LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Senaste night game från GLL
2014-08-23,19:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-23,19:55 av {2} selected.)
Inlägg: #1
Senaste night game från GLL
Exakt så här ser min game ut både på dagen och natten, när jag såg videon så kunde jag se honom om det vore jag som är filmad eftersom det han gör/säger och resultat som han får där får jag exakt likadant. Aggressive approach är min fokus varje kväll.
Tjejerna är helt klart attraherade även om de går iväg eller avvisar på det sättet ni ser på videon, vet inte hur många gånger tjejer jag öppnat har dragit iväg men det är deras förlust inte min.

Se och lär

2014-08-23,22:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-23,22:10 av {2} Set Theory.)
Inlägg: #2
RE: Senaste night game från GLL
Alltså, jag vettefan men jag tycker han ger ett riktigt korkat intryck och samtalen blir rätt awkward och/eller tråkiga för det mesta. Men han är uppenbarligen manlig, har balls och går hem hos brudarna.
2014-08-23,22:18,
Inlägg: #3
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-23,22:01)Set Theory Skrev: Alltså, jag vettefan men jag tycker han ger ett riktigt korkat intryck och samtalen blir rätt awkward och/eller tråkiga för det mesta. Men han är uppenbarligen manlig, har balls och går hem hos brudarna.

Tja, det kan förvisso låta tråkigt, men det är inte meningen att han ska stå där och vara underhållande och spela rolig. Man pratar om vad man själv anser som intressant, det hela går ut på att screena tjejen.

Du kan vara hur mycket underhållande och dra roliga samtal som helst men det leder inte till nåra sexuella attraktioner för då hamnar du direkt i "pojkvän material facket".
2014-08-23,22:52,
Inlägg: #4
RE: Senaste night game från GLL
Ha! Jag sa samma sak till mig själv när jag såg skiten dvs. det är ju så där det ofta ser ut för mig. Fast jag är nog ofta ännu mer av ett aggressivt creep lol. Samtalen blir i princip bara tråkiga när brudarna inte är särskilt DTF och då blir det inte så jävla smooth och konversationerna är ju egentligen struntsamma då han visar självförtroende i att eskalera aggressivt, subkommunikationen är det viktiga här, inte att ha perfekt och coola repliker på all skit bruden vräker ur sig.

Inget flash-game men mkt informerande klipp.
Screena aggressivt, visa balls och ragga på många brudar är vad det handlar om.
2014-08-23,23:39,
Inlägg: #5
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-23,22:18)selected Skrev: Tja, det kan förvisso låta tråkigt, men det är inte meningen att han ska stå där och vara underhållande och spela rolig. Man pratar om vad man själv anser som intressant, det hela går ut på att screena tjejen.

Du kan vara hur mycket underhållande och dra roliga samtal som helst men det leder inte till nåra sexuella attraktioner för då hamnar du direkt i "pojkvän material facket".

Ah, givetvis, det var mest min spontana reaktion eftersom det skiljer sig mycket från infieldklipp man fått se från RSD-grabbarna tex.
2014-08-24,00:04,
Inlägg: #6
RE: Senaste night game från GLL
Haha påminner om en snubbe jag känner, har typ samma sorts game. Lång och biffig, direkt aggressivt game. Och ja han får en massa tjejer. Smile
2014-08-24,00:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-24,00:20 av {2} Bruno.)
Inlägg: #7
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-23,23:39)Set Theory Skrev: Ah, givetvis, det var mest min spontana reaktion eftersom det skiljer sig mycket från infieldklipp man fått se från RSD-grabbarna tex.

Exakt! Det där har jag sagt länge. RSDs grejer handlar mest om att försöka få brudar att gilla en och att man ska hålla på att fjanta runt med att "bygga attraktion" och annat löjligt skit som att utseende inte spelar nån roll osv.
GLLs grejer handlar om att tjejen får bevisa att hon är tillräckligt chill för att få ligga med en; bruden får gamea dig istället för hur det går till i vanliga fall där killen bara försöker rapa diverse repliker och trycka på knappar för att göra allting för att stå ut mot andra dudes. Jag diggar det ändå mest därför att det är ärligt och kongruent, jag vill ju egentligen mest bara ligga med bruden och är inte beredd att lägga tid på en halvtimmes konversation och låtsas bry mig om saker i hennes liv som jag egentligen ger blanka fan i.

Och ärligt talat, tror du t ex Rsd-Ozzie brädar 9or och 10 konsekvent? Give me a f break. Den enda som verkar rätt legit där är ju Alex, han verkar på något cool/chill-guy-game som funkar men de andra? RSD är för mkt inne i att just det verbala är key.

Det är bra att vi är fler losers på forumet. Smile
2014-08-24,01:41,
Inlägg: #8
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-24,00:08)Bruno Skrev: Exakt! Det där har jag sagt länge. RSDs grejer handlar mest om att försöka få brudar att gilla en och att man ska hålla på att fjanta runt med att "bygga attraktion" och annat löjligt skit som att utseende inte spelar nån roll osv.
GLLs grejer handlar om att tjejen får bevisa att hon är tillräckligt chill för att få ligga med en; bruden får gamea dig istället för hur det går till i vanliga fall där killen bara försöker rapa diverse repliker och trycka på knappar för att göra allting för att stå ut mot andra dudes. Jag diggar det ändå mest därför att det är ärligt och kongruent, jag vill ju egentligen mest bara ligga med bruden och är inte beredd att lägga tid på en halvtimmes konversation och låtsas bry mig om saker i hennes liv som jag egentligen ger blanka fan i.

Och ärligt talat, tror du t ex Rsd-Ozzie brädar 9or och 10 konsekvent? Give me a f break. Den enda som verkar rätt legit där är ju Alex, han verkar på något cool/chill-guy-game som funkar men de andra? RSD är för mkt inne i att just det verbala är key.

Det är bra att vi är fler losers på forumet. Smile

Grejen med rsd är ju även att du kan använda det i många olika situationer i livet för det patetiska i det hela blir om man bara har som mål med gameandet att träffa brudar då och då. Om man kan bygga sin personlighet till det bättre och använda det i hela livet (jobb,gym och tjejer mm) så är det ju bättre än om du bara kan använda det på enstaka senario

Sen jag börja kolla rsd så drar jag mer snygga brudar, både pluggandet och jobbat går effektivare, gymmar mer regelbundet och en massa andra grejer.
Så att se ner på rsd för att dem inte är manliga nog är ju bara löjligt.
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-24,07:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-24,07:51 av {2} selected.)
Inlägg: #9
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-23,23:39)Set Theory Skrev: Ah, givetvis, det var mest min spontana reaktion eftersom det skiljer sig mycket från infieldklipp man fått se från RSD-grabbarna tex.

Nu har jag inte sett en hel infieldklipp utan klippningar från RSD. Skillnaden mellan RSD och GLL eller det jag kör är "fast esclation", det innebär att vi eskalerar snabbare än vanligt pga. jag inte ser bra ut samt är kort i längden. Vi har som sagt inte "tid" med brudar som visar halv intresse eller ointresse,
sen är det också smaksak och vad som passar en.
"Fast esclation" kombinerad med "aggrisve approch" är snabbaste vägen för att ligga med henne. Då får man också förvänta sig massor av rejection. För min del så består 60% av rejection, vad det stora rejection beror på finns en hel rad olika anledningar. Många brudar är inte vana vid killar som är dominanta samt framåt med intentionen eller den snabba eskaleringen.
2014-08-24,12:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-24,21:27 av {2} Bruno.)
Inlägg: #10
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-24,01:41)Mr.21 Skrev: Grejen med rsd är ju även att du kan använda det i många olika situationer i livet för det patetiska i det hela blir om man bara har som mål med gameandet att träffa brudar då och då. Om man kan bygga sin personlighet till det bättre och använda det i hela livet (jobb,gym och tjejer mm) så är det ju bättre än om du bara kan använda det på enstaka senario

Sen jag börja kolla rsd så drar jag mer snygga brudar, både pluggandet och jobbat går effektivare, gymmar mer regelbundet och en massa andra grejer.
Så att se ner på rsd för att dem inte är manliga nog är ju bara löjligt.

Var inte alls vad jag menade. Förstå mig rätt, jag diggar det mesta av RSDs inner game-grejer och det är antagligen det som gjort allra mest för min utveckling och livskvalité på det stora hela. MEN vad gäller så kallad "outer game" så anser jag dock att det finns mer att erbjuda och en del koncept är ju bara larv.
För någon månad sedan var jag ute och wingade med en 42-årig amerikan från RSDnation (förmodligen semi-oskuld) och några ggr under kvällen så tjöt han högt som en stucken gris, bl.a. mitt inne i en halvtom bar och så att alla tittade därför att han ville "unstiful". Jag menar, tala om att kunna göra sig ännu mer socialt handikappad än vad man redan var från början. Det blir för mycket en del grejer de har.

Fast sen har ju även GLL och andra i "the manosphere" mycket om hur man faktiskt bygger upp en framgångsrik livsstil och kickar här i livet, så för egen del har jag nästan slutat följa RSDs grejer.
2014-08-24,12:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-24,12:22 av {2} Mr.21.)
Inlägg: #11
RE: Senaste night game från GLL
Okej ja men då fattar jag lite vad du menar.
Tyvärr för din amerikanska vän så tror jag han missade grejen med hur en sådan övning ska funka menmen alla kan inte alltid göra rätt

Men va fan det som är skönt är ju dock att det finns en massa olika sätt att gamea på så vi klarar oss ändå med våra olika personligheter xD
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-24,17:59,
Inlägg: #12
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-23,23:39)Set Theory Skrev: Ah, givetvis, det var mest min spontana reaktion eftersom det skiljer sig mycket från infieldklipp man fått se från RSD-grabbarna tex.

Igentligen skiljer det sig inte så jätte mycket, RSD är minst lika aggressiva i sitt raggande. iaf Tyler.

Dock kan jag hålla med om att det skiljer sig ifrån infield klipp med exempelvis Tyler ifrån RSD, jag gissar på två anledningar, han har hållit på mycket längre än denna snubben och har ett bättre flyt/högre success rate och överlag är bättre kalibrerad och smooth samt att RSD visar som regel inte upp båda sidorna av myntet, deras infield klipp är väldigt mycket enbart visa när dom lyckas och inte när man misslyckas. Man får liksom aldrig riktigt se Tyler misslyckas, iaf inte i dom klipp jag sett med han, om han nu inte misslyckas med flit för att "prov a point" , men det blir ändå inte riktigt samma sak som ett klipp när han faktiskt försökte.


Jag tycker såna här klipp hjälper väldigt myket, att se att även duktiga PUAs misslyckas och inte har 100% sucess ratio. Få se att det är inte bara man själv så får stå och skämmas eller gör åtlöje av sig själv ibland.

RSD borde lägga upp fler klipp med misslyckanden när dom faktiskt försökte, så man får en bättre bild av verkligheten.
2014-08-24,21:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-24,21:25 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #13
RE: Senaste night game från GLL
Haha riktig caveman alltså, kör ibland den stilen också, vid rätt humör, rätt skönt, ärligt. No-fap hjälper för sånt

Gillar hans ärliga approach, att han visat hela vägen och även när han failar. Killen har väl tryckt en del vad jag läst på hans sida, drar väl på caveman intrycket.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-08-25,01:07,
Inlägg: #14
RE: Senaste night game från GLL
Tycker hela denna saken känns väldigt radiostyrd.
Det ser ut som dom tagit en vanlig Joe och styrt han via mic.

Det kanske fungerar, men det ser inte naturligt ut och jag tror det är många
tjejer som blir obekväma (inte för jag bryr mig i det)

Men vad sägs om att skapa lite trygghet först innan man lockar honan att svälja hela dosan...
2014-08-25,01:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-25,01:40 av {2} Bruno.)
Inlägg: #15
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-25,01:07)ångest101 Skrev: Tycker hela denna saken känns väldigt radiostyrd.
Det ser ut som dom tagit en vanlig Joe och styrt han via mic.

Det kanske fungerar, men det ser inte naturligt ut och jag tror det är många
tjejer som blir obekväma (inte för jag bryr mig i det)

Men vad sägs om att skapa lite trygghet först innan man lockar honan att svälja hela dosan...

Ja, tycka kan man ju göra men du kan ju pröva själv hur det går. Jag har prövat båda och vet i alla fall vad som funkar bättre och vad jag känner mig mer bekväm och kongruent med.

Tada! Läs:

Be aggressive, don't worry about being smooth
http://www.goodlookingloser.com/entry/fu...essive-pua
2014-08-25,08:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-25,08:56 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #16
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-25,01:07)ångest101 Skrev: Tycker hela denna saken känns väldigt radiostyrd.
Det ser ut som dom tagit en vanlig Joe och styrt han via mic.

Det kanske fungerar, men det ser inte naturligt ut och jag tror det är många
tjejer som blir obekväma (inte för jag bryr mig i det)

Men vad sägs om att skapa lite trygghet först innan man lockar honan att svälja hela dosan...

Hm hur tycker du det ser radiostyrt och onaturligt ut? Jag ser en kille som inte använder några rutiner, försöker låtsas vara coolare än han är, eller mer high energy än han är. Ser en kille som kör med kuken, ställer dumma frågor och är lite allmänt off men ändå lyckas då han är kongruent i sin sex energi.
Nofap style sarging mao, ist för runkare som inte är kongruenta i sin sex-energi och lägger på sig konstiga beteenden för att försöka locka honorna istället

Sen håller jag med som tidigare sagt att han ger ett lite korkat intryck och att han inte direkt är smooth, men det är lite det som är det roliga i detta, att han inte försöker något annat.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-08-25,11:23,
Inlägg: #17
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-25,01:37)Bruno Skrev: Ja, tycka kan man ju göra men du kan ju pröva själv hur det går. Jag har prövat båda och vet i alla fall vad som funkar bättre och vad jag känner mig mer bekväm och kongruent med.

Tada! Läs:

Be aggressive, don't worry about being smooth
http://www.goodlookingloser.com/entry/fu...essive-pua

Och det fungerade bäst att göra som klippet iprincip?
Tack för länken. Kanske man ska försöka trots allt Smile
2014-08-25,13:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-25,15:14 av {2} Nicki.)
Inlägg: #18
RE: Senaste night game från GLL
Tror dom flesta nejsägarna i tråden fokuserar på just GLL för mycket och därför tycker det ser kass ut.

Jag är hundra med på hur aggressivt screenande är effektivt om man vill knulla samma kväll. Jag håller också med honom i att PU är väldigt mycket ett nummerspel och att tjejer som är DTF just den kvällen kommer ha sex med en kille som raggar på henne medans en annan tjej som är sexuellt tillgänglig men inte så DTF kommer vilja träffas några ggr till innan sex troligtvis. Då är det klart att det är smart att screena direkt för att kunna approacha fler tjejer samma kväll.

Däremot måste jag säga att just GLL kanske ibland är lite för korkad och därför skjuter sig själv i foten med tjejerna. Han går fram med självsäkerhet, hans ögonkontakt är säkert solid men han klär sig ofta i Bandana och ser ut som en Jersey shore medlem och snubblar på ord, har svårt för långa meningar och säger "uhm", "ehm", "öhöm" hela tiden. Han verkar totalt blåst helt enkelt. "And what do you studiyng".... Seriously?

Hans grundläggande inställning till PU är smart och bra men man bör inte försöka kopiera hans stil och exakta meningar om man vill vara framgångsrik bland lite intelligentare svenska tjejer, non trash females mao.

Edit: Han är bad ass som fan, förstå mig rätt. Jag gillar hans sätt att lägga fram hans material på, han målar inte upp konstiga drömscenarion som RSD-killarna ibland kan göra. Och han är insatt i jävligt mycket intressanta saker.
2014-08-25,20:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-25,20:57 av {2} ångest101.)
Inlägg: #19
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-25,13:11)Nicki Skrev: Tror dom flesta nejsägarna i tråden fokuserar på just GLL för mycket och därför tycker det ser kass ut.

Jag är hundra med på hur aggressivt screenande är effektivt om man vill knulla samma kväll. Jag håller också med honom i att PU är väldigt mycket ett nummerspel och att tjejer som är DTF just den kvällen kommer ha sex med en kille som raggar på henne medans en annan tjej som är sexuellt tillgänglig men inte så DTF kommer vilja träffas några ggr till innan sex troligtvis. Då är det klart att det är smart att screena direkt för att kunna approacha fler tjejer samma kväll.

Däremot måste jag säga att just GLL kanske ibland är lite för korkad och därför skjuter sig själv i foten med tjejerna. Han går fram med självsäkerhet, hans ögonkontakt är säkert solid men han klär sig ofta i Bandana och ser ut som en Jersey shore medlem och snubblar på ord, har svårt för långa meningar och säger "uhm", "ehm", "öhöm" hela tiden. Han verkar totalt blåst helt enkelt. "And what do you studiyng".... Seriously?

Hans grundläggande inställning till PU är smart och bra men man bör inte försöka kopiera hans stil och exakta meningar om man vill vara framgångsrik bland lite intelligentare svenska tjejer, non trash females mao.

Edit: Han är bad ass som fan, förstå mig rätt. Jag gillar hans sätt att lägga fram hans material på, han målar inte upp konstiga drömscenarion som RSD-killarna ibland kan göra. Och han är insatt i jävligt mycket intressanta saker.

Tar tillbaka lite av vad jag sagt i tråden, man kan ju inte bara fokusera på naturligt game och lugna-trygga-mannen som är selfish.
Även om det fungerar ok så är det bra för mig att lära av mer aggressiva metoder. Om man verkligen vill knulla samma kväll!

Men jag hänger inte med i detta med att inte vara smooth när man ska gå in på sex. Ingen tjej (även om hon är blöt i trosorna) vill väl känna sig billig?

Är det inte bättre att var charmig,leka med henne,teasa henne,smeka henne hålla handen osv. När man går fram sådär som killen gör skriker det "Jag vill knulla dig"

Och ja, det är väl just det som är grejen. Vad allt detta går ut på. Måste testa detta IRL för att överbevisa mig själv. För mig är det inpräntat att man måste skapa en liten trygghet innan man kan gå på sex.


Men som sagt, jag ska testa!
2014-08-25,21:34,
Inlägg: #20
RE: Senaste night game från GLL
(2014-08-25,20:56)ångest101 Skrev: Men jag hänger inte med i detta med att inte vara smooth när man ska gå in på sex. Ingen tjej (även om hon är blöt i trosorna) vill väl känna sig billig?

Är det inte bättre att var charmig,leka med henne,teasa henne,smeka henne hålla handen osv. När man går fram sådär som killen gör skriker det "Jag vill knulla dig"

Och ja, det är väl just det som är grejen. Vad allt detta går ut på. Måste testa detta IRL för att överbevisa mig själv. För mig är det inpräntat att man måste skapa en liten trygghet innan man kan gå på sex.


Men som sagt, jag ska testa!

Det är väl mer så att vara smooth inte är det viktigaste, även fast det ofta ser ut så i "infield-videos" utan att hålla djup ögonkontakt och eskalera(fysiskt) är viktigare.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,986 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Reflektioner från fältet Fiskarn 3 1,632 2018-05-05,19:52
Senaste inlägg:: tvbordet
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,331 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,045 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,741 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,417 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,151 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,610 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 960 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,438 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}