ ett tag efter att de gjort slut.). Nu är allt borta. I skolan är det ett simpelt "hej" (om äns det) och några längre konversationer är det inget snack om. Har en vän i min klass som märkt av samma sak med med en annan tjej. Jag har ingen aning varför det är så men har några gissningar: 1. Spänningen dog ut för det var inte lika förbjudet för någon av oss längre. 2. Hon kanske helt enkelt var lite uttråkad av killen och ville ha lite nya, tillfälliga utmaningar/action? 3. Killen kanske var hennes enda bekräftelsekälla och efter ett år (de var tillsammans så länge) så försökte hon få bekräftelse på annat sätt? 4. Jag kanske visste att det inte var någon ide att göra ett move och tog omedvetet avstånd ifrån det litegrann, vilket ledde till att hon jagade mig? Vad fan vet jag. Nu är det såklart inte just det här specifika exemplet jag menar utan i överlag.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? - av Avager - 2012-05-25,00:38
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? - av Evilvalle - 2012-05-25,00:59
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? - av Vagabond - 2012-05-25,01:18
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? - av Avager - 2012-05-25,02:09
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? - av Vagabond - 2012-05-25,10:28
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? - av TonightIsTheNight - 2012-05-26,13:27
Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? - av Evilvalle - 2012-05-26,13:50
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}