LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Natural game
2012-09-12,16:19,
Inlägg: #1
Natural game
Är det nåt att gå till väga? Vill nämligen rensa all diverse teknik o allt det där från mitt huvud, eftersom jag har märkt att jag bara framstår som onaturlig. Vad finn det för material där ute som lär ut natural game?
2012-09-12,16:29,
Inlägg: #2
Natural game
Vin Dicarlo - The attraction Code
Rob Judge - 4 elements of game
Mark Manson - Models
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-12,16:30,
Inlägg: #3
Natural game
David Deangelo - Attraction isnt a choice
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-12,16:47,
Inlägg: #4
Natural game
Evilvalle Skrev:Vin Dicarlo - The attraction Code
Rob Judge - 4 elements of game
Mark Manson - Models

Vad är det för skillnad mellan David Deangelo - Attraction isnt a choice och Vin Dicarlo - The attraction Code.

Utöver det vilken av de rekommenderar du att läsa?
2012-09-12,19:18,
Inlägg: #5
Natural game
selected Skrev:Vad är det för skillnad mellan David Deangelo - Attraction isnt a choice och Vin Dicarlo - The attraction Code.

Utöver det vilken av de rekommenderar du att läsa?

Uuh, deangelo är lite mer evo biologi och VARFÖR saker och ting fungerar som dom gör. Attraction code har förvisso också en del evo biologi men är mycket mer praktisk - och ger till och med en formula som beskriver hur man uttrycker sig själv och blir så autentisk som möjligt (och därmed skapar attraktion per automatik). Måste du välja 1 så skulle jag säga attraction code alla dagar i veckan.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-13,19:34,
Inlägg: #6
Natural game
Evilvalle Skrev:Uuh, deangelo är lite mer evo biologi och VARFÖR saker och ting fungerar som dom gör. Attraction code har förvisso också en del evo biologi men är mycket mer praktisk - och ger till och med en formula som beskriver hur man uttrycker sig själv och blir så autentisk som möjligt (och därmed skapar attraktion per automatik). Måste du välja 1 så skulle jag säga attraction code alla dagar i veckan.

Var kan man ladda ner attraction code? Hittar den inte på torrentsidorna
2012-09-13,19:51,
Inlägg: #7
Natural game
ChuckNorris Skrev:Var kan man ladda ner attraction code? Hittar den inte på torrentsidorna

Jo finns på torrent-sidorna, googla. =)

Ah, känner mig som ett helgon idag. Här har du

http://thepiratebay.se/torrent/6974251/V...lo_e-books
2012-09-15,12:10,
Inlägg: #8
Natural game
Skönt att du har upptäckt att det är onaturligt. Jag träffar regelbundet gamla gamekillar som jag umgåts med bara för att se hur onaturligt och krystat dom beter sig.
Du ska inte läsa något material. Då försöker du återigen passa in i en mall för hur man "ska" vara - och det kommer minst sagt bli onaturligt.

Satsa på att vara dig själv. Umgås med människor och bara ha kul.
2012-09-17,14:18,
Inlägg: #9
Natural game
Vad innebär detta? Hittade i AC ebook.

Assuming attraction means that you are interpreting an indefinite signal on her part as attraction and acting on that interpretation
2012-09-17,16:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-17,16:41 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #10
Natural game
Det betyder att du hela tiden UTGÅR ifrån att tjejen du raggar på är attraherad av dig, detta i sin tur blir ofta en självuppfyllande profetia då attraktion till största del handlar om din subcommunication (röstläge, kroppspråk, ögonkontakt, vibe etc) - så när du agerar som att hon redan är attraherad av dig kommer du framstå som "high value" och attraktiv då du inte analyserar situationen (vem behöver mikroanalysera när man vet att tjejen älskar en??) -> vilket i sin tur gör att hon - även om hon inte var attraherad från början - blir attraherad, då du agerar på ett attraktivt sätt (återigen, för att du ANTAR att hon är attraherad av dig) - som sagt, en självuppfyllande profetia.

En man har inställningen: "alla tjejer älskar mig, jag är alla kvinnors drömsnubbe"
En annan har inställningen: "Jag suger skit, ingen tjej gillar mig, lika bra å skita i"

- Hur tror du man 1 skulle betee sig jämför med man 2?

Om du tänker tillbaka så är jag säker på att du erfarat någon eller några ggr att flickor du inte ens är intresserad av blir desto mer intresserad av dig - detta just för att du "inte bryr dig" i deras närvaro vilket får dig att agera komfortabelt, naturligt -> medans när det är en tjej du veeerkligen vill ha så börjar du analysera ditt egna beteende, ifrågasätter dig själv, subtilt försöker "imponera" på henne - vilket i sin tur gör att du agerar stiff, onaturligt och gör det hela så mycket svårare.

Makes sense?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-03,23:55,
Inlägg: #11
Natural game
Jag förstod inte riktig den här formeln i AC, Intent -> Focus -> State -> Expression?

Betyder det att när man vet sin intent så är man fokuserad samt kommer i state och därefter kan uttrycka sig fritt utan att bry sig?
2012-10-04,17:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-04,17:05 av {2} trollface.)
Inlägg: #12
Natural game
Det han menar med det är att du har en avsikt med att snacka med just den tjejen. När du sedan uttrycker dig (ditt sätt att vara) ska vara så avspeglat det bara går mot din avsikt, då har du fokus på vad din avsikt är med tjejen, samt att du kommer i det state du känner dig trygg med att vara för att kunna uttrycka dig på det sättet för att avspegla din avsikt...

Låter säkert jätterörigt, men här kommer ett litet exempel.

Jag approachar en hb9a på krogen. Min avsikt med henne är att LIGGA, jag vill so bad penentrera henne med min kuk. Börjar jag fokusera på att få henne i säng, kommer jag hamna i ett state där jag blir needy på så sätt kommer jag uttrycka mig på ett needy sätt när jag pratar med henne och mitt kroppspråk kommer högst troligt att inte spela till min fördel. Eftersom jag vill undvika att få fokus på fel saker, fokuserar jag istället på att ha roligt, göra det jag känner för.. Då får jag ett naturligt och avslappnat state. Således kommer mitt kroppspråk att bli till min fördel istället och jag kommer prata på ett mycket mer självsäkert sätt.

Jämför lite med när du är stressad och ska förklara något väldigt snabbt för någon. Brukar oftast inte gå så bra. Däremot är du avslappnad och inte bryr dig så mycket, då går det helt plötsligt mycket lättare!

Det är iaf så jag har uppfattat det hela, har jag fel får någon gärna tillrätta visa mig Wink
2012-10-04,20:09,
Inlägg: #13
Natural game
trollface Skrev:Det han menar med det är att du har en avsikt med att snacka med just den tjejen. När du sedan uttrycker dig (ditt sätt att vara) ska vara så avspeglat det bara går mot din avsikt, då har du fokus på vad din avsikt är med tjejen, samt att du kommer i det state du känner dig trygg med att vara för att kunna uttrycka dig på det sättet för att avspegla din avsikt...

Låter säkert jätterörigt, men här kommer ett litet exempel.

Jag approachar en hb9a på krogen. Min avsikt med henne är att LIGGA, jag vill so bad penentrera henne med min kuk. Börjar jag fokusera på att få henne i säng, kommer jag hamna i ett state där jag blir needy på så sätt kommer jag uttrycka mig på ett needy sätt när jag pratar med henne och mitt kroppspråk kommer högst troligt att inte spela till min fördel. Eftersom jag vill undvika att få fokus på fel saker, fokuserar jag istället på att ha roligt, göra det jag känner för.. Då får jag ett naturligt och avslappnat state. Således kommer mitt kroppspråk att bli till min fördel istället och jag kommer prata på ett mycket mer självsäkert sätt.

Jämför lite med när du är stressad och ska förklara något väldigt snabbt för någon. Brukar oftast inte gå så bra. Däremot är du avslappnad och inte bryr dig så mycket, då går det helt plötsligt mycket lättare!

Det är iaf så jag har uppfattat det hela, har jag fel får någon gärna tillrätta visa mig Wink

Men om du inte fokuserar på att få henne i säng så hur ska du få henne förstå vad dina intent är med henne?
2012-10-04,20:17,
Inlägg: #14
Natural game
selected Skrev:Men om du inte fokuserar på att få henne i säng så hur ska du få henne förstå vad dina intent är med henne?

Det jag menar är att din intention med henne är att ligga, men du kan inte fokusera på det, då kommer du i många fall framstå som needy om du inte är riktigt självsäker. Istället fokuserar du på att bara spendera tid med henne, njuta av stunden och se till att hon njuter i ditt umgänge.. Då kommer du inte känna någon press på att hela tiden tänka "ska jag eskalera nu, eller nu, eller nu?", det kommer automatiskt bara..


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 2,015 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,342 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,119 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,754 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,428 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,162 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,636 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 975 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,449 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,116 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}