LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ur ett manipulativt game perspektiv
2012-11-27,13:10,
Inlägg: #1
Ur ett manipulativt game perspektiv
Vad brukar generellt vara bäst i såna här situationer?

Har en flört med en tjej på mitt jobb som visat massa intresse. Vi har sexuell kino, hon tar massa initiativ och är verkligen attraherad men hon har pojkvän.. I nyktert tillstånd så vägrar hon möta upp mig utanför jobbet men hon hör av sig när hon är ute och har druckigt.
Logistik problem blandat med maximal otur jag har varit sjuk eller galet bakfull när vi varit ute samt att hon verkar pendla känslomässigt mellan att hon vill ha mig och att hon agerar mer eller mindre i panik när jag försöker pusha situationen.

Hon har sagt saker som att jag ska sluta stalka henne att jag gör henne besvärad osv då har jag alltid backat efter det så tar hon nya initiativ och så håller vi på ibland har hon raggat på killar framför mig alt sagt provocerande grejer som att hon vill göra mig svartsjuk.. Vid nåt tillfälle tröttna jag på henne och börja hänga med andra tjejer vilket hon verkar ha tagit väldigt illa vid sig av..
Nu kommer jag inte träffa henne på länge och jag känner att det börjar rinna ut i sanden.. Samtidigt är det en singeltjej som är ganska så på mig – tjej nr 1 och tjej nr 2 är inte nära vänner men jobbar på samma arbetsplats så om jag ligger med nr 2 kommer den första tjejen få veta.

Så min fråga är:
Den sjukt jobbiga tjejen med pojvän gillar jag och vi får nog inte ihop det nu men vi kommer garanterat springa in i varandra på krogen framöver (går på samma ställen) kanske är omständigheterna bättre då eller inte vem vet men om jag ligger med den andra har jag då fuckat upp det för alltid med den första eller kan det till och med hjälpa mig?
2012-11-27,13:12,
Inlägg: #2
Ur ett manipulativt game perspektiv
Tjejen ska närsomhelst fylla 20 så ung och inte så erfaren
2012-11-27,14:43,
Inlägg: #3
Ur ett manipulativt game perspektiv
Är det som så att tjej nr 1 nu så gärna vill ha dig, hon har någon form av attraktion till dig eftersom hon försöker göra dig avundsjuk... eller så får hon extremt lite bekräftelse av sin pojkvän och försöker få det genom dig istället.. inte så troligt dock!

Men hon verkar sjukt osäker av sig, jag hade inte lagt ner överdrivet mycket energi.. hade tagit tjej nr 2 closat henne.. sen tids nog kommer tjej nr 1 att krypa efter dig alt, så skiter dig sig med henne.. men so? ingen större förlust egentligen..
2012-11-27,22:32,
Inlägg: #4
Ur ett manipulativt game perspektiv
Hade också closat nr2, verkar lättare.

Dessutom verkar tjej nr1 vara en riktig attention whore då hon inte bara flörtar med dig utan även raggar på flera andra killar också, och har dessutom pojkvän.

Skit i tjej nr1 totallt, utan att vara dissig emot henne. Vill hon knulla får la hon styra upp det, men låter helt ondöigt att waste:a din tid på henne.
Ännu en stor anledning att skita i henne är att om hon är otrogen med dig så kommer det med största sannolikt bli dålig stämmning mellan dig och henne(om hon älskar sin pojkvän och ångrar sig) och det är ju inte så kul om ni jobbar på samma ställe.

Dessutom är du nog lite mer risky att va otrogen med då du jobbar på samma jobb, chansenatt folk får reda på att hon varit otrogen är rätt stor och det vill hon inte. Vore en annan sak om ni stötte på varann utomlands där inget skulle fått veta.

Så waste:a inte tid imo, i wouldt.
2012-11-28,03:47,
Inlägg: #5
Ur ett manipulativt game perspektiv
knulla tjej nr2 som om det vore sista gången du fick doppa.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-29,00:13,
Inlägg: #6
Ur ett manipulativt game perspektiv
Vagabond Skrev:knulla tjej nr2 som om det vore sista gången du fick doppa.

Jag röstar för följande, om ordet sprider sig om att du knullar som om det inte vore en morgondag, räkna med att det bygger mer attraktion.

Känns definitivt som att du bryr dig för mycket om vad bruden med pojkvän tycker. WAKE UP dude, hon har pojkvän, hångla upp någon annan brud framför ögonen på henne. Du borde inte bry dig ett skit om vad hon tycker om saken ärligt talat.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,997 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,339 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,086 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,750 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,424 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,159 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,634 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 969 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,449 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,113 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}