LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tankar kring brudar med pojkvänner
2012-08-27,22:24,
Inlägg: #1
Tankar kring brudar med pojkvänner
Well, börjar få heeeeelt annorlunda syn på detta då jag stött på ett antal brudar med pojkvänner på senaste tiden.

Ena bruden snacka massa bullshit hela tiden att hon älskade sin pojkvänn bla bla, slutade med att jag drog in henne på toaletten och hon satt fastklistrad och lyssnade på mitt snack om allt i kanske 1 timma? elr något, sen testa ja henne och drog henne nära mig för o kyssa, kändes som hon ville men ville leka svår då hon kanske fick uppfattningen att jag dömde henne med mitt snack. Men fyfan vad lätt det kändes o få denna bruden egentligen, som sagt måste fuckat up något med mitt snack. Våra läppar va kanske 2 cm från varandra flertal gånger då jag sa att jag skulle "testa" henne hela tiden, men jag menar WTF drar en brud med en kille på toan i första hand? Hade dumpat min brud RAKT av om jag fått reda på detta.

En annan brud jag gamade, fick lyfta henne, krama, smeka håret naken m.m. men försökte aldrig gå in för kclose men va nära ändå, men hon gav ändå sitt nr och vi har snackat sen dess på sms, fb då hon även börjat skriva mig om diverse saker.

En annan tjej som jag hållit på med ett tag, men endast träffat 2 gånger, även kclosat denna brud. Hon har kille med och är fräsch.

Jag ser nästan de såhär: killar som låter sina brudar gå ut fritt osv verkar som ett jävla bullshit förhållande då det verkar som MÅNGA tjejer e otrogna lätt och känns inte som det krävs mycket till för att vissa ska va otrogna.

Tjej 3 här, smsar mig varje helg vad jag ska osv och hon har även sagt att hon vill dra hem till mig, snarare jag som e konstig i vissa tillfällen.

Hur många av er har erfarenhet att få brudar att vara otrogna? Har ni några stories och berätta. Det gäller helt enkelt att skapa en bubbla med brudarna typ "vi 2" elr vadå? Vore kul att lära mig lite mer om detta då det känns som brudarna är redo och vara otrogna ändå, då kan de lika gärna vara det med mig men känns som jag fuckar up nånstans med mitt snack, även fast jag får deras attention 100 % Och det kan börja bra osv, har inte riktigt slutat dåligt nånstans men som med brud 1 så lyckades jag aldrig kclosa även fast vi va på toan, kanske snackade för mkt skit osv men hon va helt hooked verkade det som.

Lite tips buddys?
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-08-27,22:48,
Inlägg: #2
Tankar kring brudar med pojkvänner
Har EXTREMT många erfarenheter med flickor som har pojkvänner, ha ha. I många fall är dom lättare än singlar - bara det faktum att dom är upptagen och inte "får" gör att det blir ännu mer spänning, och dom blir ännu mer sugna som ett resultat.

Sätt dig i samma fack som dom själva, säg att du också har flickvän på G å att detta skulle hon iiiinteee gilla å det är så fel å yada yada, så ni hamnar i samma bubbla, då blir det genast mycket lättare.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-27,23:03,
Inlägg: #3
Tankar kring brudar med pojkvänner
Hah yeeeeah fan så körde jag ju utomlands hade glömt bort det dude! Till next time blir det o köra den igen Wink
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-08-27,23:35,
Inlägg: #4
Tankar kring brudar med pojkvänner
Jag skulle väl inte säga till en tjej med kille att jag testar henne. Tror hon får känslan av att du kommer brista ut i skratt och skrika "JAG FICK DIG" när ni väl gör något.

Varje gång tjejer med pojkvän säger något om honom så avdramatiserar jag förhållanden i min ålder (20 år). Hon säger att hon har pojkvän, jag svarar med att jag tycker man ska passa på att ha kul medan man är ung osv osv. Har sabbat det andra gånger genom att säga "Skit i honom" och liknande men för mig har det fungerat mycket, mycket bättre att bara ta lätt på det. En kort kommentar och back to business. Senast jag låg med en tjej som hade kille fnissade hon ur sig att hon hade pojkvän medans hon drog ner min gylf.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Brudar som flackar med blicken? sjoggaa 8 5,370 2016-09-04,15:58
Senaste inlägg:: bcude
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,655 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,413 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,413 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  Skifta ditt mindset och sluta bry dig. (mina tankar) sjoggaa 29 17,595 2014-07-22,23:26
Senaste inlägg:: ångest101
  How to: blyga brudar?! Nystart 10 3,738 2014-01-07,22:17
Senaste inlägg:: Ballin
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 3,665 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt Sex Intelligence 21 8,568 2013-09-03,22:35
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  Funderingar kring mode one Madrock 9 2,795 2013-06-22,13:24
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}