LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Mark Mansons blog
2012-10-23,18:37,
Inlägg: #21
Mark Mansons blog
Carnivore Skrev:Rådiggar postmasculine, hade ingen aning om att det var hans om också skrivit models.

Läst models (nästan hela, snart där) och är jävligt impad av den. Håller inte med om allt, men hur sunt vore det. Blev förvånad över hur lite pickup community brainwashing lair creeping vibe den hade. Väldigt ärlig, realistisk och no bullshit stuff.

Läst 2/3 av Models och jag gillar den verkligen också. Läst Reality, Strategy och Honest living so far. Livsstilsavsnittet var väl lite sådär, att man t.ex. ska läsa 3 böcker i veckan för att ha nåt att prata om känns lite löjligt. Men dom övergripande teorierna och helhetssynen han har är grym! Delen om fake alpha-konceptet och att överkompensera var väldigt bra och sen det här med att man får en viss typ av tjejer beroende på ens eget beteende och beroende på var man letar. Ja, en jävla massa annat bra också när jag tänker efter.. Smile

Reality och Strategy kommer jag iaf garanterat läsa flera gånger tills det är inpräntat i huvudet på mig.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Interview with Mark Manson ridiculousbeast 0 764 2016-06-14,06:02
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  15 Things I Learned from the Pick Up Artist Community [Mark Manson] godsgift 3 2,330 2013-10-08,23:27
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  My life as a pickup-artist by Mark Manson TobiasK 2 1,223 2013-02-22,18:21
Senaste inlägg:: golvmopp
  Mark Mansons "wingman" - 8 epiphanies that changed my game Evilvalle 1 1,434 2012-11-08,18:58
Senaste inlägg:: manwhore

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}