LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att vänta eller inte vänta?
2013-02-08,15:11,
Inlägg: #1
Att vänta eller inte vänta?
Började snacka med en brud för 2v sen hon har börjat alla samtal och när jag inte svarar så skriver hon igen, ringer titt som tätt, har fått komplimanger från höger och vänster.

Vi träffades och pratade om allt mellan himmel och jord, fast hon var väldigt blyg, vi pratade mycket om droger och träning, hon sa att hon hade träffat fel folk och börjat puffa men hade slutat nu, och eftersom hon vet vilka mina polare är så tog hon förgivet att jag också rökte, fast jag förnekade det.

Efter ett tag så drog hon vi gav varandra en kram, jag skrev ett sms en timme senare och frågade om hon överlevde stormen då det var en fucking orkan ute och hon cyklade. Fick till svar att hon skulle hem till sin bror och att hon skulle höra av sig senare, vilket hon inte har gjort på 3 dagar.

Hon har la tidigare upp nån klyschig text, så utifrån det så känns det som om hon testar mig och väntar på att jag ska höra av mig.

"Den som inte ringer dig, ring inte. Den som inte letar efter dig, Sök inte. Den som inte saknar dig, Sakna inte.

Vet inte hur jag ska tolka henne.
2013-02-08,15:54,
Inlägg: #2
Att vänta eller inte vänta?
Om hon tagit initiav till alla samtal tidigare är det väl inte mer än rätt att du hör det nu?
Bara köra på, hon gillar dig garanterat hon hör av dig så mkt, hon kanske vill testa om du gillar henne med.

Najs med en brud som puffarSmile
2013-02-08,18:26,
Inlägg: #3
Att vänta eller inte vänta?
Jo iofs, men hade inte tvekat om det vore så att hon sa att hon skulle höra av sig.
2013-02-08,23:24,
Inlägg: #4
Att vänta eller inte vänta?
Hörde av mig och frågade bara vad hon skulle göra ikväll hon svarade efter 10sek, jag drog ut på svaret i en halvtimme och bruden jag smsar med har läskvittens så jag ser att hon läser mitt sms samma minut som jag skickar och har inte svarat sen dess, vet att jag överanalyserar som en biokemist men jag ser det bara som erfarenhet, kan lika gärna skita i henne. Tror inte heller texten handlar om mig, tror bara att det är så hon vill att verkligheten ska se ut.
2013-02-09,00:11,
Inlägg: #5
Att vänta eller inte vänta?
Folk svarar på sms när dom inte är upptagna, ibland svarar jag efter 2min, ibland svarar jag dagen efter.. Analysera inte så mkt =)
2013-02-09,00:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-09,00:32 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #6
Att vänta eller inte vänta?
illdan Skrev:Folk svarar på sms när dom inte är upptagna, ibland svarar jag efter 2min, ibland svarar jag dagen efter.. Analysera inte så mkt =)

Kanske var otydlig, hon har varit den som har varit mest på, vissa dagar har hon ringt och hon startar varje samtal, har jag inte svarat så har hon skrivit igen en timme senare, men efter vi träffades så har hon varit helt off, fortsätter att ligga lågt ett tag till. =)
2013-02-09,12:25,
Inlägg: #7
Att vänta eller inte vänta?
sjoggaa Skrev:Kanske var otydlig, hon har varit den som har varit mest på, vissa dagar har hon ringt och hon startar varje samtal, har jag inte svarat så har hon skrivit igen en timme senare, men efter vi träffades så har hon varit helt off, fortsätter att ligga lågt ett tag till. =)

Det känns lite som att du är en annan person när du skriver med tjejerna, sedan kan du inte leva upp till det när du väl träffar dem.. Hur är du när du skriver samt hur var du när ni träffades?

Tycker inte du ska lägga så mycket energi på att analysera allt, träffa någon annan.. hör hon av sig så gör hon det
2013-02-09,16:27,
Inlägg: #8
Att vänta eller inte vänta?
ye kanske är sant i det du säger, det har hänt 1 gång tidigare också, när jag skriver så driver/skämtar/flirtar jag rätt mycket, i verkligheten brukar jag vara mer laidback men brukar ändå få brudarna att skratta. Jag vet inte, kanske är det min utstrålning som är kass, lever inte det roligaste livet atm så det kanske syns.
2013-02-09,17:28,
Inlägg: #9
Att vänta eller inte vänta?
sjoggaa Skrev:ye kanske är sant i det du säger, det har hänt 1 gång tidigare också, när jag skriver så driver/skämtar/flirtar jag rätt mycket, i verkligheten brukar jag vara mer laidback men brukar ändå få brudarna att skratta. Jag vet inte, kanske är det min utstrålning som är kass, lever inte det roligaste livet atm så det kanske syns.

yepp, mår du inte bra inombords syns det utåt ganska tydligt om du inte har mått så hela ditt liv och lärt dig att dölja det. Vet inte hur mycket du tänker på det, men ett tips kan vara att bara släppa allt.. tänkt inte över huvud taget och bara kör på! Varför ska du vara någon annan än den du är när du skriver med tjejerna egentligen? Rädd att få dissen irl, so what? Finns 10000 andra brudar, bara köra på!
2013-02-09,18:02,
Inlägg: #10
Att vänta eller inte vänta?
Nja har inte alltid mått såhär, blivit arbetslös, tog slut med bruden för ett halvår sen, fotbollen går tungt, bor hemma, så är inte i mitt livsform. Ska bryta den gråa tillvaron, sköna uppmuntrade ord!
2013-02-09,18:16,
Inlägg: #11
Att vänta eller inte vänta?
"Den som inte ringer dig, ring inte. Den som inte letar efter dig, Sök inte. Den som inte saknar dig, Sakna inte.

Idk, men för mig så ringer det här varningsklockor iaf. Är du ute efter ett ev. förhållande? Eller bara knulla? Om det sistnämnda så go for it för all del, annars skulle iaf jag skit it.
2013-02-09,20:06,
Inlägg: #12
Att vänta eller inte vänta?
Jag tror bara att du är bekräftelsesugen. Hon har gett dig massvis och sen klippt det, ganska naturligt beteende för tjejer utan att du behöver ha gjort så mycket "fel", tjejer är bara lite flängiga av sig, no big deal. Min poäng är dock att jag tror du lägger mer vikt vid att "lyckas" med denna tjej för att hon gjort dig bekräftelsekåt, verkar ju inte som ni gjort något särskilt tillsammans än, har ni ens kyssts? Anyway, mitt råd till dig är att skita i denna tjej just nu p.g.a vad du skriver här:

sjoggaa Skrev:Nja har inte alltid mått såhär, blivit arbetslös, tog slut med bruden för ett halvår sen, fotbollen går tungt, bor hemma, så är inte i mitt livsform. Ska bryta den gråa tillvaron, sköna uppmuntrade ord!

Fix this shit, precis som du skriver. Om du skäms över din tillvaro kommer du automatiskt bli bekräftelsesökande på ett helt annat sätt än om du är nöjd med dina ansträngningar. Lovar att om du rycker upp ditt liv så kommer du inte ens bry dig om vad denna tjejen har att säga sen, och hennes komplimanger kommer kännas mer "Yeah I know, thanks" än "Åh, skönt att få höra".
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-02-09,21:17,
Inlägg: #13
Att vänta eller inte vänta?
Vettorazzi Skrev:Jag tror bara att du är bekräftelsesugen. Hon har gett dig massvis och sen klippt det, ganska naturligt beteende för tjejer utan att du behöver ha gjort så mycket "fel", tjejer är bara lite flängiga av sig, no big deal. Min poäng är dock att jag tror du lägger mer vikt vid att "lyckas" med denna tjej för att hon gjort dig bekräftelsekåt, verkar ju inte som ni gjort något särskilt tillsammans än, har ni ens kyssts? Anyway, mitt råd till dig är att skita i denna tjej just nu p.g.a vad du skriver här:



Fix this shit, precis som du skriver. Om du skäms över din tillvaro kommer du automatiskt bli bekräftelsesökande på ett helt annat sätt än om du är nöjd med dina ansträngningar. Lovar att om du rycker upp ditt liv så kommer du inte ens bry dig om vad denna tjejen har att säga sen, och hennes komplimanger kommer kännas mer "Yeah I know, thanks" än "Åh, skönt att få höra".

Ah kanske är sant. Förr var det alltid jag som boosta brudarnas bekräftelse, så jag skulle ljuga om jag sa att jag inte gillar det. Ska styra upp körkortet nu sen blir det nog en vända till Norge, bor i staden som toppar arbetslösheten med en keff utbildning.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Question Hänga med exets ex eller ej? Entreprenören 1 1,951 2017-08-29,19:04
Senaste inlägg:: enmaestro
  Fråga eller inte fråga? det är frågan! Vitchoklad 9 3,896 2013-02-05,14:28
Senaste inlägg:: tcepser
  Visa intresse vs. inte visa intresse Nooblet 20 10,289 2012-12-04,19:51
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,259 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  Facebook fungerar inte? Anonymous 9 3,586 2012-11-16,23:00
Senaste inlägg:: Evilvalle
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,066 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  "Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?" Explodera 11 4,897 2012-07-20,23:53
Senaste inlägg:: Sinney
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,177 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Att göra eller inte göra... Count 5 1,891 2012-05-24,10:53
Senaste inlägg:: alpha dawg
  Brud som inte vågar(?) ses Overlord 10 4,012 2012-03-03,23:54
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}