LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att anta saker om henne
2012-12-06,20:50,
Inlägg: #1
Att anta saker om henne
Jag har en fråga till er. Att börja anta saker om en tjej som man pratar med, är det dåligt eller bra än att bara fråga rakt ut, säg att man säger så här till en tjej "du verkar vara en envis tjej" eller hade ni frågat ut "är du envis tjej?"

Eftersom trollface tyckte att det var dumt att anta saker om henne och det tyder på osäkerhet. Jag tror att det ett bättre sätt då man får henne att invenstera i dig. Vad säge ni?
2012-12-06,21:07,
Inlägg: #2
Att anta saker om henne
Du missuppfattar ju mig helt och hållet till att börja med... "du verkar blablablabala, jag gillar/ogillar sånt" är i regel mycket bättre än frågor, men du ska aldrig förutsätta att en tjej har vissa egenskaper som omtänksam, snäll, oskyldig whatever..

Så som du skrev det, släpper du tyglarna och låter tjejen ta kontrollen... och det leder ofta till att man även tappar sin frame
2012-12-06,21:56,
Inlägg: #3
Att anta saker om henne
Jag vill påstå att man kan köra en kombination på båda. Fråga henne saker du vill veta för att sedan kunna göra påståenden om henne. Man kan lära sig mkt andra saker av att fråga än människa än bara det rena svaret på frågan. T.ex. jag frågar en tjej om hon gillar att resa varpå hon svarar "ja jag älskar att resa till nya galna platser där jag träffar nya människor och kan festa". Frågar sen vidare på det med t.ex. vad hon gillar för musik och på det kanske hon svarar "jag älskar hårdrock, finns fan ingenting i denna värld som slår att gå på en riktigt grym konsert och bara röjja".

Av detta skulle vi kanske kunna dra slutsatserna att hon gillar äventyr och kanske är lite vild och spontan av sig varpå man kan göra det påståendet om henne och säga jag gillar/gillar inte osv.

Kanske lite flummigt förklarat men det funkar för mig, dock som David X sagt så kan det krävas en del erfarenhet för att kunna läsa och dra slutsatser som stämmer om människor. Bara att dra ut för att träna det här tills man blir bra. Smile

Tror det är i slutet av första klippet jag lägger med här han pratar om det och i det andra så visar han praktiskt på två brudar OCH massa annan good shit. (tack tobias som länkade till första klippet i serien btw) Håll till godo!

[video=youtube;h6vaVOlAeWg]http://www.youtube.com/watch?v=h6vaVOlAeWg[/video]

[video=youtube;jrVul6uJ1K8]http://www.youtube.com/watch?v=jrVul6uJ1K8[/video]
2012-12-06,21:59,
Inlägg: #4
Att anta saker om henne
Ja kolla på david X så kommer du fatta allt om vad du ska anta eller inte anta. KOlla en vid med david X i förgårr, ska se en till nu. Killen är kung och sjukt underhållande Big Grin
2012-12-06,22:04,
Inlägg: #5
Att anta saker om henne
Som jag missade skriva i förra posten. I min värld finns inget som är "rätt eller fel" alt. "antingen eller". Det finns ingen gyllene teknik som ensamt får dig att kunna ragga upp vilken brud du vill (möjligen om man har fucking jedi-skills på hypnos lr nåt kanske, vad vet jag....). Det handlar snarare om en kombination av tekniker och inställningar som tar dig dit du vill.

Vad jag försöker få fram är att det finns ingen "golden key" som alltid ger dig det resultat du vill ha utan man får anpassa sig efter situationen och vad som fungerar då osv osv. Det är viktigt att inte rikta in sig för mkt på bara en sak eller teknik, för i min värld så begränsar man sig bara genom att göra så.
2012-12-06,23:13,
Inlägg: #6
Att anta saker om henne
Ställa påstående ist för frågor is the shit. Bruden känner" bra vibe, känns som vi är gamla kompisar" o så investerar hon mera = större attraktion.
find it, fuck it, forget it.
2012-12-06,23:29,
Inlägg: #7
Att anta saker om henne
TobiasK Skrev:Ställa påstående ist för frågor is the shit. Bruden känner" bra vibe, känns som vi är gamla kompisar" o så investerar hon mera = större attraktion.

Precis, jag gillar kombon med lite korta frågor i början för att på så sätt bilda mig en uppfattning av vad för tjej hon är och sen använda svaren för att komma med påståenden om henne som förhoppningsvis stämmer = för henne känns det som vi känner varandra (som du var inne på) = compliance och något av en "vi bubbla" = attraktion

Som sagt, har funkat bra för mig Smile
2012-12-07,00:06,
Inlägg: #8
Att anta saker om henne
Säger du t.ex. att hon är en söt brud osv i början så kommer hon automatiskt försöka spela den bruden också (de flesta, vissa kan dampa för det med men det blir ju bara kul ändå Tongue trigga deras emotions!)
2012-12-07,00:53,
Inlägg: #9
Att anta saker om henne
Beror helt på hur du känner dig i situationen.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 7,729 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. MassRiot 24 10,393 2013-02-10,15:36
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Hur hårt kan man diskvalificera en tjej utan att förlora henne? illusionisten 4 1,506 2012-07-26,16:32
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  Har saker och ting gått sämre för er? Anonymous 6 2,393 2012-07-20,23:39
Senaste inlägg:: Sinney
  Få henne öppna upp sig? premium 5 1,739 2012-05-06,19:35
Senaste inlägg:: premium
  Har svårt att komma ihåg saker om människor Mössan 10 3,080 2012-03-14,20:56
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}