LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
2012-12-24,02:16,
Inlägg: #1
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Kan börja med att säga att jag har legat med flera tjejer. Är inte rädd för att umgås osv. Det är bara denna som totalt fastnat i mitt huvud.

Började snacka med en tjej i somras över nätet, bor typ 3 timmar från varandra. Vi får grym kontakt väldigt snabbt, hon är sexuell, bjuder dit mig, men jag är mest "har viktigare saker, tar det senare". Vi fortsätter snacka om allt möjligt i flera veckor, får veta väldigt personliga saker. Märker att vi blir närmre och närmre.
Hon är samtidigt "på G" med en kille, men hon har börjat få starkare känslor för mig och jag är tydligen roligare och bättre enligt henne själv.

För två månader sen så åker jag till henne. Är bara där lite mer än ett dygn så vi hinner inte göra speciellt mycket. Under mötet säger hon massa saker som: "Tycker du jag ser ut som du trodde? Är jag söt? Hur går det med tjejen X, träffas ni fortfarande? Du tar på mig som ingen annan kille nånsin gjort förut! Vill du flytta med mig till nåt ställe?, Hur många har du legat med, ärligt nu?" Och så vidare. Börjar hångla, hon vill ha sex. Säger nej till en början, men sen blir man för kåt och tja, saker händer. Hon är väldigt rädd att jag ska se henne som enkel och billig, men lugnade henne.

Dagen då jag ska åka hem ligger vi och myser i sängen. Men såfort vi fått på oss kläderna och är påväg ut så märker jag hur hon blir skitkall och stel. Fattar inte vad som hänt. Hon svarar bara med "mm, aa. okej". Går inte att få ett ordentligt svar ur henne. När vi sedan skiljs åt så får jag en snabb kram, sen måste hon dra.

Skickar iväg nåt sms en timma senare för att kolla läget. Märker på svaret att hon fortfarande är lika kall, samtalstonen har ändrats totalt från tidigare. Jahapp. Skriver på kvällen att hon var skitsöt och rolig att vara med. Inget svar.

Veckorna går, drar iväg nåt sms och kollar läget. Inget svar. Totalignorerad, från att ha snackat i tele flera timmar om dagen.
Hon visste innan att jag är väldigt sexuell och att jag har lätt för att få tjejer i säng. Misstänker att hon tror att hon blev playad, men grejen var den att jag verkligen gillade henne som person. Visst, vi kanske aldrig skulle bli tillsammans eller ligga mer, men varför bara totaldöda kontakten med någon man ändå haft VÄLDIGT intensiv kontakt med i flera veckor/månader?

Har inte varit needy. Skrev att jag saknar att snacka med henne vilket stämmer. Frågat varför vi aldrig snackar längre. Inte ett ljud. Skiter eg i om vi aldrig mera ses, vill bara ha ett svar. Vill veta vad som hände.

Hur gå vidare?
2012-12-24,03:20,
Inlägg: #2
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Exakt samma sak hände mig i somras, efter en hel del grundande började jag fråga mig själv varför jag inte kunde släppa henne.. I slut ändan kom jag fram till att jag bara ville ha ett svar från hennes sida, typ hej då vad svaret väl var brydde jag mig inte om.. Troligen är det samma för din del, försök få ut något från henne, få hennes uppmärksamhet "tja tönt, nu får du för helvete be mig dra åt helvete annars kommer jag och hälsar på imorgon!" Eller något annat för att få ett avslut om du nu inte kan gå vidare..
2012-12-24,11:25,
Inlägg: #3
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Exakt! Alltså hon kan säga "Du var skitful och sämst i sängen. Bye!", det hade jag skitit i totalt. Jag vill bara ha en anledning till att hon bryter kontakten bara sådär, efter att ha snackat i flera månaders tid och dessutom visat massa intresse när vi väl setts.

Skrev att det var tråkigt att hon aldrig var inne mer på msn och att jag fatta att det var nåt för några veckor sedan. Inget svar. Skrev igår på facebook att jag tagit bort hennes nummer och från msn, vill bara veta vad som hände. Inget svar. Nu kommer jag ju skita i henne, men vafan hur SVÅRT ska det vara att bara säga "Nej tack"? Hon slipper göra det in person också.
2012-12-24,12:53,
Inlägg: #4
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Aldrig varit i din sits riktigt, men förstår ditt resonemang. Min spontana känsla är att hon älskar den situationen hon har dig i nu. Nu är det lätt att vara efterklok men säg att om du endast hade skickat 1-2 mess efter utan svar och sen totalt skitit i henne hade hon nog börjat skriva igen i och med hennes massiva Invest(För de verka som om stt det inte gick helt käpprätt åthelvete när du träffa henne). Från och med sluta skriv så dimper det säkert ner något efter ett tag.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-24,13:28,
Inlägg: #5
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Möjligt att det är så. Såklart jag fattar att man inte drar iväg 100 sms, men nu gillade jag att snacka med brudfan, även om det bara var på en vänskaplig nivå, och då tycker jag att det MINSTA man kan göra är att säga "sorry det funkar inte". Sedan vi sågs (2 månder sen ganska exakt), har jag väl dragit iväg totalt 3 meddelanden utan att få nåt svar. Liksom vad vet jag, hon kan ju lika gärna ha gått och blivit överkörd av en bil. Vem vet liksom, har absolut 0 att gå på.

Men men, dags att skita i hela grejen. Tror du det finns nån chans att hon hör av sig igen?
2012-12-24,14:02,
Inlägg: #6
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Om du ger fan i att smsa/höra av dig till henne sure, häromdagen fick jag ett sms från en brud jag låg med i somras, ungefär 5 månader av tystnad.

Hur många har du legat med sen henne?
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2012-12-24,15:32,
Inlägg: #7
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Nooblet Skrev:Möjligt att det är så. Såklart jag fattar att man inte drar iväg 100 sms, men nu gillade jag att snacka med brudfan, även om det bara var på en vänskaplig nivå, och då tycker jag att det MINSTA man kan göra är att säga "sorry det funkar inte". Sedan vi sågs (2 månder sen ganska exakt), har jag väl dragit iväg totalt 3 meddelanden utan att få nåt svar. Liksom vad vet jag, hon kan ju lika gärna ha gått och blivit överkörd av en bil. Vem vet liksom, har absolut 0 att gå på.

Men men, dags att skita i hela grejen. Tror du det finns nån chans att hon hör av sig igen?

Aha lät som fler sms men Okok. Ja absolut mycket möjligt. När du minst anar det. Fokus på andra annat/andra brudar nu buddy!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-24,15:57,
Inlägg: #8
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Nooblet Skrev:Exakt! Alltså hon kan säga "Du var skitful och sämst i sängen. Bye!", det hade jag skitit i totalt. Jag vill bara ha en anledning till att hon bryter kontakten bara sådär, efter att ha snackat i flera månaders tid och dessutom visat massa intresse när vi väl setts.

Skrev att det var tråkigt att hon aldrig var inne mer på msn och att jag fatta att det var nåt för några veckor sedan. Inget svar. Skrev igår på facebook att jag tagit bort hennes nummer och från msn, vill bara veta vad som hände. Inget svar. Nu kommer jag ju skita i henne, men vafan hur SVÅRT ska det vara att bara säga "Nej tack"? Hon slipper göra det in person också.

Jag förstår exakt vad du menar, om detta skulle hända igen skulle jag inte bry mig hennes förlust. Men då ville jag ha ett avslut helt enkelt. Jag ställde då tjejen mot väggen hon svarade och bad om ursäkt ja whatever tänkte jag.. Hon frågade om vi ändå kunde vara kompisar vilket jag självklart sa nej till. Sen kändes det som en lättnad och hade en bra erfarenhet! Så försök hitta något som får dig att bli nöjd kan vara svårt men du löser det!
2012-12-25,00:45,
Inlägg: #9
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Jens Skrev:Om du ger fan i att smsa/höra av dig till henne sure, häromdagen fick jag ett sms från en brud jag låg med i somras, ungefär 5 månader av tystnad.

Hur många har du legat med sen henne?

Är så jävla upptagen med annat, men låg med en brud knappt en vecka efter, samt har ett par till på G. Gillade att prata med den här bara, värdesätter sånt lika högt som sex.

Edit: Vad var det din brud ville spontant? Hur "slutade" ni för 5 månader sen?
2012-12-25,00:52,
Inlägg: #10
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
trollface Skrev:Jag förstår exakt vad du menar, om detta skulle hända igen skulle jag inte bry mig hennes förlust. Men då ville jag ha ett avslut helt enkelt. Jag ställde då tjejen mot väggen hon svarade och bad om ursäkt ja whatever tänkte jag.. Hon frågade om vi ändå kunde vara kompisar vilket jag självklart sa nej till. Sen kändes det som en lättnad och hade en bra erfarenhet! Så försök hitta något som får dig att bli nöjd kan vara svårt men du löser det!

Hade den här bruden sagt att vi bara hade kunnat va vänner så fine, jag bryr mig inte. Det jag stör mig på är att hon beter sig precis som om jag gjort vääärldens grej och inte är värd att prata med ens.

I flera månader så sa hon att hon tänkte på mig. Längtade efter att ses. Blev vääldigt svartsjuk om jag ens nämnde andra tjejer. När vi väl ses frågar hon "asså hur är det vi träffas nu, det är väl inte bara som vänner?", "vad tycker du om mig, är jag söt?", "hur många har du legat med?", "jag vill inte att du ska se mig som billig", osv. 1 timma innan vi skiljs åt så slår hon om helt och så har det hållit sig.

Vill bara komma över henne, och för att göra det måste jag få ett svar. Men ett svar kan man ju tydligen inte få... så jävla tröttsamt!
2012-12-25,01:07,
Inlägg: #11
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Tystnaden är ju ett "svar". Även om du skulle få en förklaring så är det inte säkert att den stämmer.

Det är den vanliga "gå vidare-medicinen" som gäller.
2012-12-25,01:39,
Inlägg: #12
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
TheD Skrev:Tystnaden är ju ett "svar". Även om du skulle få en förklaring så är det inte säkert att den stämmer.

Det är den vanliga "gå vidare-medicinen" som gäller.

Tystnaden är inget svar. Det är ett jävla spel, inget annat. Hon kan säga exakt vad som helst och jag hade godtagit det, bara det är ett svar. Att hålla käft när jag ber henne säga vad som hände, ja då blir jag irriterad.
2012-12-25,03:12,
Inlägg: #13
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Nooblet Skrev:Tystnaden är inget svar. Det är ett jävla spel, inget annat. Hon kan säga exakt vad som helst och jag hade godtagit det, bara det är ett svar. Att hålla käft när jag ber henne säga vad som hände, ja då blir jag irriterad.

Upp till dig, men det verkligen stämmer att du "bara vill gå vidare" så behöver du inget svar för att göra det. Ta bort allt som har med henne att göra, sysselsätt dig med annat, träffa andra tjejer. Det är ett tankespöke som du kan jobba bort bara du bestämmer dig för det.
2012-12-25,16:07,
Inlägg: #14
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Det e väl svårt o "gå vidare" om hon inte svarar, gå vidare i form utav att glömma henne, tyvärr.

Har exakt samma issue, en brud jag träffade som jag bara klickade totalt med, dock knullade vi aldrig eller ens kysstes, men vi hade sån sinnessjuk jävla sexuell spänning, skämtade om sex och jag vet inte vad. ALLT man kan tänka sig stämde, varav jag inte fattar hur fan jag ska göra och gör såklart inget move och däckar ist. Kmr nog aldirg se den bruden igen, har henne på face men vi bor i helt olika delar av landet nu. FUCK, man får försöka glömma o gå vidare, men det e JUST det som e saken, man är KÄR i tanken av att hon kanske var "the one", medan man i praktiken VET att det finns INGNE som är "the one", bara ens jävla hjärna som är fucking patetisk att den vill tro det.

Det är kul att klaga på sin hjärna som om den inte vore del av en själv! =)
2012-12-25,16:15,
Inlägg: #15
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Du var väl helt enkelt katastrofalt dålig i sängen + att hon hade säkert högre förväntningar så det blev ett trainwreck av det hela
2012-12-25,17:41,
Inlägg: #16
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Nystart Skrev:Det e väl svårt o "gå vidare" om hon inte svarar, gå vidare i form utav att glömma henne, tyvärr.

Har exakt samma issue, en brud jag träffade som jag bara klickade totalt med, dock knullade vi aldrig eller ens kysstes, men vi hade sån sinnessjuk jävla sexuell spänning, skämtade om sex och jag vet inte vad. ALLT man kan tänka sig stämde, varav jag inte fattar hur fan jag ska göra och gör såklart inget move och däckar ist. Kmr nog aldirg se den bruden igen, har henne på face men vi bor i helt olika delar av landet nu. FUCK, man får försöka glömma o gå vidare, men det e JUST det som e saken, man är KÄR i tanken av att hon kanske var "the one", medan man i praktiken VET att det finns INGNE som är "the one", bara ens jävla hjärna som är fucking patetisk att den vill tro det.

Det är kul att klaga på sin hjärna som om den inte vore del av en själv! =)

Sant. VET innerst inne att min hjärna bara fuckar med mig, men på någon nivå undrar man ändå vad som kunde ha varit. Hatar verkligen att spendera/slösa massa tid på brudar som det senare skiter sig med, kan nog va därför man försöker hålla kvar vid nåt som eg bara ska släppas.
2012-12-25,17:53,
Inlägg: #17
Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa?
Ferre Skrev:Du var väl helt enkelt katastrofalt dålig i sängen + att hon hade säkert högre förväntningar så det blev ett trainwreck av det hela

Hade gärna inbillat mig själv det, men tyvärr. Visst, hon kanske hade höga förväntningar. Men varför då säga allt som hon sa? Varför ha sex flera gånger under samma dygn? För att inte "såra mina känslor?" Jo tjena.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp? ChuckNorris 8 2,805 2017-07-21,21:43
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Hur ska jag bli som förr igen? Johannes 9 3,534 2017-01-04,19:42
Senaste inlägg:: Johannes
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,563 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,235 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,584 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,189 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,740 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,733 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Brud med pojkvän JohnDoe 14 5,469 2013-07-10,15:20
Senaste inlägg:: russel
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,657 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}