LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför du inte får svar vid nätgame!
2015-03-27,13:09,
Inlägg: #1
Varför du inte får svar vid nätgame!
Skapade en kvinnlig profil på Badoo en gång för att se nätgame från andra sidan.
Loggade in i dag och mötes av det här! Man ska ju inte vara allt för förvånad om man inte får svar Tongue[/php]


Bifogade filer
.jpg   image.jpg (Storlek: 109.68 KB / nedladdningar: 227)
2015-03-27,13:33,
Inlägg: #2
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
haha, lol, motsvarar männen i en hel byhåla.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-03-27,15:12,
Inlägg: #3
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
hahhhahah
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-27,15:44,
Inlägg: #4
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
haha sick, hur många meddelande har det trillat in under samma tidsperiod?
2015-03-27,15:57,
Inlägg: #5
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
Loool. Hur snygg var du?
2015-03-27,16:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-27,16:05 av {2} Powerwolf.)
Inlägg: #6
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-27,15:44)Fiskarn Skrev: haha sick, hur många meddelande har det trillat in under samma tidsperiod?

Kul är ju att nämna att jag inte loggat in på ett år ungefär. Ändå så här mycket!
Räknaren stoppar vid 99+ men jag tror jag raderade typ 600 meddelanden.

Är hemma och är förkyld så sitter och exprimenterar lite nu. Jag har spamklickat ja på alla killar som dyker upp i encounters bara för att se hur dom svarar. Se hur det ligger till med det manliga släktet på internet i allmänhet. Och det verkar hittils inte vara mycket att hurra för! "målet" idag är att att åtminstone se 1 snubbe som kan skriva ett intressant första meddelanden.

På denna tjejens presentation har jag skrivit bland annat att killarna bör undvika trista openers som hej hur mår, vad händer i helgen, kommentera hur söt jag är eller rena sexinviter. Och tjejen jag valt bilder från nån random blogg är väl en 7a.

Nästan 90% av alla första meddelAnden handlar ändå om dessa saker jag skrev att jag inte vill se. De andra är typ liknande. Kanske 15% av killarna blir arga o kallar mig hora, tråkig eller liknande om dom inte fått svar inom 1 timme. Cirka 150 killar har skrivit idag! Och hittils inte ett enda intressant meddelande.
2015-03-27,16:16,
Inlägg: #7
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
Och sen undrar grabbar varför tjejer är så sinnesjukt jävla flakeiga idag och går runt med uppblåsta egon? Big Grin

Min bild av nätgame är att det i princip är som att vinna 1 miljon på lotteriet att få ligga med en het brud, så har aldrig satt mig in i det på riktigt och tänker nog fan aldrig göra heller.
Och någonstans känns det ganska avtändande med en brud som kommer över och knullar efter några textmeddelanden på en app. Aldrig att det kan ge samma rush som att fiska hem en donna från en utekväll.

Inget hat till er som håller på här, just sayin. Smaken är väl som baken..

Men kolla in den här. Samma sjuka skit:
2015-03-27,16:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-27,16:34 av {2} Powerwolf.)
Inlägg: #8
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-27,16:16)Bruno Skrev: Och sen undrar grabbar varför tjejer är så sinnesjukt jävla flakeiga idag och går runt med uppblåsta egon? Big Grin

Min bild av nätgame är att det i princip är som att vinna 1 miljon på lotteriet att få ligga med en het brud, så har aldrig satt mig in i det på riktigt och tänker nog fan aldrig göra heller.
Och någonstans känns det ganska avtändande med en brud som kommer över och knullar efter några textmeddelanden på en app. Aldrig att det kan ge samma rush som att fiska hem en donna från en utekväll.

Inget hat till er som håller på här, just sayin. Smaken är väl som baken..

Men kolla in den här. Samma sjuka skit:


Exakt så som i klippet är det just nu :p

Vi grabbar är ju visserligen medskyldiga till att blåsa upp tjejers ego så förbannat. En 4 i vanliga livet tror ju hon är en 8-9 om hon haft insta, tinders osv. Men som sagt detta vanliga beta beteende uppskattades ju fram till för kanske 100 år sedan, eller mindre.

Kan tilläga att utseende är ju viktigt som fan för internetgame som alla här redan vet. MEN, när jag sitter här o får 40 nya meddelanden i timmen så fann jag jävligt snabbt att jag inte ens har nån lust att kika in på profilerna. Så att man är grym på att skriva blir jävligt viktigt oxå!
2015-03-29,17:10,
Inlägg: #9
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
haha jag skapade en kvinnlig användare på en dejtingsida en gång. för skojs skulle så la ja upp en bild på en brud som var ganska fet och på en skala 1-10 så max en 4 a i utseende på henne. skrev en kort prestext i stil med. glad och trevlig tjej som söker den rätta killen med glimten i ögant som kan ta mig med storm. Tror iallafall ja fick runt 30 meddelanden på en dag. sen testade jag ha en lite snyggare tjej typ 7:a då fick ja lite över 100 svar på en dag Smile 95 % av alla meddelanden var typ hej, hur är läget ? Smile och hur ska man göra för att få en sån snygg tjej som dig intresserad ?
2015-03-29,17:19,
Inlägg: #10
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-29,17:10)vladimir87 Skrev: haha jag skapade en kvinnlig användare på en dejtingsida en gång. för skojs skulle så la ja upp en bild på en brud som var ganska fet och på en skala 1-10 så max en 4 a i utseende på henne. skrev en kort prestext i stil med. glad och trevlig tjej som söker den rätta killen med glimten i ögant som kan ta mig med storm. Tror iallafall ja fick runt 30 meddelanden på en dag. sen testade jag ha en lite snyggare tjej typ 7:a då fick ja lite över 100 svar på en dag Smile 95 % av alla meddelanden var typ hej, hur är läget ? Smile och hur ska man göra för att få en sån snygg tjej som dig intresserad ?

Angående det sista exemplet: de har väl sett chodefilmer där tafatt är lika med gulligt/attraktivt. Hah.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-03-29,19:48,
Inlägg: #11
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-29,17:19)TonightIsTheNight Skrev: Angående det sista exemplet: de har väl sett chodefilmer där tafatt är lika med gulligt/attraktivt. Hah.

Haha med den öppningen har man halva inne, true story! Big Grin
2015-03-30,10:34,
Inlägg: #12
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
jo det var ett roligt experiment jag gjorde i yngre år Smile det var rätt underhållande att öppna alla meddelanden o sitta och garva för sig själv hemma
2015-03-30,13:00,
Inlägg: #13
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-29,17:10)vladimir87 Skrev: haha jag skapade en kvinnlig användare på en dejtingsida en gång. för skojs skulle så la ja upp en bild på en brud som var ganska fet och på en skala 1-10 så max en 4 a i utseende på henne. skrev en kort prestext i stil med. glad och trevlig tjej som söker den rätta killen med glimten i ögant som kan ta mig med storm. Tror iallafall ja fick runt 30 meddelanden på en dag. sen testade jag ha en lite snyggare tjej typ 7:a då fick ja lite över 100 svar på en dag Smile 95 % av alla meddelanden var typ hej, hur är läget ? Smile och hur ska man göra för att få en sån snygg tjej som dig intresserad ?

Haha! Ja nästan alla öppningar är i den stilen! Väldigt många ursäktar sig när dom skriver. Som att dom skäms för att dom existerar. Har bläddrat igenom ungefär 400 nya svar nu! Och efter 3 dagar hittade jag 1!! Kille som skrev nått roligt! Är det någon härifrån eller? Tongue
2015-03-30,14:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-30,14:13 av {2} vladimir87.)
Inlägg: #14
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-30,13:00)Powerwolf Skrev: Haha! Ja nästan alla öppningar är i den stilen! Väldigt många ursäktar sig när dom skriver. Som att dom skäms för att dom existerar. Har bläddrat igenom ungefär 400 nya svar nu! Och efter 3 dagar hittade jag 1!! Kille som skrev nått roligt! Är det någon härifrån eller? Tongue


haha en kompis till mig var grinig över att han aldrig fick några svar när han skrev till brudar på happypancake. Enda han skrev var hej hur är läget? och han blev sur och tyckte det var ohyfsat av tjejerna att inte svara Tongue
2015-03-30,14:27,
Inlägg: #15
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-30,13:00)Powerwolf Skrev: Haha! Ja nästan alla öppningar är i den stilen! Väldigt många ursäktar sig när dom skriver. Som att dom skäms för att dom existerar. Har bläddrat igenom ungefär 400 nya svar nu! Och efter 3 dagar hittade jag 1!! Kille som skrev nått roligt! Är det någon härifrån eller? Tongue

Vad skrev denna herren? Tongue
Stay calm and play some beerpong
2015-03-30,16:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-30,16:19 av {2} Powerwolf.)
Inlägg: #16
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-30,14:27)Beerpong Skrev: Vad skrev denna herren? Tongue

Ett långt meddelande om blodpudding som sluta med frågan vad för paj jag gillar. Stack ut iallafall.

(2015-03-30,14:13)vladimir87 Skrev: haha en kompis till mig var grinig över att han aldrig fick några svar när han skrev till brudar på happypancake. Enda han skrev var hej hur är läget? och han blev sur och tyckte det var ohyfsat av tjejerna att inte svara Tongue

Haa! Det är rätt många ändå som blir arga när man inte svarat dom o börjar spamma o fråga varför man är så ohyfsad o självisk. Andra tycker som sagt att svaret på kreativitet är omänskligt svårt.
2015-03-30,17:19,
Inlägg: #17
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-30,16:15)Powerwolf Skrev: Ett långt meddelande om blodpudding som sluta med frågan vad för paj jag gillar. Stack ut iallafall.


Haa! Det är rätt många ändå som blir arga när man inte svarat dom o börjar spamma o fråga varför man är så ohyfsad o självisk. Andra tycker som sagt att svaret på kreativitet är omänskligt svårt.

Hahaha silken skön lirare haha
Stay calm and play some beerpong
2015-03-31,11:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-31,11:45 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #18
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-30,16:15)Powerwolf Skrev: Ett långt meddelande om blodpudding som sluta med frågan vad för paj jag gillar. Stack ut iallafall.

Intressant
Var det specifikt riktat mot något du skrivit i din profil eller var det något globalt?

Måste fan göra sånnahär undersökninga rom jag ska ge mig in på nätet.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-03-31,17:41,
Inlägg: #19
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-31,11:45)SvaMp_ Skrev: Intressant
Var det specifikt riktat mot något du skrivit i din profil eller var det något globalt?

Måste fan göra sånnahär undersökninga rom jag ska ge mig in på nätet.

Det var nog något han körde personligen. Det som bland annat står i pressen är att folk ska skriva nåt mer kreativt en hej, hej hur här det, vad händer i helgen osv. Ändå skriver 90% just det.
2015-03-31,18:21,
Inlägg: #20
RE: Varför du inte får svar vid nätgame!
(2015-03-30,16:15)Powerwolf Skrev: Ett långt meddelande om blodpudding som sluta med frågan vad för paj jag gillar. Stack ut iallafall.

Låter ju som något jag skulle skriva huehuehue

(2015-03-31,18:18)Toledo Skrev: jag kör bara tinder, och matchar man har man ju halva innan. Så skriver bara tjenare och en vink smiley samt en blink smiley

Med den där tegelväggen blir det cheat som fan att köra Tinder :p
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer haha 8 4,969 2015-05-09,05:32
Senaste inlägg:: Rednales
  Inte min typ/smak Numme 2 1,286 2013-04-01,19:21
Senaste inlägg:: devil
  Hjälp mig komma på ett bra svar HP felplacerad 9 4,322 2012-10-27,18:15
Senaste inlägg:: felplacerad
  Varför slutar tjejer svara? Rednales 4 2,358 2012-08-28,00:45
Senaste inlägg:: Lelo
  Ringa eller inte? Madrock 6 2,053 2012-07-06,17:14
Senaste inlägg:: Madrock
  Brudar som inte svarar George Costanza 7 3,070 2012-04-14,17:55
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}