LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att haffa den där jävla 10an
2016-12-20,11:50,
Inlägg: #1
Att haffa den där jävla 10an
Har på senare tiden fått upp mitt game på en rätt solid nivå. En fräsch kk som jag knullar på mina villkor, två ligg senaste veckan och ja det går allmänt bra. Snacket går av sig självt, tänker inte efter något utan det har bara flytit på. Sådär barnsligt enkelt som det är när ens game är på topp.

Men, mitt problem är att mitt game är just på topp när det är tjejer jag inte riktigt bryr mig om. Dvs om jag anser att dom är fulare/dummare än mig, skulle nästan kunna summera att ju mer jag ser ner på dom ju bättre är mitt game.

Så på gymmet igår är det en brud som jag "oneitis"at i alla år jag pluggat här. Hux flux märker jag att hon eyefuckar mig och jag blir totalt stel liksom. Jag får ta i för kung o fosterland för att möta hennes blick i någon sekund bara, känner mig så jävla underlägsen då jag suttit upp henne på den där jävla fittpiedistalen. Hon är väl skolboksexemplet av en "10a", men vafan jag vet ju innerst inne så är hon ju precis som alla andra jävla tjejer, bara att den här bruden har en oändligt stor marknad att välja på om hon nu vill.

Jag har sen länge slutat bry mig om kvantitet, det är mer en dålig vana att dra hem något man märker är enkelt utan någon risk att "förlora", snarare än att leta ut något kvalitativt, någon man faktiskt inte skulle tacka nej till om hon råka bli på smällen... haha nä men ni fattar vad jag menar.

Någon som har några tips? Det här är egentligen ett genomgående problem jag haft i livet, just dom där "supersnygga" får jag alltid tunghäfta med medan vanligt snygga brudar har funkat fint många ggr. Som att det sitter en fet mental spärr vid "the ultimate prize" (som såklart är en illusion).

I just want to grab her by the pussy!


Meddelanden
Att haffa den där jävla 10an - av Nalirot - 2016-12-20,11:50

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tyler Durden är en jävla tönt piraten99 43 14,725 2016-12-12,01:09
Senaste inlägg:: godsgift
Video Haffa Guzz Plasthink 1 1,071 2014-03-25,14:20
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 7 2,507 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Competition! Bästa jävla rådet nånsin! Carl 19 6,801 2012-05-01,17:50
Senaste inlägg:: Spider
  Competition! Dummaste jävla rådet nånsin! devil 26 8,033 2012-04-11,21:14
Senaste inlägg:: Arctic

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}