LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
18-åringar och deras dumheter
2012-11-28,23:47,
Inlägg: #21
18-åringar och deras dumheter
Jens Skrev:Hahaha fick en till nu, eller ja ingen utskällning men ett till möte med en chodetjej, får ett sms "Hej Smile" orkar inte svara, tar kanske 15 min så skriver hon "hejSmile" på facebook. Standard "vad gör du/händer i helgen etc", sen frågar hon när vi kan träffas igen, svarar att jag är rätt busy fram till nästa vecka (vilket jag är). Sen försöker hon vända på steken och börjar försöka spela svårfångad med "ja jag är också jätte upptagen så tror jag inte hinner träffa dig". Hahaha åååh funkar inte att agera desperat(har kanske 3-5 obesvarade sms och lika många hej på facebook) för att sen "vara svårfångad".

De är så sjukt löjliga hahaha, denna tråd kan bli riktigt rolig.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-28,23:56,
Inlägg: #22
18-åringar och deras dumheter
russel Skrev:De är så sjukt löjliga hahaha, denna tråd kan bli riktigt rolig.

Ja, all jävla attraktion försvinner direkt, förstår heta brudar som slänger inte chodes i kompisfacket. Nu(efter 30 mins tystnad efter att hon förklara att hon var upptagen) skriver hon "jag ska gå och lägga mig nu, men du får ha det så bra och hoppas vi kan ta den där massagen(något vi snacka om när vi träffades för typ en månad sen) snart."
2012-11-29,00:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-29,00:43 av {2} russel.)
Inlägg: #23
18-åringar och deras dumheter
hahaha denna är från en brud som också är riktigt skum. Här har vi en mildare variant från hennes sida, men har en värre konvo på kik verkar dock förlångt bak i tiden så går ej att ta fram den tror jag.

Citat:Hon: Hello
Jag: oh hey girl
Hon: Vad gör du?
Jag: ska typ sova sj?
Hon: Ligger i sängen
Jag: Ok nice
Hon: Nja
Jag: Inte det? Ok
Hon: Ensam Smile
Jag: ah förstår vad du menar. Vad vill du ha?
Hon: Sovsällskap
Jag: Ok med?
Hon: vet inte. Någon, dock inte vem som helst
Jag: Ok

... Typ 1 tim senare.. Tvungen att fråga =)

Jag: Vad det baaaraa det du ville säga? =)
Hon: ?
Jag; ?
Hon:?
Jag: ?
Hon: Godnatt
Jag:ok?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-01,18:17,
Inlägg: #24
18-åringar och deras dumheter
russel Skrev:hahaha denna är från en brud som också är riktigt skum. Här har vi en mildare variant från hennes sida, men har en värre konvo på kik verkar dock förlångt bak i tiden så går ej att ta fram den tror jag.

hahaha brudar alltså


Update: Hon som vart skogstokig över att jag inte "väntade på henne" när hon var på semester har nu börjat praktisera på mitt jobb... efter första dagen fick jag en lång ursäkt på sms där hon berättade att hon inte vill ha dålig stämning på jobbet. Svarade typ "jaja det är lugnt", pratade inte med henne på jobbet igår heller, sen fredag natt runt 2:15 så får jag ett bootycall över sms från henne, tjejen som jag sov med tyckte det var asroligt (då jag berättade hela historien för henne tidigare) och bad mig berätta att jag sov i hennes säng ;D
2012-12-01,19:54,
Inlägg: #25
18-åringar och deras dumheter
Jens Skrev:hahaha brudar alltså


Update: Hon som vart skogstokig över att jag inte "väntade på henne" när hon var på semester har nu börjat praktisera på mitt jobb... efter första dagen fick jag en lång ursäkt på sms där hon berättade att hon inte vill ha dålig stämning på jobbet. Svarade typ "jaja det är lugnt", pratade inte med henne på jobbet igår heller, sen fredag natt runt 2:15 så får jag ett bootycall över sms från henne, tjejen som jag sov med tyckte det var asroligt (då jag berättade hela historien för henne tidigare) och bad mig berätta att jag sov i hennes säng ;D

hahah de måste vara i en sån otrolig svår/jobbig period i livet i de där åldrarna, typ 15-18. Skrev du så? vad svara hon isåfall? hahah
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-01,20:02,
Inlägg: #26
18-åringar och deras dumheter
Helt sinnessjukt alltså, tappade all attraktion för henne när hon betedde sig som att hon ägde mig med "varför vänta du inte"-linen.

Sms konvon gick såhär :
Hon 02:15(15 min efter krogen stänger här): vaken?Smile
Jag: aa
Hon: Vad gör di? är du på stan?
Jag: ligger i sängen dock inte min egna, sj?
Hon: oki, vems säng ligger du i då?
Jag: *tjejens namn*
Hon: Trevligt Smile
2012-12-01,20:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-01,20:17 av {2} russel.)
Inlägg: #27
18-åringar och deras dumheter
Denna är rätt kul Smile

Samma brud som i första inlägget.
Haft lite skojj och drivit med henne över fb och fått henne riktigt irriterad som att "dra åt helvete jävla cp bög", "Ska dra tilll min pojkvän som ligger i sängen och väntar nu"

så efter en 1 vecka...

HON: TRÄFFAS SNART ELLER?

JAG: oh... hey girl

HON: oh.....hey boy!

JAG: hade helt glömt bort dig haha

HON: meh tack..
Sad(((((((((((((((


JAG: är fett busy hehe sen bette du dig fett dåligt senast kom jag ihåg.

HON: va?
skulle jag bette mig dåligt ? aaaaaah jooo .,.

JAG:ja någoting vare kom inte ihåg, men läs igenom tidigare konvos så förstår du nog
men fan ska ändå in och handla lite stuff sååå kom in till stan

HON: Skriv på kik

JAGConfusedkriv du så svarar jag

bla bla lite snack när jag är där osv och sen
fortsättning på kik............

Hon: På g in till stan nu
JAG: okok hör av dig när du är framme
HON: Ska till sumpan först sen stan Smile
Jag: Ok
Hon: mmmmmmmmmmmhhhhmmmmm
.........

HON: Stan nu. Vid tunnelbanorna
JAG: ok är inne på Åhlens(ligger fett nära btw), bara att komma upp.
....5min senare
HON: ÄR inte kvar. Är på tunnelbanorna
JAG: Ok
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-01,21:00,
Inlägg: #28
18-åringar och deras dumheter
Haha, tjejer kan var så jävla roliga...

Kan själv bidra med tjej som hade konstigt känsloliv, för länge länge sen, var nog 4 år sen eller nåt.
Vi hade sex, doggy, kondomen gick sönder, jag sket i det och fortsatte (i know, I'm an asshole) och sa heller inte till henne. Sen nån minut senare får hon reda på det och DAMPAR LOSS fullständigt, börjar böla och har sig. Jag sticker därifrån, orkade inte med henne, tyckte hon överreagerade.. några minuter senare smsar hon, glad igen och vill att jag ska komma tillbaka så vi kan ha sex igen Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-01,21:46,
Inlägg: #29
18-åringar och deras dumheter
bitches be crazy
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-01,22:04,
Inlägg: #30
18-åringar och deras dumheter
Ragnarök Skrev:Haha, tjejer kan var så jävla roliga...

Kan själv bidra med tjej som hade konstigt känsloliv, för länge länge sen, var nog 4 år sen eller nåt.
Vi hade sex, doggy, kondomen gick sönder, jag sket i det och fortsatte (i know, I'm an asshole) och sa heller inte till henne. Sen nån minut senare får hon reda på det och DAMPAR LOSS fullständigt, börjar böla och har sig. Jag sticker därifrån, orkade inte med henne, tyckte hon överreagerade.. några minuter senare smsar hon, glad igen och vill att jag ska komma tillbaka så vi kan ha sex igen Smile

hahah alltså det är verkligen noll logik. Vilka varelser.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-02,01:41,
Inlägg: #31
18-åringar och deras dumheter
Ragnarök Skrev:Haha, tjejer kan var så jävla roliga...

Kan själv bidra med tjej som hade konstigt känsloliv, för länge länge sen, var nog 4 år sen eller nåt.
Vi hade sex, doggy, kondomen gick sönder, jag sket i det och fortsatte (i know, I'm an asshole) och sa heller inte till henne. Sen nån minut senare får hon reda på det och DAMPAR LOSS fullständigt, börjar böla och har sig. Jag sticker därifrån, orkade inte med henne, tyckte hon överreagerade.. några minuter senare smsar hon, glad igen och vill att jag ska komma tillbaka så vi kan ha sex igen Smile

hahahh åååh,

Fan detta är ju en av cons'en att ha börjat med pick-up, man blir fan inte av med dem, hon som skicka bootycallet igår smsa idag igen, spelar ingen jävla roll vad jag gör för att bli av med henne...
2012-12-23,02:13,
Inlägg: #32
18-åringar och deras dumheter
Jens Skrev:Träffa en rätt söt 18-åring från badoo förra helgen, knullade henne osv. Sen efter ett par timmar (hade tydligen missat ett sms från henne för jag var bizi med shit) så får jag världens utskällning, får höra allt från player, patetisk till att jag har liten kuk. Det var no biggie, rätt underhållande faktiskt.
Hon skicka en ursäkt på sms igår, där hon skrev att det var väldigt omoget av henne, hon trodde jag skulle playa henne och undrade om vi inte kunde ses snart... jävla brud alltså...

Jens Skrev:Hahaha fick en till nu, eller ja ingen utskällning men ett till möte med en chodetjej, får ett sms "Hej Smile" orkar inte svara, tar kanske 15 min så skriver hon "hejSmile" på facebook. Standard "vad gör du/händer i helgen etc", sen frågar hon när vi kan träffas igen, svarar att jag är rätt busy fram till nästa vecka (vilket jag är). Sen försöker hon vända på steken och börjar försöka spela svårfångad med "ja jag är också jätte upptagen så tror jag inte hinner träffa dig". Hahaha åååh funkar inte att agera desperat(har kanske 3-5 obesvarade sms och lika många hej på facebook) för att sen "vara svårfångad".
Hon skrev ett elakt sms ikväll, där hon skällde på mig för att någon hade sagt att jag absolut inte ville träffa henne på nyår (har fan inte snackat med henne sen jag skrev senast om henne här....) well, jag ska inte ens vara i min stad under nyår.. såå...whaaaaataafaak...
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2012-12-23,03:44,
Inlägg: #33
18-åringar och deras dumheter
Jens Skrev:Hon skicka en ursäkt på sms igår, där hon skrev att det var väldigt omoget av henne, hon trodde jag skulle playa henne och undrade om vi inte kunde ses snart... jävla brud alltså...


Hon skrev ett elakt sms ikväll, där hon skällde på mig för att någon hade sagt att jag absolut inte ville träffa henne på nyår (har fan inte snackat med henne sen jag skrev senast om henne här....) well, jag ska inte ens vara i min stad under nyår.. såå...whaaaaataafaak...

Haha måste låta såhär typ:

" Ere sant att du inte vill vara med MIG på nyår? Fyfan dra åthelvete
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-23,05:33,
Inlägg: #34
18-åringar och deras dumheter
russel Skrev:Haha måste låta såhär typ:

" Ere sant att du inte vill vara med MIG på nyår? Fyfan dra åthelvete

Ja alltså, det är typ det värsta jag hört på länge...
Hon: "Vad fan är det för fel på dig? Jag undrar helt seriöst vad du lider av!
Jag: "Just nu lider jag av matkoma, fan skulle inte ätit så mycket julbord, men tack för omtanken"
Hon: "Har fan hört att du absolut inte vill träffa mig på nyår! så jävla töntigt!" <-- whuuut
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2012-12-23,15:26,
Inlägg: #35
18-åringar och deras dumheter
Jens Skrev:Ja alltså, det är typ det värsta jag hört på länge...
Hon: "Vad fan är det för fel på dig? Jag undrar helt seriöst vad du lider av!
Jag: "Just nu lider jag av matkoma, fan skulle inte ätit så mycket julbord, men tack för omtanken"
Hon: "Har fan hört att du absolut inte vill träffa mig på nyår! så jävla töntigt!" <-- whuuut

HAHA fucked up.

Bra svarat btw.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-23,19:42,
Inlägg: #36
18-åringar och deras dumheter
Kanske snckat med någon annan tjej. Tjejer kan ljuga för och hata andra tjejer rätt mkt hehe.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-23,20:14,
Inlägg: #37
18-åringar och deras dumheter
Ragnarök Skrev:Kanske snckat med någon annan tjej. Tjejer kan ljuga för och hata andra tjejer rätt mkt hehe.

Indeed, satan vad de kan hugga varandra i ryggen. Mkt värre än hos grabbar rent generellt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-24,14:06,
Inlägg: #38
18-åringar och deras dumheter
Ragnarök Skrev:Kanske snckat med någon annan tjej. Tjejer kan ljuga för och hata andra tjejer rätt mkt hehe.

Säkerligen, men hennes umgängeskrets känner inte mig eller de jag umgås med, rent spontant så gissar jag på att det är damen jag flirta med innan jag drog hem hon som gick nuts nu.

Ännu konstigare blir det när hon skickar ett "godjul! hoppas du får en fantastisk jul!" sms idag... whaaat
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2012-12-25,18:59,
Inlägg: #39
18-åringar och deras dumheter
Kunglig tråd!

Träffade en tjej för något år sen, vi sågs några få ggr, men hon hade fan dålig andedräkt, var allmänt jätte"HIHI"-ig med mera, så insåg att trots allt hennes fördelaktiga utseende så fanns det fan inget intresse från min sida.

Orkade inte med henne (plus att jag var feg hehe), så drog iväg ett sms bara att jag inte orkade ses mer.

Hon svarade med att hon va skitledsen och att "jag skulle bereda mig på att få några jobbiga fyllesamtal", WTF?
Mycket väl så försökte hon ringa mig varenda jävla helg efter det i en hel jävla månad..

Ragnarök Skrev:Haha, tjejer kan var så jävla roliga...

Kan själv bidra med tjej som hade konstigt känsloliv, för länge länge sen, var nog 4 år sen eller nåt.
Vi hade sex, doggy, kondomen gick sönder, jag sket i det och fortsatte (i know, I'm an asshole) och sa heller inte till henne. Sen nån minut senare får hon reda på det och DAMPAR LOSS fullständigt, börjar böla och har sig. Jag sticker därifrån, orkade inte med henne, tyckte hon överreagerade.. några minuter senare smsar hon, glad igen och vill att jag ska komma tillbaka så vi kan ha sex igen Smile
Hahaha den där tar fan priset so far! Big Grin
Jens Skrev:Ja alltså, det är typ det värsta jag hört på länge...
Hon: "Vad fan är det för fel på dig? Jag undrar helt seriöst vad du lider av!
Jag: "Just nu lider jag av matkoma, fan skulle inte ätit så mycket julbord, men tack för omtanken"
Hon: "Har fan hört att du absolut inte vill träffa mig på nyår! så jävla töntigt!" <-- whuuut

Hahahaha


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Flickor och deras "pojkvänner" Evilvalle 30 11,678 2012-12-11,13:14
Senaste inlägg:: Schlinus

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}