LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad bör jag göra nu?
2012-10-31,01:03,
Inlägg: #1
Vad bör jag göra nu?
Jag har läst "The Attraction Code" och "The Game" trots min värdelösa Engelska och lite annat material här på sidan.

Innan jag skaffade mitt första seriösa förhållande så hade jag aldrig problem med brudar eller att träffa folk, utan jag hade att välja på, jag kunde lätt gå upp inför klassen och hålla tal utan problem eller ge en komplimang till skolans snyggaste brud. Jag skulle knappt kunna hålla tal för en grupp på 3-4 personer nu eller skriva på Facebook att jag tycker en brud är snygg.

Jag var tillsammans med mitt ex i cirkus 2år, hon tog min oskuld, hon var min första kärlek. Började med att jag gjorde de vanliga misstaget med att vara en äcklig chode och gav henne mer värde än vad hon behövde. Träffade nästan aldrig polare eller gick på krogen, utan det var bara bruden, bruden, bruden och träning. Har dock lärt mig sjukt mycket ifrån det förhållandet.

1. Mitt största problem är att jag oftast blir tyst, nervös och lite stel.
Så jävla drygt att känna sig som en liten pussy hela tin, innan jag skaffade brud som så träffade jag brudar och kunde snacka som om jag vore kungen himself.

Exempel: Vi var några polare som skulle förfesta men det blev inget av så vi hängde bara med brudarna vi planerade utgången med. Jag kände ingen av dom men det blev sån sjukt tråkig stämning, jag försökte vara med i samtalet men det kändes bara fel på något sett. Kändes som om jag blev tom på ord och visste inte vad jag skulle säga, så jävla tråkigt när det händer.

2. Jag tänker för mycket vilket är sjukt jobbigt. Jag känner att jag har en del bekräftelsebehov och är rädd för vad andra ska tycka och tänka.

Exempel: Är på krogen på dansgolvet och det enda som cirkulerar i huvudet är om jag ska våga dansa med henne eller om hon kommer tycka jag är ful/konstig. Eller på fotbollsträningen när det är någon övning så är jag rädd för att de äldre ska tycka att jag suger.

3. Hur gör ni för att hamna i ett bra state?

4. Jag kan dränka min kropp i alkohol men hur roligt är det och oftast så uppfattas man som dryg av brudar. Jag vill kunna gå ut och dricka medelmåttigt och även kunna dra hem brudar.

5. Arbetslös, utan körkort och enda intresset är att träna och hänga på krogen(bra kombo, eller? Rolleyes)

6. Vissa dagar har jag så jävla svårt att släppa mitt ex, är vänner med några av hennes kompisar och bröder så fort jag ser något som förknippas med henne så börjar jag tänka på henne och mår dåligt. Notera att det här händer ytterst sällan men sjukt jävla jobbigt när det händer. (Hon tog bort sin facebook)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har "polarn" hotat mig? Vad göra? Entreprenören 18 3,719 2018-01-07,03:44
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,427 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  HUR fan ska man göra?!?!?! Flumrider 10 5,103 2013-10-19,19:41
Senaste inlägg:: Player
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,654 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Hur ska jag göra med "kompisarna"? sjoggaa 10 3,735 2013-05-11,15:18
Senaste inlägg:: sjoggaa
  bootycall! vad ska jag göra ?! Mr a 9 3,619 2013-03-23,15:18
Senaste inlägg:: russel
  Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?! Donjohan 4 1,749 2012-08-02,18:05
Senaste inlägg:: Anonymous

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}