LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips på bra dejtingsite!
2012-10-24,22:19,
Inlägg: #1
Tips på bra dejtingsite!
Hej!

Funderar på att testa nätdejting som verkar vara inne nuförtiden. Googlade mig frma på nätet och hittate en hel uppsjö med olika sajter. Någon som har erfarenhet från dessa och kan tipsa om vilken man i såfall bör registrera sig på?
2012-10-24,22:25,
Inlägg: #2
Tips på bra dejtingsite!
Jag kör på happypancake.com och badoo.com just nu. Hade dock bäst utdelning på mötesplatsen.se. Men det kostar pengar om det ska vara värt att använda.
2012-10-24,22:26,
Inlägg: #3
Tips på bra dejtingsite!
Badoo e najs, har en polare som har mötesplatsen. De bara öser in brudar därifrån
find it, fuck it, forget it.
2012-10-24,22:32,
Inlägg: #4
Tips på bra dejtingsite!
WALL-E Skrev:Jag kör på happypancake.com och badoo.com just nu. Hade dock bäst utdelning på mötesplatsen.se. Men det kostar pengar om det ska vara värt att använda.

Pannkakan har jag testat. Gått riktigt dåligt för mig där. Vet i fan hur jag ska få brudarna att nappa. 1 av 20 svarar möjligen.

Badoo alltså? Är det så bra? Har login men aldrig testat betalfunktionen.
2012-10-24,22:33,
Inlägg: #5
Tips på bra dejtingsite!
sphinx Skrev:Pannkakan har jag testat. Gått riktigt dåligt för mig där. Vet i fan hur jag ska få brudarna att nappa. 1 av 20 svarar möjligen.

Badoo alltså? Är det så bra? Har login men aldrig testat betalfunktionen
.

yes, ne inte jag heller
find it, fuck it, forget it.
2012-10-24,22:38,
Inlägg: #6
Tips på bra dejtingsite!
TobiasK Skrev:yes, ne inte jag heller

Kan man skriva till tjejerna och få kontakt utan att betala?
2012-10-24,22:46,
Inlägg: #7
Tips på bra dejtingsite!
sphinx Skrev:Kan man skriva till tjejerna och få kontakt utan att betala?

Ja det kan man, fattar inte vad det är man betalar för.
2012-10-24,22:47,
Inlägg: #8
Tips på bra dejtingsite!
sphinx Skrev:Pannkakan har jag testat. Gått riktigt dåligt för mig där. Vet i fan hur jag ska få brudarna att nappa. 1 av 20 svarar möjligen.

Badoo alltså? Är det så bra? Har login men aldrig testat betalfunktionen.

Går helt värdelöst för mig på pannkakan också för övrigt. Bara ett stort gäng bekräftelsehoror där.
2012-10-24,22:49,
Inlägg: #9
Tips på bra dejtingsite!
WALL-E Skrev:Går helt värdelöst för mig på pannkakan också för övrigt. Bara ett stort gäng bekräftelsehoror där.

Jupp, det är därför jag funderar på att skaffa ett betalkonto, kanske är mer serriöst på sådana sajter?! Kan ju vara värt några hundra för att ha något att göra under vardagskvällarna i höstmörkret.
2012-10-24,22:55,
Inlägg: #10
Tips på bra dejtingsite!
sphinx Skrev:Kan man skriva till tjejerna och få kontakt utan att betala?

oja, men max 20st konvos igång samtidigt, man kan inte se alla bilder osv osv. Man behöver inte betala för o få ligga Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-10-24,23:23,
Inlägg: #11
Tips på bra dejtingsite!
TobiasK Skrev:oja, men max 20st konvos igång samtidigt, man kan inte se alla bilder osv osv. Man behöver inte betala för o få ligga Smile

Laddar du upp minst 3 bilder på dig själv tror jag det var, så kan du se deras... YEY Big Grin
2012-10-24,23:52,
Inlägg: #12
Tips på bra dejtingsite!
Kör bara hp själv, med bra resultat. Men det är klart på en betalsite är väl dels tjejen mer angelägen att träffa nån och konkurrensen mindre. Är inte genomsnittsåldern lite högre på typ Mötesplatsen också?
2012-10-25,00:43,
Inlägg: #13
Tips på bra dejtingsite!
TheD Skrev:Kör bara hp själv, med bra resultat. Men det är klart på en betalsite är väl dels tjejen mer angelägen att träffa nån och konkurrensen mindre. Är inte genomsnittsåldern lite högre på typ Mötesplatsen också?

Vad är "bra resultat"?
2012-10-25,02:21,
Inlägg: #14
Tips på bra dejtingsite!
WALL-E Skrev:Vad är "bra resultat"?

Om man får till ett flertal avslut imo
find it, fuck it, forget it.
2012-10-25,02:38,
Inlägg: #15
Tips på bra dejtingsite!
WALL-E Skrev:Vad är "bra resultat"?

Väldigt subjektivt naturligtvis. Mitt huvudmål med game är inte att ligga med så många som möjligt och definitivt inte med så många internettjejer som möjligt. Är periodare vad gäller internetgame så gör "raider" ibland.
Första gjorde jag i november förra året. Mitt internetgame sög då, men träffade en tjej några ggr som jag inte var speciellt intresserad av.
Raid 2 i april. Nu var mitt game bättre. F-closeade 2 tjejer (den ena topp2 av mina bästa ligg) och träffade ett par till som inte var intressanta.
Raid 3 i augusti/september. Ligger fortfarande med tre tjejer från den raiden (varav 2 går in på topp-listan över bästa sex nånsin, och den tredje är en av dom snyggaste tjejerna jag dejtat). Utöver dom har jag haft en första dejt med en som jag är relativt säker på att closea framöver.
Var inne igår och idag och har hittills fixat två tjejer att träffa. Vilket jag egentligen inte har tid att göra då jag redan har tjejer att ligga med och annat att jobba på..

Utöver dessa så är det såklart massa nr-close och självklart är det en miljon tjejer som inte har svarat på mina mail osv. Jag har ingen presentation så hade kanske fått fler svar då. Kan inte jämföra med andra siter men för mig har hp funkat bra iaf.
2012-10-25,03:24,
Inlägg: #16
Tips på bra dejtingsite!
TheD Skrev:Väldigt subjektivt naturligtvis. Mitt huvudmål med game är inte att ligga med så många som möjligt och definitivt inte med så många internettjejer som möjligt. Är periodare vad gäller internetgame så gör "raider" ibland.
Första gjorde jag i november förra året. Mitt internetgame sög då, men träffade en tjej några ggr som jag inte var speciellt intresserad av.
Raid 2 i april. Nu var mitt game bättre. F-closeade 2 tjejer (den ena topp2 av mina bästa ligg) och träffade ett par till som inte var intressanta.
Raid 3 i augusti/september. Ligger fortfarande med tre tjejer från den raiden (varav 2 går in på topp-listan över bästa sex nånsin, och den tredje är en av dom snyggaste tjejerna jag dejtat). Utöver dom har jag haft en första dejt med en som jag är relativt säker på att closea framöver.
Var inne igår och idag och har hittills fixat två tjejer att träffa. Vilket jag egentligen inte har tid att göra då jag redan har tjejer att ligga med och annat att jobba på..

Utöver dessa så är det såklart massa nr-close och självklart är det en miljon tjejer som inte har svarat på mina mail osv. Jag har ingen presentation så hade kanske fått fler svar då. Kan inte jämföra med andra siter men för mig har hp funkat bra iaf.

Jag måste suga på happypancaking helt enkelt. Har fått några nummer. That's it.
2012-10-25,07:41,
Inlägg: #17
Tips på bra dejtingsite!
TheD Skrev:Väldigt subjektivt naturligtvis. Mitt huvudmål med game är inte att ligga med så många som möjligt och definitivt inte med så många internettjejer som möjligt. Är periodare vad gäller internetgame så gör "raider" ibland.
Första gjorde jag i november förra året. Mitt internetgame sög då, men träffade en tjej några ggr som jag inte var speciellt intresserad av.
Raid 2 i april. Nu var mitt game bättre. F-closeade 2 tjejer (den ena topp2 av mina bästa ligg) och träffade ett par till som inte var intressanta.
Raid 3 i augusti/september. Ligger fortfarande med tre tjejer från den raiden (varav 2 går in på topp-listan över bästa sex nånsin, och den tredje är en av dom snyggaste tjejerna jag dejtat). Utöver dom har jag haft en första dejt med en som jag är relativt säker på att closea framöver.
Var inne igår och idag och har hittills fixat två tjejer att träffa. Vilket jag egentligen inte har tid att göra då jag redan har tjejer att ligga med och annat att jobba på..

Utöver dessa så är det såklart massa nr-close och självklart är det en miljon tjejer som inte har svarat på mina mail osv. Jag har ingen presentation så hade kanske fått fler svar då. Kan inte jämföra med andra siter men för mig har hp funkat bra iaf.


Ok nice jobbat! Du får jättegärna ge lite hint i hur man ska fånga intresset hos dessa brudar.
2012-10-25,10:26,
Inlägg: #18
Tips på bra dejtingsite!
Använde happypancake förut, legat med tjejer därifrån. Det jag märkt funkar bäst är att kvalificera tjejen på ett lekfullt sätt.
Ämne: Åt precis dom mest under bara kakorna
Meddelande: Så mim första fråga måste vara, kan du baka?


Skrivit samma replik i andra trådar, funkar och bryter isen.
Badoo blir jag knäpp av, funkar inte alls att close:a där för mig.

Emocore kan du ragga på om du gillar emo och rock tjejer
Hamsterpaj om du är 15 - 17.
IMVU - mkt nördiga tjejer - legat med 2 därifrån, ena är min flickvän idag Smile
2012-10-25,13:35,
Inlägg: #19
Tips på bra dejtingsite!
Chocolate, vad är IMVU?

Förutom att få tjejen att kvalificera sig så försöker jag vara ganska normal. Finns överflöd av creepy guys så dom tjejerna jag träffat tycker det är rätt skönt med en normal kille som inte skriver att han vill knulla dom det första han gör. Så jag är inte speciellt sexuell, utan sexuell spänning finns alltid mellan en man och kvinna. Speciellt på en dejtingsite så förstår nog dom flesta tjejerna ändå att man har ett sexuellt intresse för dom. Ligger hellre med tjejerna irl än pratar massa sex på en dejtingsite. Att vara sexuell har inte alls funkat för mig faktiskt, och om det gjort det så är det riktigt "lätta" tjejer som jag troligen fått numret av ändå.

Jag är inte världsbäst på detta och det här är bara min uppfattning och ingen sanning, men när jag läser FRConfused här (speciellt från många nya) så tycker jag många är alldeles för benägna att styra det mot sex för tidigt, och är överdrivet "roliga" vilket gör en till en dancing monkey snarare än någon tjejerna vill ligga med. Har själv gjort båda dom misstagen tidigare, och det funkar bättre för mig att tona ner det lite och vara mer "normal".
2012-10-25,16:25,
Inlägg: #20
Tips på bra dejtingsite!
Detta är tjej-stereotypen på badoo

WALL-E — 03:49
Jag gillar glass
Malin — 03:50
Mm e en glass skojja e fan inte de hahah
Malin — 03:50
Skojja asså XD


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Request: tips på ONline dating guides? illdan 9 3,777 2012-12-12,01:09
Senaste inlägg:: russel
  Tips angående bilder ni lägger ut på dejtingsidor Ragnarök 3 1,576 2012-08-09,22:50
Senaste inlägg:: Jens
  Lite feedback och tips tack neandertalaren 7 2,844 2012-03-22,16:39
Senaste inlägg:: Broner

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}