LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Infield klipp-tråden!
2014-08-27,17:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-27,17:18 av {2} Bruno.)
Inlägg: #1
Infield klipp-tråden!
Händer ju då och då att någon startar en ny tråd med sköna infield-klipp, så jag tänkte att det vore en god idé att samla allt på ett och samma ställe. Inte bekvämare så? Rolleyes

Bara att börja posta!

Själv hittade jag nyss den här coola snubben som frågar 100st brudar i Las Vegas rätt ut ifall de vill ligga med honom. Big Grin



Kanske inte det mest intressanta klippet men det visar ju iaf att "rejection" inte är så farligt, en enda svart brud som hotar att lappa till honom av 100.
2014-08-27,17:57,
Inlägg: #2
RE: Infield klipp-tråden!
Denna är najs, daytime instant f-close. Inspirerade mig när jag såg den första gången och lyckades dra hem en direkt från dagtid, just hur han fortsatte pusha trotts att hon låtsades vara emot:



Inte direkt infield i form av sarging, men intressant att se hur brudarna reagerar på bula i byxorna
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-08-28,01:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-28,01:05 av {2} russel.)
Inlägg: #3
RE: Infield klipp-tråden!
Haha svamp det sista klippet. Snacka om struggling. Nästa steg är att konfrontera med ett charmigt leende Smile)))))

"Hurru, mitt ansikte är här uppe? " Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-08-28,11:15,
Inlägg: #4
RE: Infield klipp-tråden!
Han killen du länka video till Svamp var riktigt legit. Klockrent.

Precis dit jag vill komma, kunna gå fram och prata så med 0% osäkerhet. Det blir väldigt naturligt som han gör det. (Y)
2014-08-29,00:33,
Inlägg: #5
RE: Infield klipp-tråden!
Har han stånd i det sista klippet, är det därför tjejer glor?
2014-08-29,12:32,
Inlägg: #6
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-08-29,00:33)selected Skrev: Har han stånd i det sista klippet, är det därför tjejer glor?

Ja. Ganska creepy video kan jag tycka..
2014-08-30,00:39,
Inlägg: #7
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-08-28,11:15)Nicki Skrev: Han killen du länka video till Svamp var riktigt legit. Klockrent.

Precis dit jag vill komma, kunna gå fram och prata så med 0% osäkerhet. Det blir väldigt naturligt som han gör det. (Y)

Samma här, det är precis detta jag försöker jobba efter.
Avslappnad whatever attityd. Skulle nog snart kunna göra det,
Men lär boosta mig mer först Smile

Kanske provar om några veckor. Ska vi ha det som mission under no fap? Sedan skriva hur det gick? Är du down?
2014-09-04,00:15,
Inlägg: #8
RE: Infield klipp-tråden!
https://www.youtube.com/watch?v=TwysmiFNzLw#t=126

HAHAHA jag dör, så jävla kul.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-09-08,18:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-08,18:50 av {2} Bruno.)
Inlägg: #9
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-08-27,17:57)SvaMp_ Skrev: Denna är najs, daytime instant f-close. Inspirerade mig när jag såg den första gången och lyckades dra hem en direkt från dagtid, just hur han fortsatte pusha trotts att hon låtsades vara emot:


Faktiskt! Såg hela klippet först nu men vilken legit jävla player alltså! Aldrig sett honom tidigare.

Fick först lite dåliga vibbar när han hade något seminarie och började göra den där "unstiful"-grejen med att vråla, men efter det finns det ju massor av värde i hela klippet, känner igen mig i mkt i det han sa om att gå ut ofta på klubbar och skit och hur folk kommer fram osv.
Sen i det sista settet (börjar runt 19:00 för er som inte sett) ser ju allt så himla enkelt ut eftersom det är typ världsklass. Snacka om killer instinct.
Det här klippet blev en "reminder" för mig, för just det där med att fortsätta pusha och pusha och pusha till det bittra jävla slutet för att få det att funka är något jag fortfarande saknar i mitt eget game och som fuckar upp det alltför många ggr.
2014-09-09,11:51,
Inlägg: #10
RE: Infield klipp-tråden!
"Ignore, making it work"
Vilken jävla persistance.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-10-26,16:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-26,16:05 av {2} Bruno.)
Inlägg: #11
RE: Infield klipp-tråden!
Ny RSD-instruktör snor och hånglar med brud mitt framför pojkvännen


Flashigt.

Vill inte vara nån hater men ska jag vara helt ärlig så tycker jag den här ser fake as fuck ut och staged.
Först vid ca 2:00. Visst, cuckolds finns men pojkvännen reagerar inte ett enda dugg på att de står och håller om varandra och vid 4:03 när pojkvännen tar sig för huvudet i förvirring är dåligt skådespel, och sen sättet som man klippt det hela.
Men med det sagt så är ju sån här skit är definitivt möjlig att göra, fan, till och med jag själv gjorde något halvt liknande i Malmö i juli men man bör ju "AMOGa" betydligt mer än pv än vad han gör här. Säger fake iaf. Nevertheless, bra jävla wingman-game där (stageat eller inte).

Snubbe som går på RSD-Tylers flickvän:

[video=youtube]www.youtube.com/watch?v=UQPHK_7dwTU[/video]

Kul bara.
2014-10-26,18:02,
Inlägg: #12
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-10-26,16:01)Bruno Skrev: Ny RSD-instruktör snor och hånglar med brud mitt framför pojkvännen


Flashigt.

Vill inte vara nån hater men ska jag vara helt ärlig så tycker jag den här ser fake as fuck ut och staged.
Först vid ca 2:00. Visst, cuckolds finns men pojkvännen reagerar inte ett enda dugg på att de står och håller om varandra och vid 4:03 när pojkvännen tar sig för huvudet i förvirring är dåligt skådespel, och sen sättet som man klippt det hela.
Men med det sagt så är ju sån här skit är definitivt möjlig att göra, fan, till och med jag själv gjorde något halvt liknande i Malmö i juli men man bör ju "AMOGa" betydligt mer än pv än vad han gör här. Säger fake iaf. Nevertheless, bra jävla wingman-game där (stageat eller inte).

Wtf, vad gör man åt nått sånt där, nån med bättre game och en flickvän som går dit snippan blir varmast för stunden. Tycker våld är fullt legitimt om man inte lyckas på annat vis.
Ev att man dumpar tjejen på plats, väljer hon då att gå med den andra ändå är hon ju ändå inget att ha.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-10-26,19:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-26,19:30 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #13
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-10-26,16:01)Bruno Skrev: Ny RSD-instruktör snor och hånglar med brud mitt framför pojkvännen


Flashigt.

Vill inte vara nån hater men ska jag vara helt ärlig så tycker jag den här ser fake as fuck ut och staged.
Först vid ca 2:00. Visst, cuckolds finns men pojkvännen reagerar inte ett enda dugg på att de står och håller om varandra och vid 4:03 när pojkvännen tar sig för huvudet i förvirring är dåligt skådespel, och sen sättet som man klippt det hela.
Men med det sagt så är ju sån här skit är definitivt möjlig att göra, fan, till och med jag själv gjorde något halvt liknande i Malmö i juli men man bör ju "AMOGa" betydligt mer än pv än vad han gör här. Säger fake iaf. Nevertheless, bra jävla wingman-game där (stageat eller inte).

Snubbe som går på RSD-Tylers flickvän:

[video=youtube]www.youtube.com/watch?v=UQPHK_7dwTU[/video]

Kul bara.

Första klippet är det väl inte riktigt klargjort om det verkligen är pojkvän till tjejen eller bara någon random snubbe hon träffat på och attraherats av tidigare under kvällen.

Men vad gäller Tyler och hans brud, så tyckte jag inte riktigt att Tyler hanterade det så bra. Visst, sättet han snackade med den andre killen hade väl funkat om tjejen han var med inte var hans flickvän utan någon brud han hookat med under kvällen. Då brukar man också se till att förlöjliga/sänka värdet på den andra killen.

Det han skulle gjort är ta med sig tjejen och röra sig åt ett annat håll. Alltså inte stå kvar där och börja snacka med snubben och sen stå tyst och observera när hon typ slänger IoIs på killen. Men misstänker att Tyler har lite av en öppen relation med sin brud.
2014-10-28,20:46,
Inlägg: #14
RE: Infield klipp-tråden!


Denna video visar varför man inte ska approacha som en runkare utan gå fram ordentligt och sätta sig i respekt.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-10-29,18:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-29,18:14 av {2} selected.)
Inlägg: #15
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-10-28,20:46)SvaMp_ Skrev:

Denna video visar varför man inte ska approacha som en runkare utan gå fram ordentligt och sätta sig i respekt.

Tror mer syftet med videon är att få män sluta approcha tjejer. Det kommer skrämma otroligt många killar som redan är fega att gå fram till tjejer. Den cirkulerar ju nu på Facebook och läs kommentarerna så kan du se att tjejerna som skriver där vill varken ha det ena eller det andra som du skriver.

Men håller med att detta är helt fel approach ur PUA vinkel.

Jämför denna video med Gold Digger Sex Prank videon så hade samma tjej stannat om dessa män hade suttit i en sportbil.
2014-10-29,23:55,
Inlägg: #16
RE: Infield klipp-tråden!
Det spelar ingen roll vad deras syfte med videon var, vi lär oss och får bekräftat att ska man appeoacha så gör man det som en man inte halvhjärtat ropar något. Gör man det i rädsla, vilket nästan alla dem där gör, är man en sleez i mängden, stannar man dem med självförtroende blir dem glada
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-10-30,12:36,
Inlägg: #17
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-10-28,20:46)SvaMp_ Skrev:

Denna video visar varför man inte ska approacha som en runkare utan gå fram ordentligt och sätta sig i respekt.

Tror nog det var ganska omöjligt att approacha henne med tanke på att hennes mål är att ignorera alla oavsett
2014-10-30,15:13,
Inlägg: #18
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-10-28,20:46)SvaMp_ Skrev:

Denna video visar varför man inte ska approacha som en runkare utan gå fram ordentligt och sätta sig i respekt.

Denna Video visar vad en man får utstå..

http://uniladmag.com/video/man-secretly-...rough-nyc/
Stay calm and play some beerpong
2014-10-30,15:57,
Inlägg: #19
RE: Infield klipp-tråden!
(2014-10-30,15:13)Beerpong Skrev: Denna Video visar vad en man får utstå..

http://uniladmag.com/video/man-secretly-...rough-nyc/

Haha verkar uppgjort.. men det kanske verkligen är så. amerikanerna är väl mer öppna än vad vi är här.
2014-10-30,16:20,
Inlägg: #20
RE: Infield klipp-tråden!
^ Visar väl snarare bara att man varken bör se ut eller bete sig som en cracknigga när man raggar...?

"Trakasserier" står det i rubriken på aftonhoran i alla fall och feminister går bananas. Allt jag hörde är massa vänliga komplimanger "What's up beautiful", "Have a nice evening darling", "Hey baby".
Lustigt det där.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,445 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag Set Theory 33 17,822 2016-01-10,20:06
Senaste inlägg:: Mazzarrr
  Redpill-tråden på Familjeliv TrailBlazer 10 7,557 2015-01-30,00:08
Senaste inlägg:: ångest101
  "Hidden Cam Reveals How Women Judge Men! Women's Double Standard EXPOSED! (+Infield)" slyngel 8 3,690 2014-05-29,15:13
Senaste inlägg:: Nicki
Tongue Intressant TED-klipp krokodilen 3 1,576 2014-03-12,06:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sjukaste infield-videon jag sett i mitt liv Set Theory 3 2,258 2013-10-03,13:24
Senaste inlägg:: Set Theory
  Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se?? illusionisten 41 20,360 2013-09-30,04:09
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! slyngel 5 2,830 2013-09-19,18:58
Senaste inlägg:: confused...
  Good looking loser infield Evilvalle 5 3,101 2013-08-27,17:51
Senaste inlägg:: Tenga
  Belysning av en subtil händelse av tjejer när du är INFIELD och i ett SET Eriksson 3 1,464 2013-05-22,00:38
Senaste inlägg:: Nystart

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}