LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tyler about chix and fatness!
2012-09-06,15:00,
Inlägg: #1
Tyler about chix and fatness!
Roligaste videon jag sett med Tyler, haha111111113!1

[video=youtube;e8qgv1l-CR4]http://www.youtube.com/watch?v=e8qgv1l-CR4&list=UUTF6CEoSHHGTuJwk_zppupw&index=1&feature=plcp[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-06,15:24,
Inlägg: #2
Tyler about chix and fatness!
Valle hur mkt tid spenderar du på att hitta bra rsd videos? Förstår inte hur du hinner med!?

Jävligt bra iaf Smile
2012-09-06,15:42,
Inlägg: #3
Tyler about chix and fatness!
Lelo Skrev:Valle hur mkt tid spenderar du på att hitta bra rsd videos? Förstår inte hur du hinner med!?

Jävligt bra iaf Smile

Tror det är valles hemliga yrke! Wink
2012-09-06,16:24,
Inlägg: #4
Tyler about chix and fatness!
Lelo Skrev:Valle hur mkt tid spenderar du på att hitta bra rsd videos? Förstår inte hur du hinner med!?

Jävligt bra iaf Smile

Gå in på rsdfreetour kanalen, välj "prenumerera" Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-06,21:36,
Inlägg: #5
Tyler about chix and fatness!
Tragiskt nog så har jag själv fått samma bild av drinkludrena. Alltså vissa tjejer kan ju verkligen vara så sjuuuukt korkade som inga andra och går på en jävla räkmacka och slipper utveckla sig eller kämpa för någonting här i livet.
Tänkte direkt på en brud som jag själv känner, som är i 35-års åldern och var ute JÄMT förr och fick troligen mer kuk från alla häftiga höjdare och coola killar runt Stureplan än hela forumets sammanlagda mängd fitta haha. För nåt år sen gifte hon sig och fick barn med en äkta extremtoffel-svennebanans chode som varit hennes bästa vän i 10 år och som troligen varit tokkär i henne under hela tiden som han bara tvingats se på när hon har gått hem till olika alfahanar och tagit kuk från höger och vänster.
Enligt vad jag förstår så är deras förhållande jävligt stormigt nu pga av hennes otrohet, förvånande?

Och det mest skrämmande är väl att man antagligen själv också hade blivit en sån loser-chode om jag inte hittat allt om inner game, pua och skaffat mig högre standard på brudar där det inte räcker med bara utseendet för att bli flickvänsmaterial.
2012-09-06,21:43,
Inlägg: #6
Tyler about chix and fatness!
Donjohan Skrev:Tragiskt nog så har jag själv fått samma bild av drinkludrena. Alltså vissa tjejer kan ju verkligen vara så sjuuuukt korkade som inga andra och går på en jävla räkmacka och slipper utveckla sig eller kämpa för någonting här i livet.
Tänkte direkt på en brud som jag själv känner, som är i 35-års åldern och var ute JÄMT förr och fick troligen mer kuk från alla häftiga höjdare och coola killar runt Stureplan än hela forumets sammanlagda mängd fitta haha. För nåt år sen gifte hon sig och fick barn med en äkta extremtoffel-svennebanans chode som varit hennes bästa vän i 10 år och som troligen varit tokkär i henne under hela tiden som han bara tvingats se på när hon har gått hem till olika alfahanar och tagit kuk från höger och vänster.
Enligt vad jag förstår så är deras förhållande jävligt stormigt nu pga av hennes otrohet, förvånande?

Och det mest skrämmande är väl att man antagligen själv också hade blivit en sån loser-chode om jag inte hittat allt om inner game, pua och skaffat mig högre standard på brudar där det inte räcker med bara utseendet för att bli flickvänsmaterial.

Yep, en klassiker är ju "tjejerna killar badboys när dom är unga för att sedan dra sig mer till trygga nice-guys" - Well, stämmer ju till viss del men anledningen att dom väljer "nice guys" (annat ord för cp chode) är just för att inga "alfas" ens VILL ha dom som flickvänner. Och som Tyler säger så är dom sedan ofta otrogna och knullar dessa bad-boys bakom ryggen på da provider anyway, lol.

Världen är inte direkt som man blev upplärd =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-07,20:58,
Inlägg: #7
Tyler about chix and fatness!
hahaha under interaktionen: "såååå vad gör du förutom att bli knullad av massa grabbar?"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tyler Durden är en jävla tönt piraten99 43 14,735 2016-12-12,01:09
Senaste inlägg:: godsgift
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,874 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Tyler on empathy / Eliott vid godsgift 4 2,796 2013-09-16,19:49
Senaste inlägg:: Lucid_dreamer
  Riiiiktigt bra video med tyler Evilvalle 3 1,999 2013-04-19,18:08
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ny Tyler-video - Work yourself into a "Process oriented trance" TonightIsTheNight 0 906 2013-03-21,13:28
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler dansar! Evilvalle 9 3,133 2013-01-09,01:44
Senaste inlägg:: WALL-E
  Tyler durden@RSD samlade artiklar. TobiasK 7 3,110 2012-12-12,22:11
Senaste inlägg:: TobiasK
  Tyler Durden - Secret Society TobiasK 2 1,316 2012-12-12,02:27
Senaste inlägg:: selected
  Tyler pratar om viljestyrka tay 8 2,946 2012-10-31,19:32
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler - "society must stay orderly" TonightIsTheNight 3 1,333 2012-10-29,15:43
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}