LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
bootycall! vad ska jag göra ?!
2013-03-18,18:17,
Inlägg: #1
bootycall! vad ska jag göra ?!
Tja!

det är såhär att jag har fixat "bootycall" hos mig ikväll det roliga är att jag inte vet vad jag ska göra då när hon kommer över.

(hon och hennes två tjejer brukar hänga hos mig med mina polare, då brukar det inte vara något sexuelt mellan oss. men när det är fest så brukar vi kyssas lite då och då under festen.)

jag behöver hjälp/ konkreta tips när dett gäller "bootycall".
vad ska man göra från att hon kommer in, fore och efter sexet.
och är det klokt att ha sex dagen innan en tenta ?


/A
2013-03-18,18:27,
Inlägg: #2
bootycall! vad ska jag göra ?!
Beror helt på hur mycket du har eskalerat tidigare, snackat något sex över sms tex vad du vill göra med henne osv? Hon har säkert frågat dig "vad ska vi hitta på då?" (klassisk fråga) jag brukar köra med "har en flaska rött/lite öl som behöver drickas upp".. du kan egentligen här säga precis vad som helst, tjejen vill bara att DU tar kommando..

Sen finns det massor av saker du kan hitta på, hångla upp henne direkt innanför dörren.. krävs dock lite balls har ni hånglat innan och snackat lite snusk ska det inte vara några problem. Alt, dra lite youtube, kortspel, kasta kort på henne, anklaga henne för att hon fuskar osv.. skapa stämning.. be henne hämta vatten, belöna henne, om hon vägrar hämtar du vatten till dig själv doppa ditt finger i det och skvätt det på henne..

Annars funkar alltid film, jag brukar sätta mig en bit ifrån.. tjejer förväntar sig alltid att man ska krypa upp i deras famn direkt för att de ska kunna säga "inte än" efter en stund in i filmen ifall du hör henne sucka lite lätt så säger du "ska du sitta där borta hela filmen eller, kom och sätt dig här?" slå med handen bredvid dig..

Alltså det finns HUR mycket saker som helst att göra, bara använd din fantasi.. testa dig fram!
2013-03-18,18:43,
Inlägg: #3
bootycall! vad ska jag göra ?!
Skapa lättsam atmosfär, reta henne, driv med na, kittla henne or whatever, inget är en big deal, dra på en film, säg åt na å hämta saft åt dig, vägrar hon säg att hon är en olydig liten flicka å förtjänar spank etc.

Sålänge det är lättsamt så äru good to go.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-18,20:05,
Inlägg: #4
bootycall! vad ska jag göra ?!
Är det ett regelrätt bootycall så är ju kalaset good to go, så att säga. Du har alltså ganska fria tyglar och det ska mycket till för att du ska fucka upp det.

Så... Gör vad som, som andra sagt. Är du obekväm redan nu så kan ju en film vara bra räddning, eskalera under filmens gång.

Hur som helst, du kommer ju få doppa, och det är det enda som betyder något. :-)
2013-03-19,14:01,
Inlägg: #5
bootycall! vad ska jag göra ?!
Nu ställer vi alla oss frågan, hur gick det? Wink
2013-03-20,21:28,
Inlägg: #6
bootycall! vad ska jag göra ?!
Precis update maestro.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-22,21:27,
Inlägg: #7
bootycall! vad ska jag göra ?!
jag tackar för alla svar ! <3

kortfattat, det blev ingen trekant eller sex Sad
såhär gick det:
fick ett samtal precis innan att hon skulle hänga med sin vän men undrade ifall hon fick föjla med sa till henne , sure ta med din kompis.
när de väll kom så välkomnade jag de med en varsin kram och så gick de in i min lilla etta.
HBvän satte sig direkt vid min dator och började facebook:a och läsa
bloggar, HBbootycall joinade henne.
jag agerade inte nervöst eller så men kände att jag hamnade utanför och därmed visste inte vad jag skulle göra så jag diskade klart min disk och torkade mitt bord.
helt fryst i huvudet, men jag frågade om de ville ha någonting att äta eller dricka.
anyway så när jag var klar och satte mig vid datorn så började jag styra samtalet mot sex, olika ställen man har haft sex osv, de satt då i min säng och jag vid datastolen. efter ett tag så jag tog datorn och skulle sätta mig mellan de men när jag sa till HBvän att flytta på sig så ville hon inte ( test ? ) så jag satte mig över henne till slut flytta hon på sig.
well well nu när jag satt mellan de så satte jag på en film ( magic mike ) ock sa till HBbootycall att ligga under täcket fär att sedan försöka eskalera.
under filmen så försökte jag snacka lite skit och lätta på stämingen för att leda det hela till lite mer sexuella samtal och spänning.
HBvän nämnde under kvällen om jag kunde hämta mina kompisar och under filmen så sa hon att hon inte gillar att ha trekant...
eskaleringen med HBbootycall fanns knappt Sad och hon var trött eller depping hela kvällen.
klockan blev 01:00 så stannade jag filmen och sa åt de att jag måste sova.
jag gjorde dåligt ifrån mig ingen trekant, inget sex, ingen sömn och ingen superhjärna på tentan dagen efter...

den kvällen hade jag inga bollar...FML

anyway ikväll blir det fest med grabbarna hos min polare och de tjejerna kommer + några fler flickor så vi får se om jag kan bli lite mer man och våga eskalera och ta med henne hem annars blir det en krogen runda.

vad kunde jag gjort bättre?
2013-03-23,06:11,
Inlägg: #8
bootycall! vad ska jag göra ?!
F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE F-CLOSE !


MED HBbootycall ! Big Grin
2013-03-23,06:16,
Inlägg: #9
bootycall! vad ska jag göra ?!
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Underbart att läsa! GRATTIS
2013-03-23,15:18,
Inlägg: #10
bootycall! vad ska jag göra ?!
såååådärja Mr.a. Grymt !!!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har "polarn" hotat mig? Vad göra? Entreprenören 18 3,739 2018-01-07,03:44
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,427 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  HUR fan ska man göra?!?!?! Flumrider 10 5,106 2013-10-19,19:41
Senaste inlägg:: Player
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,656 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Hur ska jag göra med "kompisarna"? sjoggaa 10 3,735 2013-05-11,15:18
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Vad bör jag göra nu? kroos 1 989 2012-10-31,01:03
Senaste inlägg:: kroos
  Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?! Donjohan 4 1,751 2012-08-02,18:05
Senaste inlägg:: Anonymous

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}