LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vart man plockar upp sina brudar
2012-09-09,21:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-10,00:20 av {2} Set Theory.)
Inlägg: #1
Vart man plockar upp sina brudar
Jag känner ett par naturals och dessa herrar plockar i princip 80% av sina brudar genom sociala cirklar eller liknande. Det får mig att fundera, om man nu pysslar med game och vill hooka många chicks bör man isf fokusera mer på att vidga sina social cirklar snarare än att få till SNL på klubbar?

Var hookar ni majoriteten av era brudar?
2012-09-09,22:00,
Inlägg: #2
Vart man plockar upp sina brudar
Set Theory Skrev:Jag känner ett par naturals och dessa herrar plockar i princip 80% av sina brudar genom sociala cirklar eller liknande. Det får mig att fundera, om man nu pysslar med game och vill hooka många chicks bör man isf fokusera mer på att vidga sina social cirklar snarare än att få till SNL på klubbar?

Hahaha du kan plocka upp tjejer ÖVERALLT, Simple pickup på youtube är ett bra exempel dem plockar upp tjejer överallt Smile
2012-09-10,00:52,
Inlägg: #3
Vart man plockar upp sina brudar
Beerpong Skrev:Hahaha du kan plocka upp tjejer ÖVERALLT, Simple pickup på youtube är ett bra exempel dem plockar upp tjejer överallt Smile

Men din jefla åsna, jag undrar inte vart man kan plocka upp tjejer för det säger sig självt utan vart de flesta plockar upp majoriteten av alla som de har varit med, specifikt vi som sysslar med game och hur succesraten skiljer sig beroende på vart man raggar? Aight?
2012-09-10,01:25,
Inlägg: #4
Vart man plockar upp sina brudar
Endast krog för min del. Anledningen är väl den att jag inte haft så direkthög status i mina kretsar, så att typ inga vidare rykten spreds sig.

Vi fårse hur det ändrar sig med tiden då man är som natt och dag jmf med bara ett år sedan.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-09-10,01:44,
Inlägg: #5
Vart man plockar upp sina brudar
I stort sett bara krogen, på jobbet och kollegor. Har avstått medvetet från tjejerna på hemmafester för att man garanterat kommer träffa de igen och då blir det massa tjafs.

Håller med dig om att de flesta som inte sysslar med pick up håller sig till de folk de blir ihopknuffade med. När vi drar ut på krogen går jag runt med en annan polare, resten står i en ring och låtsas ha kul. Iofs kommer de springandes så fort man öppnat någon men står oftast bara bredvid och fyller i med lite onödiga ord. Så fort vi träffar folk på hemmafester eller reser iväg med tjejer ser jag förändringen som svart och vitt och flera av de blir riktiga pajaser.
2012-09-15,12:27,
Inlägg: #6
Vart man plockar upp sina brudar
Set Theory Skrev:Jag känner ett par naturals och dessa herrar plockar i princip 80% av sina brudar genom sociala cirklar eller liknande. Det får mig att fundera, om man nu pysslar med game och vill hooka många chicks bör man isf fokusera mer på att vidga sina social cirklar snarare än att få till SNL på klubbar?

Var hookar ni majoriteten av era brudar?

Ja. Majoriteten av brudarna som hookas är vänners vänner. Vanligt på hemmafester osv.

Personligen hookas jag mest på hemmafester. Vänners vänner osv. Men du väljer ju själv hur du vill göra.
2012-09-15,12:29,
Inlägg: #7
Vart man plockar upp sina brudar
Set Theory Skrev:Men din jefla åsna, jag undrar inte vart man kan plocka upp tjejer för det säger sig självt utan vart de flesta plockar upp majoriteten av alla som de har varit med, specifikt vi som sysslar med game och hur succesraten skiljer sig beroende på vart man raggar? Aight?

Successraten har inte med plats att göra. Du ska inte grinda mobs i WOW. Är du slipat, charmig och påhittig kan du plocka upp brudar var du vill.

Med hooka. Menar du ligga? nummer? kramar?
2012-09-15,12:32,
Inlägg: #8
Vart man plockar upp sina brudar
Jayson1 Skrev:I stort sett bara krogen, på jobbet och kollegor. Har avstått medvetet från tjejerna på hemmafester för att man garanterat kommer träffa de igen och då blir det massa tjafs.

Intressant. Detta är inget jag har stött på. Hur menar du?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Brudar som flackar med blicken? sjoggaa 8 5,362 2016-09-04,15:58
Senaste inlägg:: bcude
  Vart Gejmar man i Stockholm? mchammer 4 1,903 2016-08-01,12:08
Senaste inlägg:: mchammer
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,651 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu? SvaMp_ 8 5,014 2016-02-02,21:30
Senaste inlägg:: tay
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,412 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,410 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  Dagens tjejer i vårt samhälle Sex Intelligence 19 10,606 2014-04-09,19:01
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ärver man beteendet av sina föräldrar? sjoggaa 9 5,346 2014-02-19,18:30
Senaste inlägg:: Sux
  How to: blyga brudar?! Nystart 10 3,736 2014-01-07,22:17
Senaste inlägg:: Ballin
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 3,665 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}