LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
2012-03-30,03:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-30,03:17 av {2} devil.)
Inlägg: #1
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Alright surfade runt lite på internet... hade tråkigt så ja skrev på google "How to win the heart of this girl that i like" eller nått sånt...

Hittade många idiotiska förslag men det här toppade allt:

"become close friends with her, hang out with her alot and study her.What she likes and what she doesnt like, what types of guys she falls for. when you have enough information and you know everything about her you are ready to make your move."



Oh herre... ja kan inte uttrycka vilken creepy och weird känsla ja får av den... Fast vi har väll alla fått efterblivna råd när vi inte hade nån aning om hur man förför damer, av folk som heller inte har nån jävla aning..

Så posta dom dummaste råden NI har fått eller hört nån ge någon annan.

LET THE COMPETITION BEGIN!
Vinnaren får en smily som sträcker ut tungan av mig!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-30,09:12,
Inlägg: #2
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Slänger in det typiska rådet man får av tjejer, var snäll mot henne! Gör allt för henne. Dvs, var hennes dörrmatta and you will get pussy, this they assure!
2012-03-30,12:25,
Inlägg: #3
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Arctic och Toledo: motivera gärna varför ni tycker att vara snäll respektive att vara en gentleman är dumma råd.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-30,12:42,
Inlägg: #4
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Att vara en gentleman har aldrig cockblockat mig

men för average joe, utan insikt hur sånt här fungerar, kan jag hålla med
2012-03-30,12:58,
Inlägg: #5
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Avager Skrev:Arctic och Toledo: motivera gärna varför ni tycker att vara snäll respektive att vara en gentleman är dumma råd.

Yeah man kan ju vara snäll. Dock kan man inte vara en dörrmatta utan vilja.

Med det sagt kan man vara ett asshole också och få brudar.

Antar att det kommer bli en del chick bashing i denna tråd så jag ska försöka väga upp det lite. I den djungel av dåliga råd jag fått från tjejer om tjejer finns det faktiskt ett rätt soft undantag. Min närmsta tjejkompis sa till sist åt mig: "gå in på CR och styr upp dig själv, för fan". Det ena ledde till det andra.
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-30,12:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-30,13:01 av {2} Arctic.)
Inlägg: #6
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Avager Skrev:Arctic och Toledo: motivera gärna varför ni tycker att vara snäll respektive att vara en gentleman är dumma råd.

Motivera? Säger sig ganska bra själv.

Var snäll: Ge tjejen komplimanger hela tiden, be om ursäkt om du gjort något dumt(Typ tjejen flippar och shittestar dig). Du ska även om du är kär göra ALLT hon ber dig om, varesig du vill eller inte. För så ska killar vara. Jag utgår från råden jag fick och uppfattningen jag hade innan jag kom in i allt detta.

Sen betyder det inte att jag inte är schysst mot folk, det betyder däremot att jag anser inte att jag är taskig om jag käftar emot, kaxar, retas eller allmänt bara inte vill göra massa tjänster eller vara trevligt mot människor som inte bemöter mig trevligt. Dvs, jag står upp för mig själv utan att vara en dörrmatta.

EDIT: Så nej, jag är ingen chick-bashing-bitter-hater. Tvärtom, jag gillar tjejer. Jag tycker bara att alla råd jag fick handlade om att jag skulle vara en dörrmatta. Det är mer en avsmak mot alla kassa råd man fick.
2012-03-30,13:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-30,13:41 av {2} Avager.)
Inlägg: #7
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Arctic Skrev:Motivera? Säger sig ganska bra själv.

Var snäll: Ge tjejen komplimanger hela tiden, be om ursäkt om du gjort något dumt(Typ tjejen flippar och shittestar dig). Du ska även om du är kär göra ALLT hon ber dig om, varesig du vill eller inte. För så ska killar vara. Jag utgår från råden jag fick och uppfattningen jag hade innan jag kom in i allt detta.

Sen betyder det inte att jag inte är schysst mot folk, det betyder däremot att jag anser inte att jag är taskig om jag käftar emot, kaxar, retas eller allmänt bara inte vill göra massa tjänster eller vara trevligt mot människor som inte bemöter mig trevligt. Dvs, jag står upp för mig själv utan att vara en dörrmatta.

EDIT: Så nej, jag är ingen chick-bashing-bitter-hater. Tvärtom, jag gillar tjejer. Jag tycker bara att alla råd jag fick handlade om att jag skulle vara en dörrmatta. Det är mer en avsmak mot alla kassa råd man fick.

Tycker du har en helt skev bild av vad snäll innebär. Jag är alltid snäll mot tjejer, det funkar bra och jag har aldrig (nåja, det har jag förr i tiden) gjort något av de sakerna du nämner. Man skulle nog kunna omformulera det du sa till "var ingen toffel"
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-30,13:43,
Inlägg: #8
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Jag sa inte att det var definitionen av ordet "snäll", jag sa att jag fick rådet "Var snäll mot flickor", och vad det rådets definition var. Inte vad jag trodde det var, utan vad folk runt om mig syftade till när dem sa just meningen "Var snäll mot flickor". Så nej, jag har ingen skev bild av att vara snäll. Jag är en väldigt snäll person mot folk i allmänhet.
Det är den över-ambitiösa snällheten som folk prakar på unga män idag jag stör mig på, till den grad att unga män lider för att de är vana vid att de ska vara dörrmattor och inte ens förstår vad problemet ligger i. Var snäll för att du vill, inte för att du måste för att folk säger åt dig.

EDIT: Men jovisst, var ingen toffel helt enkelt. Blir ju samma sak i slutändan iallafall.
2012-03-30,13:46,
Inlägg: #9
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Fast grejen är, att rådet "var snäll" är ett bra råd som jag skulle kunna ge, om man tolkar det på rätt sätt. Alltså inte på ett sätt som du beskrev det.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-30,13:50,
Inlägg: #10
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Såklart, det beror ju helt på. Säger någon "var snäll mot tjejer" idag till mig vet jag ju precis hur jag ska bete mig. Men som liten påg blir man totalt hjärntvättad till toffleri.
2012-03-30,13:59,
Inlägg: #11
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Arctic Skrev:Såklart, det beror ju helt på. Säger någon "var snäll mot tjejer" idag till mig vet jag ju precis hur jag ska bete mig. Men som liten påg blir man totalt hjärntvättad till toffleri.

Ja, det var det jag mena = )


men för att inte gå offtopic:

dummaste rådet jag fått är LEK svårfångad. med betoning på LEK
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-30,14:42,
Inlägg: #12
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Sen jag började göra tvärtemot allt vad morsan säger så funkar det ju betydligt bättre.
2012-03-30,14:52,
Inlägg: #13
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Avager Skrev:dummaste rådet jag fått är LEK svårfångad. med betoning på LEK

Varför är det ett dåligt råd, alltså hur tolkar du det? Som jag tolkar det blir det "låt henne aldrig känna sig helt 100% säker på att hon har dig där hon vill", och det är ett rätt bra råd imo.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-30,15:02,
Inlägg: #14
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Avager Skrev:Fast grejen är, att rådet "var snäll" är ett bra råd som jag skulle kunna ge, om man tolkar det på rätt sätt. Alltså inte på ett sätt som du beskrev det.

Vettorazzi Skrev:Varför är det ett dåligt råd, alltså hur tolkar du det? Som jag tolkar det blir det "låt henne aldrig känna sig helt 100% säker på att hon har dig där hon vill", och det är ett rätt bra råd imo.

Agree.. Tycker det är en av dom viktigare sakerna jag lärt mig so far och det har gett mig flera tjejer jag inte hade fått annars.
2012-03-30,15:15,
Inlägg: #15
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
TheD Skrev:Agree.. Tycker det är en av dom viktigare sakerna jag lärt mig so far och det har gett mig flera tjejer jag inte hade fått annars.

Med betoning på LEK.

Lek inte svårfångad, utan var killen som har många möjligheter. Med andra, enklare ord: lek inte svårfångad, VAR svårfångad.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-30,15:22,
Inlägg: #16
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Avager Skrev:Med betoning på LEK.

Lek inte svårfångad, utan var killen som har många möjligheter. Med andra, enklare ord: lek inte svårfångad, VAR svårfångad.

Jo, fattar dock inte alls hur att leka svårfångad heller är ett dåligt råd. Klart man skall sikta på att vara attraktiv man med allt vad det innebär i längden, men säger du "VAR svårfångad, LEK inte svårfångad" till en okysst oskuld på 23 bast kommer denne nog inte kunna applicera detta särskilt bra i nuet även om han kanske nu har något att sikta på. Om du däremot säger "lek svårfångad" är det något han kan GÖRA nästa gång han undrar "ääh vafan ska jag GÖRA NU!?", det är dessutom ofta är en bra grej att göra i situationer där man undrar vad man borde göra härnäst (om det görs rätt). Det är en short term solution ja och att lära dig leka svårfångad så bra som möjligt borde inte vara någons slutgiltiga mål om man säger SÅ, men att "lek svårfångad" är ett dåligt råd håller jag inte med om.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-30,15:32,
Inlägg: #17
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Vettorazzi Skrev:Jo, fattar dock inte alls hur att leka svårfångad heller är ett dåligt råd. Klart man skall sikta på att vara attraktiv man med allt vad det innebär i längden, men säger du "VAR svårfångad, LEK inte svårfångad" till en okysst oskuld på 23 bast kommer denne nog inte kunna applicera detta särskilt bra i nuet även om han kanske nu har något att sikta på. Om du däremot säger "lek svårfångad" är det något han kan GÖRA nästa gång han undrar "ääh vafan ska jag GÖRA NU!?", det är dessutom ofta är en bra grej att göra i situationer där man undrar vad man borde göra härnäst (om det görs rätt). Det är en short term solution ja och att lära dig leka svårfångad så bra som möjligt borde inte vara någons slutgiltiga mål om man säger SÅ, men att "lek svårfångad" är ett dåligt råd håller jag inte med om.

Jo, det har du faktiskt rätt i. men det missuppfattas ofta av många, likadant som rådet "var snäll"
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-30,21:32,
Inlägg: #18
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
"Treat her like a lady"
"Don't be a jerk"

"All limitations are self imposed"

2012-04-01,21:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-02,15:06 av {2} devil.)
Inlägg: #19
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
Många fina råd hära...


Arctic... this is for you!

You win the holy smily!!


" Tongue "

Enjoy it fully!

sry avager..

Båda råden sög häst balle men ja skulle hellre ge rådet "lek svårfångad" till en snubbe än "va as snäll och gör allt för henne"..
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-02,12:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-02,15:16 av {2} Avager.)
Inlägg: #20
Competition! Dummaste jävla rådet nånsin!
jajamänsan
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att haffa den där jävla 10an Nalirot 11 4,161 2016-12-23,07:29
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tyler Durden är en jävla tönt piraten99 43 14,643 2016-12-12,01:09
Senaste inlägg:: godsgift
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 7 2,505 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Competition! Bästa jävla rådet nånsin! Carl 19 6,782 2012-05-01,17:50
Senaste inlägg:: Spider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}