LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
2012-11-01,22:13,
Inlägg: #1
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Den senaste tiden har jag öppnat mer än vanligt och oftast varit sjukt direkt. Om jag någon gång har kört någon slags "game" så har det varit under dagtid och då jag börjat med att kvalificera tjejen, inte för att det är en teknik, utan för att se om jag orkar lägga ner tid på henne + social conditioning från deras sida.

Ute på klubbar har jag varit sjukt direkt, öppnat med "jag älskar dig" och "jävlar vilken röv, den vill man knulla". Blivit dissad sjukt mkt, closeat en del, men framför allt har jag lärt mig en sak. Tjejer kommer alltid respektera dig om du är direkt; visst, ibland händer det att deras kompisar knuffar undan en, att tjejen kollar konstigt på en... men de kommer alltid ha respekt för dig och inte prata illa om dig.

Tjejer pratar illa om killar som pratar allmänt bullshit och sedan försöker att göra ett move "från ingenstans", som inte är kongruenta med vad de vill - aka creepy.

En annan sak är att jag blivit dissad och i två fall har tjejerna kommit fram till mig senare. Även om jag blivit totaldissad först "Högskolerepliker funkar inte på mig, men du kommer säkert att hitta en osäker fjortis någon dag" (efter att jag sa att jag ville "göra syndiga saker" med henne). Idag såg hon mig på stan och kom fram och började tjöta. En annan vars rumpa jag kommenterade med att jag vill knulla den, kollade på mig konstigt och flyttade på sig när jag började smeka henne ovanpå byxorna. Nu ska vi ses för en day2 etc...

O just det... en annan lärdom... hög testo = allmänt välmående, bra state (dvs. man är opåverkad av responsen) och så vill man knulla allt som rör sig. Antar att det är därför som de flesta naturals spänner på allt på två ben Tongue
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-01,22:25,
Inlägg: #2
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Bra post! 100% agree!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-03,00:59,
Inlägg: #3
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Precis vad jag behövde läsa, tack.

Visa intent, gogo
2012-11-03,01:01,
Inlägg: #4
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Love this shit.
2012-11-03,12:23,
Inlägg: #5
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Skön läsning, ska också börja med direct game särskilt på klubbarna.
2012-11-03,15:32,
Inlägg: #6
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
kroos Skrev:Skön läsning, ska också börja med direct game särskilt på klubbarna.

Jo, jag tänker att i synnerhet om tjejen är ointressant i övrigt /rent socialt men jag är kåt på henne så är väldigt direct the way to go (alternativt ge fan i det), passar mig som person med att vara ärlig och frispråkig. För varje man raggar på så ökar oddsen att man får ligga och man förlorar ingenting efteråt... man vinner erfarenhet... blir mer "ickereaktiv emotionellt" när man går efter det man vill ha o lägger mindre värde vid enskilda responser och slipper slösa tid på fel targets... utvecklar starkare frame och verklighet.

Skall snart till Tjeckien / Prag och blir att köra direct game som fan, i synnerhet på de som inte är nåt vidare på engelska LOL. Har läst att engelska-kunskaper varierar bland befolkningen men är okey överlag... brudarna är mer sexuellt öppna än i andra östeuropeiska länder med (även om konkurrensen sägs vara högre där än på många andra ställen Tongue).

Även om man inte är så värst socialt kompetent tkr jag det är logiskt att man får ett starkt beteende om man är kongruent med en direct approach och stark i sin intent.... vilket är attraktivt. "Man ser / man tar" som på stenåldern :]

Brudar med låg fettinlagring / lean kropp med platt tjejmage + hög energi har mer testosteron enl. forskning = kåtare = mer våt i fittan. Kanske värt att ha i åtanke när man väljer targets för direct Big Grin. BMI + energinivåer, hahah.
2012-11-03,18:21,
Inlägg: #7
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Jävligt bra. + på det!
2012-11-07,20:41,
Inlägg: #8
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Jag föll hårt i somras då jag gjorde bort mig med en brud som jag verkligen ville ha och som gillade mig, för jag skulle spela "svår". Det gjorde jävligt ont. Och när det inte kan bli värre och göra mer ont så blir resten lätt. Man har inget att förlora. Säger inte att man ska sälja sig själv till bruden, men var kongruenta, visa intent och intresse, men visa också om du inte tycker om någonting hon gör eller hur hon beter sig. Att säga att man älskar hennes kropp, tycker att hon är sexig är inte needy i sig, det handlar om vem man är (IRL, när det kommer till text-game och online så är det annorlunda för hon ser inte ditt beteende).

Jag har aldrig mått bättre eller fått bättre resultat tidigare. Å andra sidan har jag även styrt upp resten av mitt liv, så det gör verkligen inte ett skit om jag blir dissad. Alla kan inte älska en. Och det är sjukt mkt roligare att inte tänka på vad som är rätt och fel, så länge man har implementerat grunderna i sin personlighet, dvs non neediness, abundance etc. Är dock inte helt anti rutiner, det kan vara sjukt bra som nybörjare och som sedan sätter sig i bakhuvudet och man kan ta fram ibland om man vill. Tex att skapa lite drama för att self-amuse etc.

Jag går till exempel aldrig hem mer och tänker "tänk om..." etc, visst ibland missar jag att vara mer fysisk, men man blir stolt över sig själv över att bara presentera sig själv och sin vilja utan att darra. Desto fler dissar man får, desto mer ICY och stabil blir man. Till slut slutar man bry sig helt, och det är attraktivt.

Det är "I don't give a shit" men samtidigt inte göra saker bara för "att". Tex provocera bara för att försöka framstå som "I don't give a shit", det kan vara bra i början men senare måste man inse att det hela går ut på att kunna göra det man vill helt enkelt (utan att bry sig om resultatet).

Ingen magisk formel, men ger resultat och är bra för själen. Man känner sig inte som en manipulerande robot och man blir inte knäpp i skallen av allt överanalyserande.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-07,20:53,
Inlägg: #9
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Vagabond, du skriver inspirerande. +1
2012-11-07,23:15,
Inlägg: #10
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Håller med TITN, mycket inspirerande post Vagabond! Har själv alltid gillat direkt game och det är det jag ska träna på. Känns mkt mer manligt och visa intresse än att spela "svår", mår alltid bättre när jag kör direkt. Det var säkert så det var för 50 år sen då killar var naturals, de körde direkt/ärligt.
2012-11-07,23:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-08,00:02 av {2} Vagabond.)
Inlägg: #11
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Precis. Det ligger i naturen för män att ta initiativ och för tjejer att testa männen genom att ge lite resistans.

Back to basics.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-08,02:48,
Inlägg: #12
Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens"
Vagabond Skrev:Jag föll hårt i somras då jag gjorde bort mig med en brud som jag verkligen ville ha och som gillade mig, för jag skulle spela "svår". Det gjorde jävligt ont. Och när det inte kan bli värre och göra mer ont så blir resten lätt. Man har inget att förlora. Säger inte att man ska sälja sig själv till bruden, men var kongruenta, visa intent och intresse, men visa också om du inte tycker om någonting hon gör eller hur hon beter sig. Att säga att man älskar hennes kropp, tycker att hon är sexig är inte needy i sig, det handlar om vem man är (IRL, när det kommer till text-game och online så är det annorlunda för hon ser inte ditt beteende).

Jag har aldrig mått bättre eller fått bättre resultat tidigare. Å andra sidan har jag även styrt upp resten av mitt liv, så det gör verkligen inte ett skit om jag blir dissad. Alla kan inte älska en. Och det är sjukt mkt roligare att inte tänka på vad som är rätt och fel, så länge man har implementerat grunderna i sin personlighet, dvs non neediness, abundance etc. Är dock inte helt anti rutiner, det kan vara sjukt bra som nybörjare och som sedan sätter sig i bakhuvudet och man kan ta fram ibland om man vill. Tex att skapa lite drama för att self-amuse etc.

Jag går till exempel aldrig hem mer och tänker "tänk om..." etc, visst ibland missar jag att vara mer fysisk, men man blir stolt över sig själv över att bara presentera sig själv och sin vilja utan att darra. Desto fler dissar man får, desto mer ICY och stabil blir man. Till slut slutar man bry sig helt, och det är attraktivt.

Det är "I don't give a shit" men samtidigt inte göra saker bara för "att". Tex provocera bara för att försöka framstå som "I don't give a shit", det kan vara bra i början men senare måste man inse att det hela går ut på att kunna göra det man vill helt enkelt (utan att bry sig om resultatet).

Ingen magisk formel, men ger resultat och är bra för själen. Man känner sig inte som en manipulerande robot och man blir inte knäpp i skallen av allt överanalyserande.

Bra skrivet, därför tycker jag att dra ut nykter är det bästa just för att verkligen stämma av vad din inner core står för/ säger.
Att ha alcohol i blodet gör det 100x lättare att verkligen "Don't give a fuck" pga bedövning av hjärnan etc.


Att vara full eller det räcker med ett par bira och man säger/gör grejer är ingen biggie tycker jag.

Att dra ut nykter och pusha är grymt för självkänslan.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,986 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,329 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,539 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,042 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,736 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,415 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,150 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,608 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 960 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,437 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}