LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad har ni för inner game?
2012-11-15,10:34,
Inlägg: #1
Vad har ni för inner game?
Hallå på er alla... är inte helt säker om det finns en sådan tråd här jaja jag utmanar ödet och gör det endå

Blev lite nyfiken faktiskt om vad ni här på forumet har för slags av Mind sets och så, innan man drar på krogen eller vaknar varje dag i huvudtaget?.... lyssar ni på bra musik?, tänker ni på något bra för att liksom komma i mood?

Spelar ingen roll hur bra man är på seducea är bara nyfiken på vad ni tänker!

Så min fråga till er är alltså... Vad har ni för slags mindset varje dag när ni vaknar upp varje morgon ? Smile


Mitt mindset är att jag lyssnar på en speciell låt,, och jag brukar tänka på en slags mening som jag tror kommer ifrån boken "Book of pook" och den går " Have no desires" då brukar jag liksom bli lungn och laidback och inte tänker på så mycket att liksom seducea och då inte blir så nervös! Smile
2012-11-15,14:03,
Inlägg: #2
Vad har ni för inner game?
Jag är en man. Mitt uppdrag i livet är att ta gå efter det jag vill ha. Jag gör det bästa av det jag kan styra över, slumpen kan vi inte påverka och bör därför inte bry oss om. Jag har fullgjort mitt uppdrag som man så länge jag går efter det jag vill ha. typ...
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-15,18:23,
Inlägg: #3
Vad har ni för inner game?
Kolla "winning beats the game" artikeln.
2012-11-15,23:19,
Inlägg: #4
Vad har ni för inner game?
"Skäms inte för någonting" och "skitsamma". Det räcker för mig.
2012-11-19,17:24,
Inlägg: #5
Vad har ni för inner game?
Hur gör ni för att internalisera era mindsets så att ni verkligen tror på det?
2012-11-19,18:07,
Inlägg: #6
Vad har ni för inner game?
achiever Skrev:Hur gör ni för att internalisera era mindsets så att ni verkligen tror på det?

Hur jag ser det;

Genom att tillämpa det och ge hjärnan proof på att jag håller mig till dessa riktlinjer eller vad det nu är.

Ex. Bryr jag mig verkligen inte alls vad hon tycker om mig så borde jag kunna ju kunna säga och bete mig på det sättet jag vill. Gör jag inte det = reminder, wake up= så kommer man tillbaka starkare.

Det är därför erfarenhet är så jävla viktigt och varenda interaktion kan ge dig något.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-19,19:47,
Inlägg: #7
Vad har ni för inner game?
Som de flesta sagt när jag ej bryr mig alls skjuter mitt state i höjden, jag e fri och uttrycka mig hur jag vill utan att hjärnan börjar spinna massa skit tankar, så fort jag börjar tänka saker som, nej detta setet ser si o så ut bla bla så fuckar jag direkt upp för mig själv, de utgångar jag känner mig fri och kör på e oftast de bästa.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-11-19,20:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-19,20:44 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #8
Vad har ni för inner game?
Går i perioder, men oftast tror jag att jag är en häst.






Skoja. Jag tänker, livet är som en bok där jag själv skriver genom vad jag gör, detta på något sätt får mig att känna mig fri. "My path" heter denna låtsasbok, jag skriver också en fiktionerad verklighet i en "journal" nån gång i veckan med baserat på händelser och tankar ur gångna veckan. Mest för att träna på det kreativa och få perspektiv på saker och ting, samt visualisera (key för att vinna). I övrigt har jag ett papper på "my path" där jag har diverse mål och delmål. Har även lite mind set på denna som jag ibland behöver påminnas om, men det är mer inställning på livet snarare än "hur jag ska vara" då jag är olika hela tiden.

Bl a står det:
"tänk inte: varför händer detta mig? Tänk istället: Vad kan jag göra åt det?"
"Power pose!"
"Patience"
"vanor"
"livet är inte menat att förstås, det är menat att upplevas" -Denna är väldigt viktig för mig.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-20,22:25,
Inlägg: #9
Vad har ni för inner game?
Med inner game tänker jag på självkänsla osv (inte state som verkar vara det du pratar om (t ex lyssna på en låt för att bli taggad)).

Det kanske låter gay men jag brukar tänka att: "Jag är värdefull", "älskvärd", "omtyckt" etc varje gång jag får upp en negativ tanke om mig själv. Eller tänker motsatsen till den negativa tanken. T ex: "Fyfan vad ful jag är i mina arbetskläder". Då kanske jag väger upp det med: "Men jag har jävligt schyssta axlar i dom" osv.

Sen är det mycket man behöver påminna sig själv om. Jag tänker nog dagligen typ: "Tänk inte så mycket! Släpp det! Lev i nuet. Gör det du känner för - inte vad du tror att folk förväntar sig av dig". "Folk måste kvalificera sig för dig också - inte bara tvärtom" osv.

Kändes lite jobbigt att skriva. Men ärligt. There you go
2012-11-20,23:52,
Inlägg: #10
Vad har ni för inner game?
Brukar inte tänka på de så mycket. Utan mera "Shit vad jag e snygg" "ALLA vill ha mig" o liknande omedvetet
find it, fuck it, forget it.
2012-11-21,00:53,
Inlägg: #11
Vad har ni för inner game?
Grubblade mycket över det här vet jag i början.. tänkte mycket "nu måste jag tänka att jag är the man" eller "shit, vad sysslar jag med... jag måste tänka att jag är snygg".. och desto mer jag tänkte på hur mitt mind set SKULLE vara, blev det bara fail.. Nu mer ÄR jag bara, "im the shit", det sker omedvetet som Tobias sa
2012-11-21,10:25,
Inlägg: #12
Vad har ni för inner game?
Mycket intressant att läsa era kommentarer faktiskt, fast jag ser det som att man måste ha sjukt mycket energi till detta och med energi så menar jag att vara pigg och alert eftersom jag har märkt själv dom gångerna när jag liksom har verkligen mått bra att när man mår bra och är pigg och så vidare så liksom är man posetiv med allt pågrund av att man är pigg, alltså i hur du tänker och när man inte har någon alls energi så blir man mer nedåt riktat och resulterar att du liksom tänker lite negativt?

det har iallafall jag märkt på sista tiden men jag vet inte om jag är ute och cyklar just nu eller vad tycker ni ?
2012-11-21,18:01,
Inlägg: #13
Vad har ni för inner game?
trollface Skrev:Grubblade mycket över det här vet jag i början.. tänkte mycket "nu måste jag tänka att jag är the man" eller "shit, vad sysslar jag med... jag måste tänka att jag är snygg".. och desto mer jag tänkte på hur mitt mind set SKULLE vara, blev det bara fail.. Nu mer ÄR jag bara, "im the shit", det sker omedvetet som Tobias sa

Bra skrivet. Att tänka på sånt mycket stjälper ofta mer än det hjälper.

Roppe Skrev:Mycket intressant att läsa era kommentarer faktiskt, fast jag ser det som att man måste ha sjukt mycket energi till detta och med energi så menar jag att vara pigg och alert eftersom jag har märkt själv dom gångerna när jag liksom har verkligen mått bra att när man mår bra och är pigg och så vidare så liksom är man posetiv med allt pågrund av att man är pigg, alltså i hur du tänker och när man inte har någon alls energi så blir man mer nedåt riktat och resulterar att du liksom tänker lite negativt?

det har iallafall jag märkt på sista tiden men jag vet inte om jag är ute och cyklar just nu eller vad tycker ni ?

Jag tycker det låter som att du pratar om state. Sinnestillstånd. Att ständigt gå runt å vara glad och pigg känns väldigt onaturlig och jag är säker på att det är ganska osunt också. Tillåt dig att känna alla känslor på människans känslospektrum. Ledsen, glad, stressad, oroad, exalterad, kåt. Bara för att du är lugn och trött behöver du inte vara negativ Smile
2012-11-21,22:30,
Inlägg: #14
Vad har ni för inner game?
Roppe Skrev:Mycket intressant att läsa era kommentarer faktiskt, fast jag ser det som att man måste ha sjukt mycket energi till detta och med energi så menar jag att vara pigg och alert eftersom jag har märkt själv dom gångerna när jag liksom har verkligen mått bra att när man mår bra och är pigg och så vidare så liksom är man posetiv med allt pågrund av att man är pigg, alltså i hur du tänker och när man inte har någon alls energi så blir man mer nedåt riktat och resulterar att du liksom tänker lite negativt?

det har iallafall jag märkt på sista tiden men jag vet inte om jag är ute och cyklar just nu eller vad tycker ni ?

Nu snackar du om state som mössan påpekade, ej att förknippa med mindset. Skillnaden är stor, är du i good state då känner du dig hög på känslor, medan ett bra mindset är grunden för hur du integrerar med omvärlden, kroppspråk och liknanade.

När du väl hittar ett mindset som du gillar och trivs med, kommer du reagera, agera och dina intentioner kommer vara helt annorlunda.. du kommer fortfarande förbli precis samma person bara att du ÄR på ett annat sätt..

Dina känslor kommer inte bara försvinna, vissa dagar kommer du känna dig trött, seg och nere... alla gör det bara det att du kommer inte tycka synd om dig sjäv, bete dig som en barnunge utan helt enkelt, istället för att lägga energi på det som är negativt kommer du istället fokusera på det positiva... tex "yeee, fittdag idag, gött var ett tag sen, vad lär jag mig för nytt idag... är lite bärs sugen FAN VI KÖR"

Vet inte om du läst min blogg något, har några inlägg där jag känt mig riktigt jävla down, nu det senaste har jag inte känt av det alls har fortfarande lite nere dagar men nu är det mer "wtf i dont give a shit"
2012-11-27,12:34,
Inlägg: #15
Vad har ni för inner game?
Jaha okej, då har jag antagligen råkat blandat ihop sate och mindset, det jag tänkte på förut när jag skrev mitt förra inlägg var att beroende på vad ditt state är så påverkas ditt mindset hur du tänker... hade väl visst fel med det ? Smile .... Tänkte på din blogg där Trollface... skicka länk så kan jag ckecka in ! Smile
2012-11-27,14:35,
Inlägg: #16
Vad har ni för inner game?
Ah alltså, när du är i ett grymt state kan det hända att ditt mindset ändras.. men egentligen så vill du ha samma mindset hela tiden, det är det optimala i mina ögon, varför ha ett visst mindset när du bara är i ett visst state?

Men klart att det kan ändras beroende på vilket state du är i, men det måste inte nödvändigtvis göra det..

Du hittar min blogg tillsammans med det andra bloggarna här


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Era dagliga inner game rutiner? tvbordet 4 1,797 2017-04-30,08:34
Senaste inlägg:: tvbordet
  Inner-game material igen tvbordet 0 1,027 2014-06-08,21:11
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tips om bra inner game material tvbordet 14 8,086 2014-03-01,19:15
Senaste inlägg:: Ballin
  Hypnotica- Ultimate Inner Game Limitin/positive beliefs russel 2 1,525 2012-07-23,11:52
Senaste inlägg:: tay
  Mindfullness för att förbättra vårt game _ Era erfarenheter _Amigo_ 1 967 2012-03-05,00:16
Senaste inlägg:: _Amigo_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}