LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
2012-02-20,20:51,
Inlägg: #1
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
Jag är en kille som lite då och då får höra att jag är snygg. Inte så att jag får 100 likes och kommentarer om hur snygg jag är men liksom, inte alls ofta. Men till poängen:

Om det har gått bra med en tjej, antingen raggningsmässigt eller knullar och jag får höra att hon tycker jag är snygg... så blir jag lite besviken. Jag hoppas på att det beror på det jag gör och säger och inte något utseende. Visst, det kan ju vara så att genom mitt beteende så har jag faktiskt blivit snyggare i hennes ögon (vilket alla vet är ett vanligt fenomen både bland killar och tjejer).

Kanske kan det vara så att pga min fortsatta bekräftelsesökande så vill jag liksom veta att jag lyckas för jag är bra och att jag gör bra ifrån mig, inte att jag skulle hursomhelst lyckas för att jag råkade ha snyggt ansikte enligt något. Kläder etc blir jag glad för.

Dagens I-lands problem, jag vet.
2012-02-20,21:02,
Inlägg: #2
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
hell jag har fått höra att jag var snygg innan hela liggpartyt började rulla på, och får höra det ännu mer efter. Vad innebär det? att jag är fysiskt attraktiv. Vad innebär det mer? att jag blivit ännu snyggare tack vare mitt beteende.

Vet inte var du ser problemet? Att en tjej ligger med dig endast pga av ditt fysiska utseende kommer bara hända om hon är kåt och bestämt för att ragga upp någon för att få ligga. Annars är det alla gånger din förmåga att projicera självsäkerhet, stabilitet, dominans blahblah bögeri alla gånger som gör att du får knolla. Ser man bra ut brukar man dock ge sig själv tillåtelse enklare att agera på ett attraktivt sätt, för att det är mer socialt accepterat.

Tänk dig själv om Brad Pitt hade betett sig som Raj i Big Bang Theory..tror du han hade fått uppleva vaginans ljuva känsla? neeh.

Keep it real bro
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
2012-02-20,21:05,
Inlägg: #3
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
Att du är "snygg" och "het" är ofta en rationalisering för att hon tänder på ditt beteende. Annars brukar det låta "söt", haha.

Anyway, liter lite som en game-skada det där, dvs bekräfta sina skills or whatever. Careface, endra får man ligga eller inte, skitsamma om det beror på ens plånbok, coola beteende eller fina nuna.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-20,21:12,
Inlägg: #4
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
Broner Skrev:Vet inte var du ser problemet? Att en tjej ligger med dig endast pga av ditt fysiska utseende kommer bara hända om hon är kåt och bestämt för att ragga upp någon för att få ligga. Annars är det alla gånger din förmåga att projicera självsäkerhet, stabilitet, dominans blahblah bögeri alla gånger som gör att du får knolla. Ser man bra ut brukar man dock ge sig själv tillåtelse enklare att agera på ett attraktivt sätt, för att det är mer socialt accepterat.

Tänk dig själv om Brad Pitt hade betett sig som Raj i Big Bang Theory..tror du han hade fått uppleva vaginans ljuva känsla? neeh.

Keep it real bro

Hmm det där har jag inte tänkt på. Good note, tack!


Evilvalle Skrev:Att du är "snygg" och "het" är ofta en rationalisering för att hon tänder på ditt beteende. Annars brukar det låta "söt", haha.

Anyway, liter lite som en game-skada det där, dvs bekräfta sina skills or whatever. Careface, endra får man ligga eller inte, skitsamma om det beror på ens plånbok, coola beteende eller fina nuna.

Aa, det känns som en jävla gameskada, att jag måste bekräfta mina skills hela tiden. Får väl bara ta det mer chill egentligen. När du säger också att "snygg" är mer en rationalisering för beteendet så kan det ligga något i det.
2012-02-20,23:31,
Inlägg: #5
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
I början så sa alltid tjejer att jag var "söt" just för att mitt game var sög apkuk, körde endast comfort, smörade, mesig, wuss or whatever, då brukar man bli kallad söt.


Nu var det VÄLDIGT längesen någon sa att jag var söt. Får mest höra att jag är snygg, het or whatever, vilket är ett tecken på att jag har dragit på mig mera alfa-drag.
Så även om du ser ut som en påse skit, men tjejen ändå kallar dig het,snygg osv. Så är det just dina ALFA drag som gör dig het as fuck.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-22,13:54,
Inlägg: #6
Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende.
Jag gillade inte heller när folk sa det.... jag hatade när folk gav mig props och komplimanger.

Det är en self-esteem problem. Du tror/tycker inte du förtjänar det. Din självbild är fortfarande dålig så du tror de "ljuger" för dig eller försöker manipulera sig till något från dig.

Det gäller att acceptera att du jobbat på dig själv och utvecklat dig själv till det bättre, säga "tack Smile" och fortsätta. Acceptera dina svagheter och styrkor. Att inte kunna hantera positiva saker är lika dåligt som att inte kunna hantera negativa saker.
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt handlar om utseende bradpitt 108 72,181 2018-10-06,10:04
Senaste inlägg:: Cogo
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,972 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,550 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,681 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 3,038 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,060 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 7,700 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 3,675 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,591 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på Zaxii 8 5,204 2014-10-28,22:41
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}