LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Side effect med game
2013-02-28,23:36,
Inlägg: #21
Side effect med game
Arctic Skrev:Det jag har märkt är:

A) Svårare att släppa ned garden och bli "kär" som man kunde innan. När man vet hur skiten fungerar och hur lätta tjejer är på foten när rätt snubbe går förbi. Enda sättet att motverka är att få henne att investera. Vilket gör att man kan bli överdrivet desperat istället. Fin balansgång där.
B) Känns som alla blir lallande knarkare/alkolister/bola-torskar, attityden liknar amerikanska "YOLO"(fagshit) bara för att man måste sticka ur mängden.
C) Chilla polare får flippen och blir jobbiga brölapor för att man måste ju vara uber-leet-alpha11!!! Det där med kalibrering går förbi många.

Nu var kanske mina extrema, men det är dessa saker som är baksidan med game som jag ser det hela.

Och att livet blir en enda lång jakt på fitta såpass att killen blir totalt okalibrerad och inte kan umgås normalt längre utan endast fungerar i krogmiljö där han på något mystiskt vis lyckas dra hem brudar på löpande band trots att umgängescirkeln runt honom tycker han blivit en störd mupp och refererar till honom som "konstig" på ett mycket dåligt vis. (En polare till mig)

Hah, vad menar du med punkt B? fatta faktiskt inte..
2013-02-28,23:40,
Inlägg: #22
Side effect med game
Arctic Skrev:C) Chilla polare får flippen och blir jobbiga brölapor för att man måste ju vara uber-leet-alpha11!!! Det där med kalibrering går förbi många.

Nu var kanske mina extrema, men det är dessa saker som är baksidan med game som jag ser det hela.

Och att livet blir en enda lång jakt på fitta såpass att killen blir totalt okalibrerad och inte kan umgås normalt längre utan endast fungerar i krogmiljö där han på något mystiskt vis lyckas dra hem brudar på löpande band trots att umgängescirkeln runt honom tycker han blivit en störd mupp och refererar till honom som "konstig" på ett mycket dåligt vis. (En polare till mig)

Definitivt det här.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-03-01,01:00,
Inlägg: #23
Side effect med game
Arctic Skrev:C) Chilla polare får flippen och blir jobbiga brölapor för att man måste ju vara uber-leet-alpha11!!! Det där med kalibrering går förbi många.

Nu var kanske mina extrema, men det är dessa saker som är baksidan med game som jag ser det hela.

Och att livet blir en enda lång jakt på fitta såpass att killen blir totalt okalibrerad och inte kan umgås normalt längre utan endast fungerar i krogmiljö där han på något mystiskt vis lyckas dra hem brudar på löpande band trots att umgängescirkeln runt honom tycker han blivit en störd mupp och refererar till honom som "konstig" på ett mycket dåligt vis. (En polare till mig)

Barney Stinson Smile
2013-03-01,10:56,
Inlägg: #24
Side effect med game
Badboll Skrev:Hah, vad menar du med punkt B? fatta faktiskt inte..

Pua och droger/alkohol/steroider går oftast hand i hand.
2013-03-01,14:58,
Inlägg: #25
Side effect med game
Arctic Skrev:Det jag har märkt är:

A) Svårare att släppa ned garden och bli "kär" som man kunde innan. När man vet hur skiten fungerar och hur lätta tjejer är på foten när rätt snubbe går förbi. Enda sättet att motverka är att få henne att investera. Vilket gör att man kan bli överdrivet desperat istället. Fin balansgång där.

Japp detta har jag märkt av väääldigt mycket, enda sen jag typ läste david deangelo 2005 så har jag haft något så ofantigt mycket svårare att bli kär då jag innerst inne vet att det inte är den "magi" jag trodde det var när jag var mindre, "soulmate" osv, men enbart naturens sätt att se till att man reproducerar och att känslan kan manipuleras igång bara man känner till vilka knappar man ska trycka på.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-01,16:08,
Inlägg: #26
Side effect med game
Evilvalle Skrev:Japp detta har jag märkt av väääldigt mycket, enda sen jag typ läste david deangelo 2005 så har jag haft något så ofantigt mycket svårare att bli kär då jag innerst inne vet att det inte är den "magi" jag trodde det var när jag var mindre, "soulmate" osv, men enbart naturens sätt att se till att man reproducerar och att känslan kan manipuleras igång bara man känner till vilka knappar man ska trycka på.

Yep, det är i den situationen jag sitter i nu. Är jag "kär" i flickvännen? Vi har skitkul tillsammans och hon är riktigt bra enligt de kriterier jag har. Men jag känner ingen skillnad ifall jag skulle vara singel heller, trots att hon är bättre än alla brudar jag träffat hittills. Efter jag började med PUA försvann magin.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 2,017 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,346 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,122 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,757 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,429 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,162 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,636 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 976 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,450 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,119 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}