LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"du fortfande inne i hela The game grejen"
2012-11-02,15:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-03,12:27 av {2} selected.)
Inlägg: #1
"du fortfande inne i hela The game grejen"
Jag har pratat med en brud. Hon leker för mycket svårfångad, hon skrev även så här innan "Har attityd för att killar ska ge upp" eftersom jag sa hon hade lite utav attityd.

Senare frågade jag hur gammal hon var för hon sa hela tiden att hon var äldre än mig och att hon sa hela tiden att jag var yngre än henne o inte ville ha en lammkött osv. men grejen är att jag är ett år äldre än henne men min ålder står fel sen när jag reggade mig på sidan men inget jag vill bevisa o så , forsätte leka lite med henne för att hon själv ska ta reda på det.

hon: jag är 24 år gammal varför??

jag: "hahha vaa du såg ut som 30 år... men skenet kan bedra"

hon: De är va du önskar för kunna sätta ner mig .. Men jag vet att ja ser ung ut

jag: nee inte min grej riktig. jag sa bara vad jag tyckte. men tänk om jag är äldre än dig med tanke på du är 24

hon: De din åsikt, men majoritet av befolkningen håller inte med dig.. Ja kan knappt köpa redbull utan att bli legad .. Så ditt 30 rör mig inte ryggen..
Du äldre än mig? På hur du uttrycker dig knappast, du fortfande inne i hela The game grejen


Drygaste bruden nånsin jag har pratat med!

[Image: f27a0f3c0c7f11e2899a12313804ce11_7.jpg]

[Image: fb07381404a011e2b18c12313d051969_7.jpg]

[Image: 3869be50e89c11e18393123138100c1d_7.jpg]
2012-11-02,16:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-02,17:01 av {2} selected.)
Inlägg: #2
"du fortfande inne i hela The game grejen"
Toledo Skrev:Verkar som hon håller lite koll om PUA, bitchen är jobbig och dryg.

Jag har inte ens läst "The game" Sad

Det tror jag också på med tanke på att hon försöker game mig så här såg konversationen ut från början

jag: men hej mini

hon: Lilla söta vän ja är äldre än dig

jag: vad bra, men bara för det ska du inte styra o ställa Tongue

hon: styr och ställer alltid

jag: of coruse men när jag är borta mini

hon: du har inte en chans och styra och ställa runt mig lilla vän

jag: tuff brud, beror ju på vilken situation, i sängen kan du glömma styra och ställa men sånt snusk ska vi inte prata om.

hon: Omg tror du verkligen att du har en chans (märker här att hon gillade det jag sa)

jag: jag kan bara ge dig chansen, du får jobba lite för det, har du några bra egenskaper förutom du ser bra ut?

hon: Så du tror nu att jag ska tro att de ja som skall huka mig för dig?... Kom på något bättre så kanske du får mitt intresse

jag: pallar inte vara inne på denna sidan. släng över ditt nr så hörs vi där ist,

hon: ge du dit så får vi se om jag hör av mig

jag: xxxxxx bara för du verkar skön


Här hörde aldig av sig vilket jag gjorde misstag här, jag borde aldrig gett ut mitt nummer istället och försökt leka med henne mer.


Hörde av mig efter 2 dagar,

jag: så vad hände med den "tuffa" bruden?

hon: var det jobbigt att inte få något samtal

jag: jaa verkligen jag satt och låste in mig själv och grät för du va så himla viktig...skämtåt sido...du är bara rädd för att bli kär i mig på distans, fortsätt låtsas du

hon: käri 23 åring???

jag: yes men det verkar som du skäms över din ålder är det därför du har gjort den osynlig? haha

hon: Nää ja skäms verkligen inte över min ålder men ja vill inte ha lamkött

--------------här blev det lite yadadada fårn båda håll ------------

SEN fick jag henne att vara reactive mot mig

jag: ja du verka ha lite utav attiytd

hon: Utsäkta? Kommer verkligen inte ha attityd för bevisa något.. Har attityd för att killar ska ge upp

sen fortsatte konvon enligt det jag skrev i trådstarten.
2012-11-02,18:52,
Inlägg: #3
"du fortfande inne i hela The game grejen"
Dra till med något ologiskt.

"Jag älskar doften av jordgubbar"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-02,18:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-02,19:02 av {2} selected.)
Inlägg: #4
"du fortfande inne i hela The game grejen"
russel Skrev:Dra till med något ologiskt.

"Jag älskar doften av jordgubbar"

svarade henne "klarar du inte av lite kritik? Så stel och tråkig, inte konstigt att du är singel du måste vara rätt så tråkig i sängen"

hon: Ursäkta ? Va har du med hur ja är i sängen ?!?!? Och ja är singel för JAG dumpa mitt ex


HAHAHAH
2012-11-02,19:23,
Inlägg: #5
"du fortfande inne i hela The game grejen"
selected Skrev:svarade henne "klarar du inte av lite kritik? Så stel och tråkig, inte konstigt att du är singel du måste vara rätt så tråkig i sängen"

hon: Ursäkta ? Va har du med hur ja är i sängen ?!?!? Och ja är singel för JAG dumpa mitt ex

HAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHA, alltså jag får känslan bara att hon är dryg, fortsätt nöta henne hitta känsliga punkter och skratta åt att det är löjligt, eller så skiter du bara i henne... vill du blåsa upp lite oväder så kan du skriva "dumpa ditt ex, minnen är något man förvränger med tiden, fortsätt ljuga för dig själv och andra.. gör det"

jag hade lätt skrivit så, för varför ska jag vara trevlig mot en dryg brud, kan ju ändå ta någon annan Wink
2012-11-02,19:40,
Inlägg: #6
"du fortfande inne i hela The game grejen"
Hon styr ju, du faller in i hennes frame
find it, fuck it, forget it.
2012-11-02,19:46,
Inlägg: #7
"du fortfande inne i hela The game grejen"
TobiasK Skrev:Hon styr ju, du faller in i hennes frame

Utveckla ditt svar. på vilket sätt hon styr och på vilket sätt hamnar jag i hennes frame?
2012-11-02,19:52,
Inlägg: #8
"du fortfande inne i hela The game grejen"
selected Skrev:Utveckla ditt svar. på vilket sätt hon styr och på vilket sätt hamnar jag i hennes frame?

jag: men hej mini

hon: Lilla söta vän ja är äldre än dig

jag: vad bra, men bara för det ska du inte styra o ställa Tongue

hon: styr och ställer alltid

jag: of coruse men när jag är borta mini
find it, fuck it, forget it.
2012-11-02,19:57,
Inlägg: #9
"du fortfande inne i hela The game grejen"
TobiasK Skrev:jag: men hej mini

hon: Lilla söta vän ja är äldre än dig

jag: vad bra, men bara för det ska du inte styra o ställa Tongue

hon: styr och ställer alltid

jag: of coruse men när jag är borta mini

Du gör ju micro analys, men jag håller med att i början var det lite skit. men nu på den sistone konversationen har hon hamnat i min frame och hon är reactive mot mig om du läser vår konversation. Hon kvalificerar sig hela tiden.
2012-11-02,20:00,
Inlägg: #10
"du fortfande inne i hela The game grejen"
selected Skrev:Du gör ju micro analys, men jag håller med att i början var det lite skit. men nu på den sistone konversationen har hon hamnat i min frame och hon är reactive mot mig om du läser vår konversation. Hon kvalificerar sig hela tiden.
ne, skriv erat "yada yada" snack också.
find it, fuck it, forget it.
2012-11-02,20:01,
Inlägg: #11
"du fortfande inne i hela The game grejen"
Seriöst. Framför att hon är en bitch och du blir mindre och mindre attraherad ju mer hon gör sig till åtlöje. Välj ord att använda själv. Sen verkar det som om hon blivit nydumpad, så du kan tillägga en kommentar som antyder på att du tycker det är jävligt föreståeligt att hon blev dumpad eftersom hon verkar vara noll skön. Framför allt detta på ett hyfsat trevligt sätt dock.

WIllingness to walk away. Du behöver polarisera det och sluta belöna hennes bitchiga beteende som jag ser det. Ha lite självvärddighet
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-02,20:21,
Inlägg: #12
"du fortfande inne i hela The game grejen"
Jag håller med de övriga, att du hamnar i hennes frame tyvärr och du väldigt subtilt söker bekräftelse med alla "?"-tecken samt att du råka belöna hennes negativa beteende som att vilja ge henne # för att hon verkar skön (hon verkar bitchig om inget annat å det vet hon oxå så du tappar värde när hon ser att du ändå vill slänga ut ditt #), men sånt skit har jag oxå failat med alldeles för länge tills evilvalle pekade ut detta och jag slutade upp med det. det är något magiskt att typ aldrig använda frågetecken eller vad säger du.

Jag spekulerar också som Ragnarök påpekar att HON är troligen den som blivit dumpad och går in med hög guard för hon vågar verkligen inte öppna sig ännu och det är inget man kan diskutera logiskt med henne utan det är något hon kommer att bearbeta med tiden själv (i bästa fall). Tills dess fårú helt enkelt säga som det är, "haha du verka helt messed up fröken hör av dig när du kommit ner på jorden igen HEJ" å ba ignorera henne totalt å låt hon få svara å gör hon inte det så har hon en stark frame som bara skadar henne, INGEN mår bra av att bete sig som hon gör, tro mig.

Det kan dock vara kul att försöka göra dessa så jävla förbannade man kan precis som man retar yngre barn som man bara skrattar åt för att de är yngre och därmed omogna per automatik vilket är exakt vad hon är just nu mot dig så du bör bara hantera henne och skratta åt henne som du gör åt en 12-årig cs-snorunge.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,997 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,339 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,086 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,750 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,424 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,159 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,634 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 969 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,449 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,113 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}