LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Juliens senaste video - real hardcore player shit
|
2012-06-10,21:39,
|
|||
|
|||
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Fick ett guldläge nu att pröva det här ikväll. Jag träffade en norsk tjej i en hotellbar för två månader sen som jag hade helt sjuk kemi och amazing sex med. Vi har hörts på FB sen dess och tanken var att vi skulle spendera en kväll och natt ihop igen när hon passerar förbi Stockholm. Så skrev hon plötsligt att hon hade ändrat sig, för att jag såg det bara som ett one night stand och inte var intresserad av henne som person och bla bla bla. Förstod nästan att det skulle bli så då jag svarat rätt kort på hennes bibellånga fbmess.
Iallafall, med inspiration från Julien svarade jag att jag har varit jättestressad på jobbet, att hon sårar MIG genom att antyda att det bara var ett ONS, trodde vi hade något speciellt, men fine, vill hon bara kasta bort det så too bad. Efter hon svarade på det så "erkände" jag att jag har svårt att öppna upp mig, jag är rädd för att känna för starkt när hon bor så långt bort bla bla. Long story short vi skall ses imorgon och hon längtar sååå mycket. Kan ju säga att jag aldrig hade skrivit såhär om det inte var för videon. Garanterat första gången jag sagt till en tjej att jag "känner mig sårad" sen jag kom i kontakt med communityt iallafall... |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}